Skoči na vsebino

Nakup Mazde MX-5 (NC)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, sem nov na tem forumu in upam da bom še dolgo ostal, glede na to da me resno mika MX-5 ;) 

 

Me zanima, če kdo slučajno pozna konkretno ta avto, čeprav sklepam, da je iz tujine: 

1043826.jpg
WWW.AVTO.NET

Mazda MX-5 2.0i Avt., letnik:2006,7999 EUR :: www.Avto.net ::


Oz. vsaj to avtohišo? Po navadi sicer bolj zaupam fizičnim prodajalcem ...

Pa še eno vprašanje: kje bi vi raje naredili kompromis? Pri motorju (1.8 namesto 2.0) ali menjalniku (avtomatik namesto ročnega)? Ima kdo izkušnje s tem avtomatskim menjalnikom?

Hvala in LP, Rok  

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 21 minutami je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

NC je obstajala tudi s premično trdo streho (varianta 206cc) ali pa seveda platno+hardtop za pozimi.

 

Svetujem tudi obisk strani od slovenskega društva ljubiteljev roadsterjev (slo roadster). 

Napisano
pred 16 urami je Boss napisal:

Ročni menjalnik na MX-5 je fantastičen.

Eden najboljših na sploh. Vedno, ko gledaš kak test je to poudarjeno, vedno odličen menjalnik. 

 

 

Napisano

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Hvala za odgovore, ročni verjamem da je super, imajo pa tudi premium ceno nad avtomatiki, po drugi strani mi pa ma tudi tak avtomatik z ročkami za volanom svoj appeal, tudi pri dinamični vožnji. Sem pa šel na tesno vožnjo s to in je že zaarana, naslednji teden je moja :) Jo je pa gospod uvozil iz ZDA leta 2010 in od takrat je bila njegova, potem pa jo je pri tem trgovcu baje menjal za skori novega Z4 :) 

Napisano
dne 13. 1. 2021 ob 18:21 je mazdaman napisal:

V tem primeru bi vzel raje 2,0 motor ima manj problemov z oljem. Menjalnik je pa ročni v vseh mx-5 vrhunski a če si bolj len se da tudi z avtomatskim lepo uživat, ni pa ta Menjalnik športen kakor ročni.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Bolj kot to, bi gledal, da ni avto od začetka proizvodnje, se pravi 2006, 2007 leto. Govorim iz prve roke, po menjavi obročkov :D

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

Največje hibe na teh avtomobilih so ponavadi termostati (na srečo odprti), zabasani oljni obročki, vratni aktuatorji centralnega zakleplanja. Načeloma pa super avto :) Verjetno zna biti tudi automatik uredu, če si bolj cruiser tip človeka :)

dne 13. 1. 2021 ob 8:30 je Janez007 napisal:

@roctech pozdravljen, jaz bi se lotil tako, da bi glede tvojih vprašanj (motor, menjalnik) vprašal 1 ali 2 serviserja Mazd, po telefonu ali še bolje bi se oglasil pri njih. V tem polarnem vremenu pa bi še bolj razmišljal o trdi strehi, da je avto uporaben celo leto. 😉

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

Je pa s pomično trdo streho avto potem toliko težji, kar je mene odvrnilo od nakupa, pa še čakat moraš da se ti odpre/zapre.

Hardtopi za NC obstajajo, ampak so še redkejši in dražji kot za NB :(

Podpis.png

 

Napisano

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

 

@roctech, dobrodošel v klubu :D

 

Hvala! 😄

 

On 1/26/2021 at 12:09 PM, g.Wankel said:

Glede strehe, niti ni taka kriza. Je mohair in kar kvalitetna. Bolj me je bilo strah na NBjki z vinilko, ki so rade popokale. Pa še to res v ekstremnih primerih. 

 

Kolikor sem jaz bral po angleškim forumih in brušuri od Mazde ima večina NC-jk vinilno streho? Razen Grand Touring varjanta ima iz blaga.

Napisano

Vinyl je plastičen. Nekak ne verjamem, da so na NCjkah še uporabljali vinyl, lahko pa se motim. Jaz imam precej osnovno različico (1.8, brez Bose) pa je streha iz blaga.

Podpis.png

 

Napisano
pred 4 minutami je roctech napisal:

Prvi občutki so odlični 😄

IMG_20210201_124824.jpg

IMG_20210201_140258.jpg

Lepa ,temna,elegantna in nasploh top. :prstgor: Srečno vožnjo :zoom-zoom:

Napisano
31 minutes ago, Nejc1986 said:

Priznam da mi NC nikoli ni bila všeč, ampak tale izgleda res huda. A to je pred FL? 

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Napisano
pred 9 minutami je roctech napisal:

Meni se tudi zdi da ji sede ta črna barva pa 17 col feltne :) Pred FL ja, 2006. Uvožena iz Floride 

Zakon avto.... Imel NB nekaj časa.... Razumem zakaj si dal streho dol sredi zime :) jaz sem isto naredil prvi dan ko sem jo pozimi kupil v Sežani :) naj ti dobro služi. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.