Skoči na vsebino

Cudno dogajanje v podvozju


Priporočeno sporočilo

Na svoji mazdi 6 2005 sem pravkar menjal sprednje spodnje vilice na obeh straneh. Po menjavi mi volan ob zavijanju in pospesevanju potegne v smer zavijanja in se ne vrne v prvoten polozaj, pri zaviranju pa mi zacnejo tuliti (ne cviliti) zavore pri nizji hitrosti. Ali bi moral ponovno na optiko po menjavi? Ali potrebujejo nekaj casa da se vilice vlezejo? Naj povem da moram menjati se amortizerje in vzmeti. Mogoce je kaj veze s tem? Namrec pred menjavo se kaj od tega ni dogajalo. Glede zavor pa so bile menjani diski in ploscice nekaj mesecev nazaj. Hvala za nasvete in odgovore. Lep pozdrav.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zna bit... obvezno naredi optiko oziroma bi bilo fino še amortizerje in vzmeti zamenjat pred tem. Ker da ti zavija, kot si opisal je po moje čist razštelana optika in ti bo gume pobralo prej kot 2x pomežikneš. Prva generacija je tako ali tako znana, da zelo hitro ob viseči cesti vleče v eno ali drugo smer, če pa optika ni ok je pa to sploh pogost pojav.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Stalno po menjavi kolesnih vodil je potrebno narediti optiko, ker ti deli imajo kar veliko odstopanje v merah in ti bo gume v 2 tednih uničilo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

33254_1.png    33631_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne bom odpiral nove teme zato bom tukaj vprašal in sicer zanima me kaj mi priporočate za znižanje vozila gre se za mazdo 3 limuzina 2016 letnik gledal sem eibach pro-kit in pa h&r... vozilo se uporablja 95% za vožnjo po avtocesti ( dnevno 200km). Lahko kdo prilepi kakšno sliko če si kdo lasti vozilo z športnimi vzmetmi :)

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Koliko kilometrov pa imaš do sedaj?

 

trenutno jih je malenkost prek 112.000

Pred eno uro je Aless napisal:

@Saso5Eibach

Eibache se je dalo pri prejšnjih generacijah naročit tudi na Mazdi, kot dodatna oprema (športno podvozje). 

H&R so tudi ok, ampak so trši in zgubiš na udobju. 

 

 

to sem zasledil da se je dalo pri Mazdi naročit ampak glede na njihovo ceno pa ceno drugod je dokaj razlika ja....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Saso5 napisal:

trenutno jih je malenkost prek 112.000

to sem zasledil da se je dalo pri Mazdi naročit ampak glede na njihovo ceno pa ceno drugod je dokaj razlika ja....

Se ti izplača to delat pri teh kilometrih? Pri kakih 200k km ga boš verjetno menjal,to pa je cc2 leti.:whatever:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Saso5Pa saj ni potrebno kupit Eibache pri Mazdi, dobiš enake v prosti prodaji ;)

Edina razlika med Mazdinimi Eibachi in temi v prosti prodaji je da so Mazdini modro pobarvani, v prosti prodaji pa črni.

Pa Eibachi v prosti prodaji so zaveč kot polovico cenejši ;)

 

@BiniNekateri vozimo avte tudi več kot 2 leti in več kot 200kkm ;)

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 31 minutami je Aless napisal:

@Saso5Pa saj ni potrebno kupit Eibache pri Mazdi, dobiš enake v prosti prodaji ;)

Edina razlika med Mazdinimi Eibachi in temi v prosti prodaji je da so Mazdini modro pobarvani, v prosti prodaji pa črni.

Pa Eibachi v prosti prodaji so zaveč kot polovico cenejši ;)

 

@BiniNekateri vozimo avte tudi več kot 2 leti in več kot 200kkm ;)

Sem prav vesel,da se bo vozil dlje,saj me bo zelo zanimalo kako bo šla Mazdica,ker imam enako....:bravo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Agerg; probaj s tem, to sem dobil na H forumu -> Frenk ,Šmartno ob Paki, 041 804 988
    • Sicer stara tema, a še moja izkušnja s tem Tertinekom.   Najprej, na avtomobilu je bilo potrebno popravilo gibljive cevi pri izpušnem sistemu, urejeno kot potrebno, le pri posegu je očitno bil odlomljen kar zajeten del plastike pri sprednjem odbijaču, ki se več ne drži ogrodja in vsake toliko podrsava po tleh, ampak prav, to lahko sam nekako zalepim nazaj.   Kot drugo, zaradi okoliščin spet odšel v to delavnico, bolniška domačega mehanika ter bližina servisa, za zamenjavo obeh prednjih končnikov kot so ugotovili na preventivnem tehničnem pregledu, avtomobil pred posegom posegom popolnoma izpraven, razen končnikov seveda, v zameno dobim avtomobil brez delujočega ABS sistema, brez delujoče samodejne ročne zavore, brez delujočega merilca hitrosti, brez delujočega radijskega sprejemnika, prav tako ne deluje potovalni računalnik, ki ne beleži več ničesar, niti motor več ne deluje s polno močjo, saj računalnik več ne regulira vseh procesov, ker so pri servisnem delu očitno nekje prekinili tokokrog oz. povezavo z računalnikom.   Avtomobil je neizpraven, ne morem ga ne registrirati niti zavarovati, niti prodati, odpeljem ga kvečjemu lahko le še na smetišče, vse to zaradi menjave sprednjih končnikov, pooblaščen servis ocenjuje ceno popravila na več kot je vrednost avtomobila, skratka, vozilo je po dveh posegih v tej mehanični delavnici le še za odpad.   Močno odsvetujem.
    • Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.   Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.     Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.   Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?   V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.        
    • Sem ženo presenetil... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.