Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

Na 4,5 leta stari Mazdi 6 CD175 začela goreti lučka, ki opozarja, da je potrebno zamenjati akumulator.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim  zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in  sicer je  95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici. 

 

 

Napisano
24 minutes ago, Alex said:

Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim  zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in  sicer je  95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici. 

Tip akumulatorja in cena?

Napisano

To z kontrolo kisline je fajn naredit vsako leto, ker ko se akumulator polni malo hlapi in posledično v 4-5letih so celice suhe, pol pa je konec.

No to velja samo za akumulatorje kjer se da odpret čepe, nekateri novejši akumulatorji se ne dajo odpret (razen na silo) imajo samo oddušek, no pa tudi gel akumulatorji se ne dajo odpret (kjer pa itak nimaš kaj destilirane zraven vlivat).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je vzupan3 napisal:

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Ne, ni pravi. Naš je dolžine 300 mm. 😬 Popravim, ko grem po avto in preverim.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Jaz vsak mesec preverim nivo in po potrebi dolijem. Drugače enako delam na Toyotini bateriji in drži že 9 let, brez problemov.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Jaz bom pa kar original Mazda vzel, ko bo prišel čas. Malo je treba sponzorirati našo znamko. :)

V bistvu boš sponzoriral bolj yuasa  EFB akumulatorje, ki so  original vgrajeni v skayactiv mazde. 😉

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

V bistvu boš sponzoriral bolj yuasa  EFB akumulatorje, ki so  original vgrajeni v skayactiv mazde. 😉

 

Kaj si nabavil @Alex, cena, kakšna slika, zadovoljen?

Napisano

Nabavil sem rocket akumulator, 95 Ah, start-stop. Ne vem točno tip, model, ker so ga nabavili na servisu. Ga slikam jutri, če bo kaj razvidno. Cena z montažo= 165€. Vse deluje kot mora. Ima tri leta tovarniške garancije. 

Te akumulatorje vgrajujejo prvovgradnja v hunday in kio (made in korea). 

Sicer so pa mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval,

D 300 x Š 170 x V 190.

 

 

Napisano

Si bom  kar tole temo sposodil,.. kako je pa glede polnjena baterije? Je kak poseben postopek?

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

Super tema, sem sel prejle v Hofer po destilirano vodo in jo nalil. Cez noc ga dam pa se na polnilec.

2 hours ago, TiEn said:

Si bom  kar tole temo sposodil,.. kako je pa glede polnjena baterije? Je kak poseben postopek?

Nic posebnega, das na polnilec in to je to. Pa oznacis, da polnis avto akumulator, 12V. 😃

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri avtih ki dovoljujejo interakcijo preko OBDja in SWa ki je vecinoma na voljo zastonj ali ‘na crno’ je mozno nastaviti tudi nazivno moc akuja. Pro starejsi bateriji je razpolozljivost kapacitete seveda zmanjsana. Primer 5 let star alu 90AH ima v realnosti samo se 40AH

ampak ce v nastavitvah spremenis 90Ah (vsi avto z start stop morajo imeti mastavljeno vgrajeno vrednost) na cca 60AH (nekje med novo in trenutno) bos podaljsal aku se vsaj za eno leto.

Start stop se bo vklopil manjkrat, alternator ne bo mislil da je aku prazen in polnil preko zmogljivosti akuja (kontra efekt in pregrevanje) itd.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?

 

Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?

 

Pa prej odklopite akumulator ali kar live :)

 

Hvala za odgovore

Napisano
Pred eno uro je Hixxy napisal:

Pozdravljeni,

 

tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?

 

Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?

 

Pa prej odklopite akumulator ali kar live :)

 

Hvala za odgovore

Pomembno je,da so celice prelite cc 0.5 do 1 cm.👍

Napisano
8 hours ago, Hixxy said:

Pozdravljeni,

 

tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?

 

Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?

 

Pa prej odklopite akumulator ali kar live :)

 

Hvala za odgovore

 

Original Mazda akumulator (vsaj modelno leto 2015) ima ob strani okno z označenim minimalnim in maksimalnim nivojem elektrolita. Če posvetiš z lučko skozi zgornjo odprtino za dolivanje, bi se morala raven elektrolita lepo videti (vsaj v temnejši garaži). Preveč dolite destilirane vode škodi. Pri meni se je pokazalo, da je bil nivo elektrolita po petih letih na 85-90% in dolivanje ni bilo potrebno. Ima pa vsaka celica svoj rezervoar in se nivo elektrolita lahko razlikuje.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano
dne 15. 1. 2021 ob 12:02 je Janez007 napisal:

Pozdravljeni,

 

Na 4,5 leta stari Mazdi 6 CD175 začela goreti lučka, ki opozarja, da je potrebno zamenjati akumulator.

 

 

 

Evo, sosed me je včeraj obvestil, da se mu je prižgala tale lučka.

 

Po 7,5 letih in 246k km. Ni švoh za original robo. 😃

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je dvorjan napisal:

Evo, sosed me je včeraj obvestil, da se mu je prižgala tale lučka.

 

Po 7,5 letih in 246k km. Ni švoh za original robo. 😃

Pri Opel Corsi 1.4 l.2005 je zdržala dobrih 9 let, ravno tako pri Hondi Accord 2.2 l.2008, pri Renault Clio 1.2 l.2011 je notri že dobrih 11 let in še nič ne kaže, da bo crknil. 🙂

 

Sicer pa sem na Mazdi 3 in Mazdi 6, pri 3 letih starosti v posamezen akumulator dolil cca 2 dl destilirane vode. Bomo videli. Zaenkrat delata še super.

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Pri Opel Corsi 1.4 l.2005 je zdržala dobrih 9 let, ravno tako pri Hondi Accord 2.2 l.2008, pri Renault Clio l.2011 je notri že dobrih 11 let in še nič ne kaže, da bo crknil. 🙂

Samo je malo razlike med kliotom, ki rabi baterijo samo za zaganjač in recimo najsodobnejšimi avti, ki  jim praznijo baterijo nekatere funkcije in uporabniki celo ponoči, ko je avto v garaži. In seveda, pomembno je, kolikokrat na dan avto pališ-gasiš, koliko imaš dolgih poti, da uspe dobro napolniti akumulator ( same kratke poti so strup za akumulator). In ponavadi je originalna baterija veliko boljša kot vse aftermarket. 

 

 

Napisano

Meni so vsi zdržali do prodaje avta (6-9let) razen pri Alfi sem menjal dva, po 3. letih in spet pri 7.letih starosti avta😟

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.