Skoči na vsebino

Nakup CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Rabim malo nasveta.

Odločam se za novega nakup CX-5. Do zdaj imamo pri hiši CX-3 bencinar-ročni menjalnik, ki je super avtek za dve osebi. Drugi pri hiši je Ford Galaxy dizelaš - avtomatik, ki sedaj odhaja. Vozim oba redno.

Že dalj časa iščem kaj bi bilo najboljše kupit. Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop. V bistvu velikokrat se avto mora ugasnit in čez 15min grem naprej. 

Po posvetovanju z mazdinim prodajalcem mi je ta priporočam bencinarja z 165 KM.  Torej imam ponudbo za cx-5 attraction 4x4 z zelo veliko opreme (usnjenih sedežev ne rabim). Je pa avto z ročnim menjalnikom . Vrednost vozila je malo čez 34000 € in nudijo brezobrestno financiranje. Dizel bi z podobno opremo je ca. 2300 € dražji. 

Torej ali bi bil bencinar res boljši? Ima zadosti moči na normalno vožnjo? Kako realno porabo lahko pričakujem? Prodajalec pravi, da okoli 8 l. Gledam pa tudi glede cene vzdrževanja. Zdaj plačujem za cx3 nekje 220 € na 15000 km. Za forda pa skoraj 400 € na 15000 km. 

 

Hvala za odgovore!

 

Napisano (urejeno)
pred 23 minutami je LadoK napisal:

Zdravo. Rabim malo nasveta.

Odločam se za novega nakup CX-5. Do zdaj imamo pri hiši CX-3 bencinar-ročni menjalnik, ki je super avtek za dve osebi. Drugi pri hiši je Ford Galaxy dizelaš - avtomatik, ki sedaj odhaja. Vozim oba redno.

Že dalj časa iščem kaj bi bilo najboljše kupit. Letno naredim nekje 20000-25000 km, vendar avto 70% uporabljam za krajše relacije, 10-30 km, start-stop. V bistvu velikokrat se avto mora ugasnit in čez 15min grem naprej. 

Po posvetovanju z mazdinim prodajalcem mi je ta priporočam bencinarja z 165 KM.  Torej imam ponudbo za cx-5 attraction 4x4 z zelo veliko opreme (usnjenih sedežev ne rabim). Je pa avto z ročnim menjalnikom . Vrednost vozila je malo čez 34000 € in nudijo brezobrestno financiranje. Dizel bi z podobno opremo je ca. 2300 € dražji. 

Torej ali bi bil bencinar res boljši? Ima zadosti moči na normalno vožnjo? Kako realno porabo lahko pričakujem? Prodajalec pravi, da okoli 8 l. Gledam pa tudi glede cene vzdrževanja. Zdaj plačujem za cx3 nekje 220 € na 15000 km. Za forda pa skoraj 400 € na 15000 km. 

 

Hvala za odgovore!

 

Diesel bo kuril cca 1 l manj, to je na leto približno 300€ razlike. Sam bi s finančnega vidika raje kupil bencinarko.

Popravljeno od Janez007
Napisano

V bistvu moraš ti povedat kaj želiš. Kakšen tip voznika si, zakaj rabiš AWD. Samo zaradi AWD je pri tem motorju skoraj liter višja poraba. Motor že tako ni preveč živahen zraven ga pa še AWD ubija.

 

Dizla mislim, da sploh ne moreš več dobit - ni v ponudbi.

33112_1.png

Napisano

AWD potrebujem zato ker živim na 550 nadmorske na Koroškem. Do nas je 3 km makadamske ceste. Snega bolj slabo plužijo in tu nimaš kaj delat brez 4x4. Glede dizla so pa modeli 2020 še v ponudbi. 

Napisano

So v ponudbi, samo mislim, da ga ne moreš dobit... no ja nisem pa 100% prepričan.

33112_1.png

Napisano

Kaj pa rabljenega 2.5 bencinarja automatica npr. iz Nemcije, 2-3 leta stari se prodajajo za 25k s top opremo. Prisparas denar pa se boljsi motor dobis.

Napisano
pred 5 urami je ignacij napisal:

Kaj pa rabljenega 2.5 bencinarja automatica npr. iz Nemcije, 2-3 leta stari se prodajajo za 25k s top opremo. Prisparas denar pa se boljsi motor dobis.

Ja. Če že benzinar pa je to prava kombinacija. 

 

 

Napisano

To bi bila še boljša opcija. Je pa poraba 2.5 bencinarja sigurno okoli 10 l. 

Do sedaj sem vedno kupoval rabljene avte okoli 4 leta starosti in je vedno nekaj za popravit. 

 

Kako ima Mazda rešeno glede garancije? Če kupim avto v nemčiji, bojo na našem servisu upoštevali garacijo? 

 

Napisano
pred 2 minutama je LadoK napisal:

To bi bila še boljša opcija. Je pa poraba 2.5 bencinarja sigurno okoli 10 l. 

Do sedaj sem vedno kupoval rabljene avte okoli 4 leta starosti in je vedno nekaj za popravit. 

 

Kako ima Mazda rešeno glede garancije? Če kupim avto v nemčiji, bojo na našem servisu upoštevali garacijo? 

 

Nemške mazde imajo večinoma le 3 letno garancijo. Nekateri prodajalci ti ponudijo opcijo še za dve dodatni leti z doplačilom. Garancija velja 100%  v Sloveniji. 

 

 

Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Eni tukaj me bodo sedaj linčali. Glede na tvoje potrebe bi sam resno razmislil o kakšni Škodi Kodiaq diesel 150 KM, 4x4. Imamo jih v službi in me je navdušila. Res ni tako lepa kot Mazda, je pa bolj uporabna in vprašanje če ne celo bolj  kakovostno izdelana.

image.png.b3a95970ae7023e0030d399ee7a70c38.png

Lepo, da si predlagal, ampak zdi se mi, da je glede znamke že odločen. To najbrž ni škoda. 😎

 

 

Napisano (urejeno)

Glede Škode bom tako povedal. Imel sem nekaj let nazaj Octavio Scotu letnik 2015. Sem ga kupil, ko je bil star letno dni, na srečo še v garanciji in jamstvu. V dveh letih je na avtu crknilo in so mi brezplačno zamenjali... nosilci zadnjih amortizerjev, prednji in zadnji diferencial, menjalnik, ventilator hladilnika. Skratka veliko vsega. 

Glede cene. Kodiak Style ima ni tako močno opremljen, če še začneš dodajat se hitro pride na 40.000 €. 

Sem se zanimal tudi za Octavia Scout nov model, ki ima že standardno zelo dobro in veliko opreme. Sem dobil ponudbeno ceno 31.500 z 1% financiranjem. Sem pa preračunal, da bi v 72 mesecih avto preplačal za skoraj 5000 €. Torej je njihovo financiranje en velik Nateg oz. drago preplačaš. 

Poleg tega sem pri Scout za redni servis plačeval blizu 300 €. Najboljša je pa postavka na računu (odstranitev spodnje zaščite vozila....mislim, da 12 € za 3 + 3 minute dela...

 

A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem? 

 

Popravljeno od LadoK
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 9 minutami je Alex napisal:

Lepo, da si predlagal, ampak zdi se mi, da je glede znamke že odločen. To najbrž ni škoda. 😎

Škoda, da ni Škoda 😁

Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Škoda, da ni Škoda 😁

Saj ta nova škoda ima kar zanimiv dizajn. Tudi kvaliteta samega avta zna bit najvišja od vseh vagov.

Mogoče nekatere moti sam renome. 🤔

 

 

Napisano

Glede udobja v za octavio. Meni je bila zelo udobna proti CX3, ki ima trdno podvozje pa še prostorja je malo :)

Servis. CX3 smo kupili v MS pri Kolmaniču. Je bil takrat prodajalec zelo korekten, še malo popusta sem dobil in še zimski komplet. Na sevis pa vozim k Selmar Celje. Zadnji redni servis je bil v decembru za ca 200 €. Vem, da sem dobil popust na olje in filter 20 %. 

Glede hrupa bom pa tako povedal. Imel sem že veliko vozil in moram rečt, da me je najbolj pozitivno presenetil ford galaxy. To je taka tišina v avtu tudi pri 150 km/h, da je bolano tiho...

 

Napisano
pred 50 minutami je Janez007 napisal:

Eni tukaj me bodo sedaj linčali. Glede na tvoje potrebe bi sam resno razmislil o kakšni Škodi Kodiaq diesel 150 KM, 4x4. Imamo jih v službi in me je navdušila. Res ni tako lepa kot Mazda, je pa bolj uporabna in vprašanje če ne celo bolj  kakovostno izdelana.

image.png.b3a95970ae7023e0030d399ee7a70c38.png

????

Napisano

Možno. Če bi pa peljal avto v MS bi naj bil servis še za 20 € cenejši. Tako mi je prodajalec zatrdil. 

Se mi pa ne splača vozit 300 km za 20 € 

Napisano
pred 37 minutami je LadoK napisal:

Glede Škode bom tako povedal. Imel sem nekaj let nazaj Octavio Scotu letnik 2015. Sem ga kupil, ko je bil star letno dni, na srečo še v garanciji in jamstvu. V dveh letih je na avtu crknilo in so mi brezplačno zamenjali... nosilci zadnjih amortizerjev, prednji in zadnji diferencial, menjalnik, ventilator hladilnika. Skratka veliko vsega. 

Glede cene. Kodiak Style ima ni tako močno opremljen, če še začneš dodajat se hitro pride na 40.000 €. 

Sem se zanimal tudi za Octavia Scout nov model, ki ima že standardno zelo dobro in veliko opreme. Sem dobil ponudbeno ceno 31.500 z 1% financiranjem. Sem pa preračunal, da bi v 72 mesecih avto preplačal za skoraj 5000 €. Torej je njihovo financiranje en velik Nateg oz. drago preplačaš. 

Poleg tega sem pri Scout za redni servis plačeval blizu 300 €. Najboljša je pa postavka na računu (odstranitev spodnje zaščite vozila....mislim, da 12 € za 3 + 3 minute dela...

 

A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem? 

 

Imam mazdo6 s takim motorjem. 165 bencinar.

Pridi in se pelji...

Napisano
pred 37 minutami je LadoK napisal:

A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem? 


Jaz imam CX-5 z bencinskim 2.5, 194 PS motorjem... Poraba ni 10l, kot je napisano malo visje... ampak dobirh 8l... odvisno od vozenj... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.