Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni,

 

Na 4,5 leta stari Mazdi 6 CD175 začela goreti lučka, ki opozarja, da je potrebno zamenjati akumulator.

 

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim  zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in  sicer je  95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici. 

 

 

Napisano
24 minutes ago, Alex said:

Moj je tudi star 4 leta in pol in mi ga bodo ravno danes zamenjali, čeprav je pred včerajšnjim  zjutraj še vžgal pri - 3°C. Ampak verglal je kar nekaj časa. Se nima smisla zafrkavati s tem, da kje ostaneš na cesti, ko ni treba.Je pa ta novi močnejši in  sicer je  95 Ah. Po službi grem po avto, ker se mi ne da zafrkavati z menjavo in bodo to storili kar v delavnici. 

Tip akumulatorja in cena?

Napisano

To z kontrolo kisline je fajn naredit vsako leto, ker ko se akumulator polni malo hlapi in posledično v 4-5letih so celice suhe, pol pa je konec.

No to velja samo za akumulatorje kjer se da odpret čepe, nekateri novejši akumulatorji se ne dajo odpret (razen na silo) imajo samo oddušek, no pa tudi gel akumulatorji se ne dajo odpret (kjer pa itak nimaš kaj destilirane zraven vlivat).

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 32 minutami je vzupan3 napisal:

 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Alex napisal:

Ne, ni pravi. Naš je dolžine 300 mm. 😬 Popravim, ko grem po avto in preverim.

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Jaz vsak mesec preverim nivo in po potrebi dolijem. Drugače enako delam na Toyotini bateriji in drži že 9 let, brez problemov.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Jaz bom pa kar original Mazda vzel, ko bo prišel čas. Malo je treba sponzorirati našo znamko. :)

V bistvu boš sponzoriral bolj yuasa  EFB akumulatorje, ki so  original vgrajeni v skayactiv mazde. 😉

 

 

Napisano
pred 20 minutami je Alex napisal:

V bistvu boš sponzoriral bolj yuasa  EFB akumulatorje, ki so  original vgrajeni v skayactiv mazde. 😉

 

Kaj si nabavil @Alex, cena, kakšna slika, zadovoljen?

Napisano

Nabavil sem rocket akumulator, 95 Ah, start-stop. Ne vem točno tip, model, ker so ga nabavili na servisu. Ga slikam jutri, če bo kaj razvidno. Cena z montažo= 165€. Vse deluje kot mora. Ima tri leta tovarniške garancije. 

Te akumulatorje vgrajujejo prvovgradnja v hunday in kio (made in korea). 

Sicer so pa mere akumulatorja za 6-ko dizel , če bo kdo potreboval,

D 300 x Š 170 x V 190.

 

 

Napisano

Si bom  kar tole temo sposodil,.. kako je pa glede polnjena baterije? Je kak poseben postopek?

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Super tema, sem sel prejle v Hofer po destilirano vodo in jo nalil. Cez noc ga dam pa se na polnilec.

2 hours ago, TiEn said:

Si bom  kar tole temo sposodil,.. kako je pa glede polnjena baterije? Je kak poseben postopek?

Nic posebnega, das na polnilec in to je to. Pa oznacis, da polnis avto akumulator, 12V. 😃

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri avtih ki dovoljujejo interakcijo preko OBDja in SWa ki je vecinoma na voljo zastonj ali ‘na crno’ je mozno nastaviti tudi nazivno moc akuja. Pro starejsi bateriji je razpolozljivost kapacitete seveda zmanjsana. Primer 5 let star alu 90AH ima v realnosti samo se 40AH

ampak ce v nastavitvah spremenis 90Ah (vsi avto z start stop morajo imeti mastavljeno vgrajeno vrednost) na cca 60AH (nekje med novo in trenutno) bos podaljsal aku se vsaj za eno leto.

Start stop se bo vklopil manjkrat, alternator ne bo mislil da je aku prazen in polnil preko zmogljivosti akuja (kontra efekt in pregrevanje) itd.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?

 

Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?

 

Pa prej odklopite akumulator ali kar live :)

 

Hvala za odgovore

Napisano
Pred eno uro je Hixxy napisal:

Pozdravljeni,

 

tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?

 

Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?

 

Pa prej odklopite akumulator ali kar live :)

 

Hvala za odgovore

Pomembno je,da so celice prelite cc 0.5 do 1 cm.👍

Napisano
8 hours ago, Hixxy said:

Pozdravljeni,

 

tudi sam imam namen naliti mal destilirane vode pa me zanima, kako veste koliko dopolnit?

 

Je to na oko, ko gre že mal čez, kako?

 

Pa prej odklopite akumulator ali kar live :)

 

Hvala za odgovore

 

Original Mazda akumulator (vsaj modelno leto 2015) ima ob strani okno z označenim minimalnim in maksimalnim nivojem elektrolita. Če posvetiš z lučko skozi zgornjo odprtino za dolivanje, bi se morala raven elektrolita lepo videti (vsaj v temnejši garaži). Preveč dolite destilirane vode škodi. Pri meni se je pokazalo, da je bil nivo elektrolita po petih letih na 85-90% in dolivanje ni bilo potrebno. Ima pa vsaka celica svoj rezervoar in se nivo elektrolita lahko razlikuje.

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano
dne 15. 1. 2021 ob 12:02 je Janez007 napisal:

Pozdravljeni,

 

Na 4,5 leta stari Mazdi 6 CD175 začela goreti lučka, ki opozarja, da je potrebno zamenjati akumulator.

 

 

 

Evo, sosed me je včeraj obvestil, da se mu je prižgala tale lučka.

 

Po 7,5 letih in 246k km. Ni švoh za original robo. 😃

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je dvorjan napisal:

Evo, sosed me je včeraj obvestil, da se mu je prižgala tale lučka.

 

Po 7,5 letih in 246k km. Ni švoh za original robo. 😃

Pri Opel Corsi 1.4 l.2005 je zdržala dobrih 9 let, ravno tako pri Hondi Accord 2.2 l.2008, pri Renault Clio 1.2 l.2011 je notri že dobrih 11 let in še nič ne kaže, da bo crknil. 🙂

 

Sicer pa sem na Mazdi 3 in Mazdi 6, pri 3 letih starosti v posamezen akumulator dolil cca 2 dl destilirane vode. Bomo videli. Zaenkrat delata še super.

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Pri Opel Corsi 1.4 l.2005 je zdržala dobrih 9 let, ravno tako pri Hondi Accord 2.2 l.2008, pri Renault Clio l.2011 je notri že dobrih 11 let in še nič ne kaže, da bo crknil. 🙂

Samo je malo razlike med kliotom, ki rabi baterijo samo za zaganjač in recimo najsodobnejšimi avti, ki  jim praznijo baterijo nekatere funkcije in uporabniki celo ponoči, ko je avto v garaži. In seveda, pomembno je, kolikokrat na dan avto pališ-gasiš, koliko imaš dolgih poti, da uspe dobro napolniti akumulator ( same kratke poti so strup za akumulator). In ponavadi je originalna baterija veliko boljša kot vse aftermarket. 

 

 

Napisano

Meni so vsi zdržali do prodaje avta (6-9let) razen pri Alfi sem menjal dva, po 3. letih in spet pri 7.letih starosti avta😟

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.