Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet


DonFelipe

Priporočeno sporočilo

No,ja.... Spark je bil že v štartu misljen kot mestni avto.

 

Problem teh malih avtov je to ,da so razred večji (Clio,fabia, Corsa in Aveo če že gledamo chevroleta), komaj kaj dražji,hkrati pa že bolj druzinsko uporabni (z malo odrekanja). Kupna moč pri nas pa tudi ni tako visoka,da bi kupili nek avto samo za po mestu, niti niso mesta tako velika in natrpana,da bi tistih 20cm krajši avto tako prišel do izraza.

 

No,pa malo smo razvajeni,ampak zakaj bi dal 10t za Twinga,če dam lahko še slaba  2jurja zraven in dobim Clia. Malo govorim na pamet cene,ampak verjamem da je razlika ravno tu nekje.

 

In hja....zakaj na natrpanem trgu rabljenih vozil kupiti precejšno eksotiko. Edino ok...kdor rabi avtomatski menjalnik.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Drži kar si navedel.

Mini vozilca so draga in praktično najmanj izgubljajo na ceni.

Recimo za-me kateri nisem zahteven in kateri imam dva avta, starodobnik in enega za vsak dan, pa še avtomatik pride tako vozilce zelo prav. 

Pa recimo za kakšno urbano družinico je povsem dovolj, ni pa to avto za zahtevne in poslovne uporabnike z izjemo poceni taksija, dostave hrane, ipd...

Posluži pa lahko kot odlična osnova za predelave kot so promocijsko vozilo, rally, ipd...

pred 10 urami je Boss napisal:

Še posebej, ko te nabaše 40 tonski šleper.

pred 10 urami je FuManchu napisal:

Pa že ne rabi bit šleper. Dovolj je iveco cargo.

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride in ti tudi najnovejši varnostno-asistenčni pripomočki ne morejo pomagati.

 

Pa dobra konkurenca je tudi Hyundai Atos Prime 1.0

WWW.AVTO.NET

Hyundai Atos 1.0 -PRIME-Servo-Abs-Klima-Automatik, letnik:2000,1090 EUR :: www.Avto.net :
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 49 minutami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride. 

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

pred 4 urami je Z M A J napisal:

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

pred 30 minutami je FuManchu napisal:

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vs potolčeni. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Alex napisal:

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vsi potolčeni. 

Trst je pa zgodba zase.

To je namesto malih Fiatov in Vespe oziroma skuterja v slabem vremenu in da te ne zebe ;)

Drugače pa kot je že navedeno je ogromno teh izpeljank pod različnimi značkami in v različnih izvedbah.

 

Daewoo SsangYong Korando 1999 Baja rally

7e9b9717169633cc57b1e26a50041393.jpg

6ccc0ae33e8e31034cf490282c5dc7e1.jpg

 

Daewoo SsangYong Musso 1994 & 1996 Dakar rally

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je DonFelipe napisal:

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Kakorkoli to ni vozilo za razvajence in varnostna škatla, ampak šteje samo praktičnost in urbana uporabnost.

Zanimivo da njegov naslednik Opel Karl prav tako ni uspešen in se ni prodajal pri nas ampak so jih večinoma odkupili iz Avstrije in Italije kjer so jih uporabljali kot promocijska ter nadomestna vozila.

Je pa zanimivo ime v Vietnamu 

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, to niso Mazde, ampak precenjena nemška sveta trojica.

Ampak nadaljujmo kar se tiče teme.

 

Zanimiv katalog za njegovega bratranca z imenom OPEL KARL

https://www.manormotors.ie/getImage/Downloads/country_1475047992905/doc_1493205112736_opel_karl_2017_ed1.pdf

 

Ena iz arhiva ko je ukrajinska Tavria prešla v Daewoo-jeve roke ; danes omenjena Zaporoška tovarna izdeluje samo še avtobuse 

EN.WIKIPEDIA.ORG
WWW.AVTOZAZ.COM

АФ "Юниверсал Моторз Груп" ЧАО УкрАВТО - официальный дистрибьютор автомобилей ЗАЗ в Украине.

 

6210586647_5d97b0c049_b.jpg

 

6211100602_771888e5e0_b.jpg

 

ZAZ Lanos Cargo (1999-2020)

%D0%97%D0%90%D0%97_%D0%9B%D0%B0%D0%BD%D0

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt

ZAZ_Pic-up.jpg

Daewoo_Lanos_T100_-_deska_rozdzielcza.JP

1920x.jpg

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt


Še vedno pa je v proizvodnji rahlo osvežen in sliši na ime ZAZ Vida Cargo

zaz_vida_8_00f5000002ee022b.jpg

5785.jpg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Še nekaj specialnih izvedb :

91887?page=1

91887?page=2

 

38197?page=1

38197?page=2

38197?page=3

38197?page=4

38197?page=5

38197?page=7

38197?page=8

 

35569?page=1

35569?page=2

 

35545?page=1

35545?page=4

35545?page=2

35545?page=3

 

Dostavnik Lublin, Poljska

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

53077?page=1

 

53077?page=2

 

53079?page=1

53079?page=2

 

Chevrolet Bonanza ; Opel Frontera/Isuzu Trooper za latinskoameriški trg

69120?page=1

69120?page=2

Chevrolet Beat ; Spark s podaljšanim zadkom oziroma v limuzinski verziji ; mestna limuzina ; samo za latinskoameriški in indijski trg

 

Chevrolet Colorado C-cab za tajski trg

 

Chevrolet Alero ; 2 v Sloveniji

 

Kaj takega bi rabili pri nas 

 

Popravljeno od DonFelipe
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Chevrolet Lova RV ; enoprostorec kateri temelji na Chevrolet/Buick Sail so izdelovali na kitajskem le 3 leta (2016-2019)


Chevrolet Move oziroma N300 za arabski trg

WWW.CHEVROLETARABIA.COM

<p>The Chevrolet N300 2022 is the #1 compact passenger van in Egypt due to its superior quality, robust design, affordability and durability for demanding use. Visit Chevrolet Egypt to know more about this...

 

Daewoo je imel od nekdaj velike načrte.

Kaj pravite na omenjeno študijo iz leta 1995?

54946?page=1

54946?page=2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 5. 2. 2022 ob 11:45 je FuManchu napisal:

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.