Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, 

 

Zanima po kolikšnem času je priporočljivo naredit veliki servis za mojo 3ko l. 2015 g100? Če se ne motim ima ta avto verigo in ne jermena in če naredim nekje 10 tisoč km na leto, verjetno ni za čakat 20 let za prvo menjavo da bo imel 200 tisoč tako kot piše na enem forumu na tej strani 😁 v priloženih navodilih nisem našel tega podatka. 

Napisano
  dne 25. 1. 2021 ob 14:31 je Ales94 napisal:

Pozdravljeni, 

 

Zanima po kolikšnem času je priporočljivo naredit veliki servis za mojo 3ko l. 2015 g100? Če se ne motim ima ta avto verigo in ne jermena in če naredim nekje 10 tisoč km na leto, verjetno ni za čakat 20 let za prvo menjavo da bo imel 200 tisoč tako kot piše na enem forumu na tej strani 😁 v priloženih navodilih nisem našel tega podatka. 

Razširi  

Jaz bi jo menjal pri 150k ne glede na leta. 👍

Napisano

3 milijone kilometrov?!?!? pa to nič ne zdrži.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 25. 1. 2021 ob 21:38 je Alex napisal:

Na renojih, mogoče? 🤔

Razširi  

 

Mogoce z blokado na 1.5krpm 😂

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Kolikor vem imajo ti motorji nek senzor, ki ti pove, koliko je veriga raztegnjena? @scania prosim za pomoč

 

Jaz ne bi menjaval na blef, ampak pred 200 tisoč ziher ne, če ni potrebe.

  dne 25. 1. 2021 ob 14:44 je Bini napisal:

Jaz bi jo menjal pri 150k ne glede na leta. 👍

Razširi  

Na 150k se menja jermene, potem je džabe da imamo ketne. :D 

Napisano
  dne 31. 1. 2021 ob 19:01 je NevLado napisal:

Kolikor vem imajo ti motorji nek senzor, ki ti pove, koliko je veriga raztegnjena? @scania prosim za pomoč

 

Jaz ne bi menjaval na blef, ampak pred 200 tisoč ziher ne, če ni potrebe.

Na 150k se menja jermene, potem je džabe da imamo ketne. :D 

Razširi  

Kako dolgo boš imel avto?

Napisano (urejeno)

V Forscanu je PID za verigo CC_DIFP_WOA

 

Drugače pa lahko si vstaviš PID tudi v Torque PRO App.

RAZTEGNJENOST VERIGE

Name: Timing Chain Elongation (lahko tudi po želji napišete slovensko-raztegnjenost verige npr.)
Short Name: Chain El (enako lahko date slo ime sam bolj kratko)
PID: 22DAA1
Equation: (((A*256)+ B-32768)/1000
Min: 0.0
Max: 15.0
Units: deg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 31. 1. 2021 ob 19:31 je Bini napisal:

Kako dolgo boš imel avto?

Razširi  

Dokler ne bo premajhen :D

 

Ampak res, oba japonca prej, en glatko na 220 tisoč, drugi 160. Dokler je olje redno menjano in motor vožen po pameti nima bit kaj. Ti pa sploh, ko si šofer. 

Napisano

Verjamem ja,ampak jaz jo ne bom imel toliko časa,če pa slučajno (nikoli ne reci nikoli!) pa sigurno na 150-180k km,da je mir do 350k km,ko jo bo hudič vzel...:hudicek: in rja seveda 😁😁😁

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Je bila žena sitna, ker mora peglat. Pa sem se ponudil, da ji v likalnik nalijem destilirano vodo. Sem šel in namesto destilirane vode nalil notri domači šnops.   Po pol ure peglanja je bila tako dobre volje, da je začela prepevat...
    • Ti si poseben in redek primer, večina pa situacijo dobro izkoristi v svoje dobro kot piše zgoraj.... 
    • Ja kaj ne zastopiš, za mačke a ne....  V dolini so drugačne.... 😁
    • Če je avto nov, morajo kljuko vpisati, še preden ti dobiš homologacijski karton, na podlagi katerega greš registrirat vozilo. Ker v tem primeru je vozilo že z vlečno kljuko in ni potrebe po "tipski ploščici" zraven vlečne kljuke.      Sem pozabil zgoraj omeniti: imamo pa anomalijo glede homologacij, da se ti strga...   Če na odpadu dobiš vozilo z originalno vlečno kljuko in jo prešravbaš na svoj avto, je ne moreš homologirati, ker nima dokumenta s številko atesta. Mogoče, samo mogoče lahko teoretično uspeš, če dovolj dolgo težiš generalnemu uvozniku, da iz tovarne dobi ta dokument. Ampak ga zelo neradi dajo, tako da te generalni uvoznik po navadi že v štartu obrne nazaj...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, pokličeš tja in ti pošljejo dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Potrebuješ samo potrdilo o strokovni vgradnji...   Če na odpadu dobiš vozilo z vlečno kljuko npr. od Kogovška ali Bartola ali kogarkoli drugega, dobiš dokument s številko atesta in to lahko homologiraš. Če ni od "tvojega avta", jo razrežeš in predelaš, narediš, da je čemu podobno, nekoga podplačaš, da od njega dobiš potrdilo o strokovni vgradnji, in ti vpišejo v homologacijski karton. Vendar to odsvetujem, ker dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem nastane, ko pride do problemov. In da kljuka popusti, ko po cesti voziš dve toni težko prikolico s hitrostjo 90 km/h, imaš mimogrede mrtvih za dve vrsti na pokopališču...
    • V trgovini ?, torej ni bilo original kupljeno pri prodajalcu vozila Mazda... ? Prodajalec vozila Mazda je torej potem samo zmontiral ?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.