Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 42 minutami je FuManchu napisal:

Meni pa tale sploh ni všeč.  

 

Ko 1x vidiš to pol veš zakaj

 

 

33112_1.png

Napisano

No go. Sem videl (tudi slišal)C4 na morju, ko sem bil še mali pobalin. Čeljust do tal. Od takrat je to zame top korveta.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Tole ni Corvette ampak Pontiac Firebird Convertible zadnje generacije pa še Trans Am ni. Tole kar se je dalo v EU dobit je bolj srednja žalost saj nima niti 200 konj.

Kakorkoli, to je ista osnova.

Pontiac-a nažalost tako kot večine USA znamk nažalost ni več.

 

Napisano
pred 41 minutami je DonFelipe napisal:

Kakorkoli, to je ista osnova.

Pontiac-a nažalost tako kot večine USA znamk nažalost ni več.

 

Ni no... ista platforma sta le Chevrolet Camaro in Pontiac Firebird in si ju delita praktičn od 60-ih let in mislim, da so ene 4 generacije te platforme do leta 2003, ko ni več Firebirda.

 

Corvette ma pa svojo in si jo deli edino s Cadillacom XLR za motor spredaj. Od 2020 pa ima Corvetta prvič sredinsko nameščen motor in zato popolnoma svojo platformo. Do zdaj je v GM samo 1x imeli sredinsko platformo in sicer edino za Pontiac Fiero nekje v osemdesetih.

33112_1.png

Napisano
pred 21 urami je Boss napisal:

 

Ni no... ista platforma sta le Chevrolet Camaro in Pontiac Firebird in si ju delita praktičn od 60-ih let in mislim, da so ene 4 generacije te platforme do leta 2003, ko ni več Firebirda.

 

Corvette ma pa svojo in si jo deli edino s Cadillacom XLR za motor spredaj. Od 2020 pa ima Corvetta prvič sredinsko nameščen motor in zato popolnoma svojo platformo. Do zdaj je v GM samo 1x imeli sredinsko platformo in sicer edino za Pontiac Fiero nekje v osemdesetih.

Kakorkoli, nimajo več tiste prave duše. 

 

Danes pa sem videl Daewoo Tacuma oziroma pred parimi leti sem nameraval nabaviti Chevrolet, razlika je samo v znački, ampak zanimivo da je bila na hitro videti v odličnem stanju saj ni bila nikjer rjava, hkrati pa zanimivo da je cenejša in prostornejša od Opel Zafire.

Vprašanje je kakšna je kombinacija 1,8 motorja in avtomatskega menjalnika v kolikor je polno obremenjena.

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Kakorkoli, nimajo več tiste prave duše. 

 

Danes pa sem videl Daewoo Tacuma oziroma pred parimi leti sem nameraval nabaviti Chevrolet, razlika je samo v znački, ampak zanimivo da je bila na hitro videti v odličnem stanju saj ni bila nikjer rjava, hkrati pa zanimivo da je cenejša in prostornejša od Opel Zafire.

Vprašanje je kakšna je kombinacija 1,8 motorja in avtomatskega menjalnika v kolikor je polno obremenjena.

 

Tole je moj sodelavc prodal, ko ke mela 350kkm

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Tole je moj sodelavc prodal, ko ke mela 350kkm

Aha.

Samo je omenjeni bila še Daewoo in v solidnem stanju, kajne?

Pa zelo poceni so kot vem.

Napisano
pred 13 minutami je DonFelipe napisal:

Aha.

Samo je omenjeni bila še Daewoo in v solidnem stanju, kajne?

Pa zelo poceni so kot vem.

 

Prodal je Daewoo, potem pa kupil enako Chevrolet

Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

 

Prodal je Daewoo, potem pa kupil enako Chevrolet

Aha.

In ni razlike razen v znački, kajne?

Zanimivo da so se pri nas kupovale bolj 5, s 7 sedeži jih je zelo malo.

Napisano
pred 8 urami je DonFelipe napisal:

Aha.

In ni razlike razen v znački, kajne?

Zanimivo da so se pri nas kupovale bolj 5, s 7 sedeži jih je zelo malo.

Tacuma obstaja pri nas s 7imi sedeži? 

Napisano
pred 14 urami je DonFelipe napisal:

Kakorkoli, nimajo več tiste prave duše. 

 

Danes pa sem videl Daewoo Tacuma oziroma pred parimi leti sem nameraval nabaviti Chevrolet, razlika je samo v znački, ampak zanimivo da je bila na hitro videti v odličnem stanju saj ni bila nikjer rjava, hkrati pa zanimivo da je cenejša in prostornejša od Opel Zafire.

Vprašanje je kakšna je kombinacija 1,8 motorja in avtomatskega menjalnika v kolikor je polno obremenjena.

Tacuma je pa tako grda, da jo tudi zastonj nebi vzel. Imam pa že raje zafiro. Je vsaj za pogledat. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Nejc1986 napisal:

Tacuma obstaja pri nas s 7imi sedeži? 

Ja, nekaj jih je bilo.

Ko sem kupoval prejšnji avto in sem jo gledal v Črni na Koroškem mi je povedal da jih je bilo v Sloveniji cca. 10, ni pa imela tako kot Zafira sistema Flex7 ampak več predalov in mizic po celi kabini. Pravi mali kombibus.

 

FuManchu, to drži, ampak tisti ki gleda na ceno in avto za silo, se na omenjeno ne ozira.

Daewoo/Chevrolet ima pač sprecifične, predvsem nezahtevne , kupce oziroma uporabnike.

 

Je pa zanimiva izbira kar nekaj modelov (Korando, Musso, ...) če želiš začeti s pravimi terenci.

In zanimivo da ima večina njih lastnikov še Lado Nivo.

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

To je avto za nekoga, ki mu ne pomeni nič če je avto grd. Vsakemu svoje. Meni če ni všeč ga ne bom kupil pa če ima ne vem kaj.

 

Musso pa Korando imata pa mehaniko od mercedesa se mi zdi. Uglavnem so to avti, ki jih je rja požrla. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je FuManchu napisal:

To je avto za nekoga, ki mu ne pomeni nič če je avto grd. Vsakemu svoje. Meni če ni všeč ga ne bom kupil pa če ima ne vem kaj.

 

Musso pa Korando imata pa mehaniko od mercedesa se mi zdi. Uglavnem so to avti, ki jih je rja požrla. 

Drži, rjavijo ko gobe po dežju.

Ampak za vstop v svet offroad-a ali če imaš oddaljen vikend v hribih ali gorsko kmetijo je čisto uredu.

Napisano
pred 21 minutami je DonFelipe napisal:

Drži, rjavijo ko gobe po dežju.

Ampak za vstop v svet offroad-a ali če imaš oddaljen vikend v hribih ali gorsko kmetijo je čisto uredu.

Ma kaj pa vem. Velika drvarnica je to. Raje bi kakega jimniya vzel potem ali samuraja. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 4 urami je FuManchu napisal:

Ma kaj pa vem. Velika drvarnica je to. Raje bi kakega jimniya vzel potem ali samuraja. 

Se strinjam, ampak za začetek oziroma vstopnico v svet pravih terencev je to povsem dovolj.

Ko pa že omenjaš Suzuki ti lahko povem, da me je Vitara zelo razočarala saj so jo preveč pomehkužili odkar so ji odsreanili reduktor.

 

 

 

Napisano
pred 54 minutami je DonFelipe napisal:

Se strinjam, ampak za začetek oziroma vstopnico v svet pravih terencev je to povsem dovolj.

Ko pa že omenjaš Suzuki ti lahko povem, da me je Vitara zelo razočarala saj so jo preveč pomehkužili odkar so ji odsreanili reduktor.

 

 

 

Vitara je za babe.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 31 minutami je FuManchu napisal:

Vitara je za babe.

Viagra pa za dedce? :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Viagra pa za dedce? :nevem:

Jo ne potrebujem:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 minutama je FuManchu napisal:

Jo ne potrebujem:bravo:

Aha pol uporabljaš Samdabistal? :hudicek:

33112_1.png

Napisano
Viagra pa za dedce? :nevem:
Tut pr ženskah viagra deluje... Ščegetavček je bolj občutljiv in lažje ji pride...
Napisano
pred 20 minutami je J.J. napisal:
Pred eno uro je Boss napisal:
Viagra pa za dedce? :nevem:

Tut pr ženskah viagra deluje... Ščegetavček je bolj občutljiv in lažje ji pride...

 

Pa vrjetno bolj nabrekne 😂 

Napisano
pred 3 minutami je Deeyan napisal:

 

Pa vrjetno bolj nabrekne 😂 

Hahah, ok, da iz daewoojev pridemo na grde limuzine nizjega razreda razumem... Ampak da pridemo na klitoris... Svaka nam cast :)

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Začuden 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.