Skoči na vsebino

(korejski)Chevrolet

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No,ja.... Spark je bil že v štartu misljen kot mestni avto.

 

Problem teh malih avtov je to ,da so razred večji (Clio,fabia, Corsa in Aveo če že gledamo chevroleta), komaj kaj dražji,hkrati pa že bolj druzinsko uporabni (z malo odrekanja). Kupna moč pri nas pa tudi ni tako visoka,da bi kupili nek avto samo za po mestu, niti niso mesta tako velika in natrpana,da bi tistih 20cm krajši avto tako prišel do izraza.

 

No,pa malo smo razvajeni,ampak zakaj bi dal 10t za Twinga,če dam lahko še slaba  2jurja zraven in dobim Clia. Malo govorim na pamet cene,ampak verjamem da je razlika ravno tu nekje.

 

In hja....zakaj na natrpanem trgu rabljenih vozil kupiti precejšno eksotiko. Edino ok...kdor rabi avtomatski menjalnik.

Napisano
pred 4 urami je DonFelipe napisal:

Ne, ampak varnost ni v zvezdicah, ampak v glavi.

Še posebej, ko te nabaše 40 tonski šleper.

33112_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Boss napisal:

Še posebej, ko te nabaše 40 tonski šleper.

Pa že ne rabi bit šleper. Dovolj je iveco cargo.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Drži kar si navedel.

Mini vozilca so draga in praktično najmanj izgubljajo na ceni.

Recimo za-me kateri nisem zahteven in kateri imam dva avta, starodobnik in enega za vsak dan, pa še avtomatik pride tako vozilce zelo prav. 

Pa recimo za kakšno urbano družinico je povsem dovolj, ni pa to avto za zahtevne in poslovne uporabnike z izjemo poceni taksija, dostave hrane, ipd...

Posluži pa lahko kot odlična osnova za predelave kot so promocijsko vozilo, rally, ipd...

pred 10 urami je Boss napisal:

Še posebej, ko te nabaše 40 tonski šleper.

pred 10 urami je FuManchu napisal:

Pa že ne rabi bit šleper. Dovolj je iveco cargo.

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride in ti tudi najnovejši varnostno-asistenčni pripomočki ne morejo pomagati.

 

Pa dobra konkurenca je tudi Hyundai Atos Prime 1.0

WWW.AVTO.NET

Hyundai Atos 1.0 -PRIME-Servo-Abs-Klima-Automatik, letnik:2000,1090 EUR :: www.Avto.net :
Napisano

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

 

 

Napisano
pred 49 minutami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je DonFelipe napisal:

Če si previden in voziš po pameti ter z glavo do tega ne pride. 

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Napisano
pred 2 urama je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Tej mali žepni avtki so primerni samo za kake raznašalce pizz in druge hrane, ko gredo lahko v vsako ozko uličico. Ko skačejo po mestih z njim, ga lahko  "vtaknejo" za parkiranje v vsako luknjico. Za kaj bolj resnega pa niso.Tega hyundaia atosa že malo močnejša burja prevrne. 😊

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

pred 4 urami je Z M A J napisal:

Že Getz, ki ga uporabljam za zimske vsakodnevne vožnje, je razmeroma majhen, a še vseeno dokaj prostoren (podrem zadnjo klop in gre noter 26col becikel, le z obrnjeno balanco in ni treba prednjega kolesa demontirati ali karkoli), ko sem ga imel parkiranega zraven Atosa, je izpadel kot VELIKAN. Že po širini ful razlike.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

Kaj ti nuca, ce si sam previden, ce drugi niso? 

pred 30 minutami je FuManchu napisal:

Žal je tako. Dobrih deset let nazaj je znanec umrl v matizu. En ga je nabasal v bok.

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Napisano
pred 1 minuto je DonFelipe napisal:

Omenjeno drži.

Je pa zanimivo da jih je dosti videti po istrskih mestih.

Predkratkim je bil lep primer ko se je eden pripeljal iz Reke v Ljubljano.

Res je, dosti kolesarjev uporablja te male avteke za prevoz kolesa, saj mu omenjena škatla ne pomeni veliko.

A to imaš MTB?

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vs potolčeni. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Alex napisal:

Tudi v Trstu jih vidiš veliko. Prav zaradi parkiranja in skakanja po ozkih, nabitih ulicah z parkirnimi avti. So pa večinoma vsi potolčeni. 

Trst je pa zgodba zase.

To je namesto malih Fiatov in Vespe oziroma skuterja v slabem vremenu in da te ne zebe ;)

Drugače pa kot je že navedeno je ogromno teh izpeljank pod različnimi značkami in v različnih izvedbah.

 

Daewoo SsangYong Korando 1999 Baja rally

7e9b9717169633cc57b1e26a50041393.jpg

6ccc0ae33e8e31034cf490282c5dc7e1.jpg

 

Daewoo SsangYong Musso 1994 & 1996 Dakar rally

 

Napisano
pred 5 urami je DonFelipe napisal:

Res je, ampak ni vse v asistentih, ampak v predvidevanju in odgovornosti.

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Napisano
pred 10 urami je Deeyan napisal:

 

Pa kdo govori o asistentih? 

Lahk si ti 100% previden in odgovoren, ce se ti potem najde nek pijan bedak in te nabije od zadaj

Kakorkoli to ni vozilo za razvajence in varnostna škatla, ampak šteje samo praktičnost in urbana uporabnost.

Zanimivo da njegov naslednik Opel Karl prav tako ni uspešen in se ni prodajal pri nas ampak so jih večinoma odkupili iz Avstrije in Italije kjer so jih uporabljali kot promocijska ter nadomestna vozila.

Je pa zanimivo ime v Vietnamu 

EN.WIKIPEDIA.ORG

 

Napisano
Napisano

Ne, to niso Mazde, ampak precenjena nemška sveta trojica.

Ampak nadaljujmo kar se tiče teme.

 

Zanimiv katalog za njegovega bratranca z imenom OPEL KARL

https://www.manormotors.ie/getImage/Downloads/country_1475047992905/doc_1493205112736_opel_karl_2017_ed1.pdf

 

Ena iz arhiva ko je ukrajinska Tavria prešla v Daewoo-jeve roke ; danes omenjena Zaporoška tovarna izdeluje samo še avtobuse 

EN.WIKIPEDIA.ORG
WWW.AVTOZAZ.COM

АФ "Юниверсал Моторз Груп" ЧАО УкрАВТО - официальный дистрибьютор автомобилей ЗАЗ в Украине.

 

6210586647_5d97b0c049_b.jpg

 

6211100602_771888e5e0_b.jpg

 

ZAZ Lanos Cargo (1999-2020)

%D0%97%D0%90%D0%97_%D0%9B%D0%B0%D0%BD%D0

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt

ZAZ_Pic-up.jpg

Daewoo_Lanos_T100_-_deska_rozdzielcza.JP

1920x.jpg

ZAZ-Lanos-Cargo-Daewoo-Brochure-Prospekt


Še vedno pa je v proizvodnji rahlo osvežen in sliši na ime ZAZ Vida Cargo

zaz_vida_8_00f5000002ee022b.jpg

5785.jpg

 

Napisano (urejeno)

Še nekaj specialnih izvedb :

91887?page=1

91887?page=2

 

38197?page=1

38197?page=2

38197?page=3

38197?page=4

38197?page=5

38197?page=7

38197?page=8

 

35569?page=1

35569?page=2

 

35545?page=1

35545?page=4

35545?page=2

35545?page=3

 

Dostavnik Lublin, Poljska

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano (urejeno)

53077?page=1

 

53077?page=2

 

53079?page=1

53079?page=2

 

Chevrolet Bonanza ; Opel Frontera/Isuzu Trooper za latinskoameriški trg

69120?page=1

69120?page=2

Chevrolet Beat ; Spark s podaljšanim zadkom oziroma v limuzinski verziji ; mestna limuzina ; samo za latinskoameriški in indijski trg

 

Chevrolet Colorado C-cab za tajski trg

 

Chevrolet Alero ; 2 v Sloveniji

 

Kaj takega bi rabili pri nas 

 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano

Chevrolet Lova RV ; enoprostorec kateri temelji na Chevrolet/Buick Sail so izdelovali na kitajskem le 3 leta (2016-2019)


Chevrolet Move oziroma N300 za arabski trg

WWW.CHEVROLETARABIA.COM

<p>The Chevrolet N300 2022 is the #1 compact passenger van in Egypt due to its superior quality, robust design, affordability and durability for demanding use. Visit Chevrolet Egypt to know more about this...

 

Daewoo je imel od nekdaj velike načrte.

Kaj pravite na omenjeno študijo iz leta 1995?

54946?page=1

54946?page=2

Napisano

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
dne 5. 2. 2022 ob 11:45 je FuManchu napisal:

Zanimiv. Čeprav je od daewoo-ja samo značka gor. Zrisan in sestavljen je v Italdesignu. Škoda, ker so vtaknili pogon spredaj in avtomatiko z štirimi brzinami.

 

 

 

 

 

 

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Napisano
pred 8 minutami je DonFelipe napisal:

Kaj pa je narobe, če imaš omenjeno kombinacijo pogona in menjalnika?

Si že peljal podobno? Kot bi sparil konja in želvo.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slovenci smo svetovni vrh. Ne fuzbal.  Alpinizem!   V alpinizmu nam ni nihče kos, edino Angleži še nekak držijo korak, pa še to samo zato, ker plezajo v navezah z našimi!     Aleš Česen tretjič prejemnik prestižnega zlatega cepina WWW.RTVSLO.SI Med letošnjimi prejemniki zlatega cepina, najvišjega priznanja za alpinistične dosežke na svetu, je tudi slovensko-britanska naveza Aleš...  
    • Mogoce je pa smrekca cnej na crni petek...
    • Da malo razrahljamo ozracje....na temo sovražnega govora sem jaz (seveda z ekipo, ki je delovala na podobnih podrocjih v evropi) imel direkten predlog naši vladi oz sekretarju in komisiji, ki so takrat imeli čez sistem e razpisov, e volitev itd.   Predlog: uzakonjena uporaba digitalnih certifikatov za prijavo na internet pa ni vazno a je 24 ur, forum, oddaja mnenj oz kakršno koli komentiranje na internetu. Ne samo za podrocje SLO ampak vsaj EU   Zakaj? - vsak se skriva za nadimki, ne samo enem ampak verjetno mnogimi in izliva svoje temne strani, podziga, izziva itdi td vsi vemo kako se ljudje pocutijo varne in pomembne skrite za internetnim alter egom... - vsak bi s certifikatom na internetu bil prisoten le s svojim imenom in priimkom. Vsak bi se obnašal drugače in odgovorno - vsak bi lahko imel le en dostop! - vsak takoj odgovarja s svojo pravo identiteto, tudi za sovražni govor - blokada pomeni res blokada in ne moznost da se nekdo pojavi spet samo z drugim loginom Itd itd   Vpeljava je ozredno enostavna, orodja obstajajo, uzakoniti je treba le da vsak ki posluje na SLO ozemlju mora za internetno prijavo omogociti prijavo s certifikatom....   E volitve in E referendum (kot dopolnilna moznost standardni opciji)   - glasovanje s certifikatom preko euprave - prihranki enormni, govorimo o destinah miljonov, glede na to da je vsak referendum baje miljoncek - moznost posvetovalnih glasovanj z ljudstvom pred formiranjem zakona... Itd itd   Takrat je bila na oblasti JJ vlada (tako je nanesel 4 letni kolobarski cikel...) verjamem pa da bi vsaka vlada podobno ugotovila:   Odgovori pred vsemi na sestanku brez sramu (medsebojna posvetovanja): - ja samo to pomeni da bi glasovali tudi mladi, to pa ni dobr za nas - sam pol ne moremo vec uporabljati glasil in forumov v naso korist, ker se bojo naši ljudje ustrasli - in pa se ena močna: pa na elektronske volitve ne moremo vplivat   Vse padlo v vodo po nekaj sestankih   Nasa (francoska) firma je tudi izdelala sistem vinjet na tablice na Madzarskem desetletja nazaj pred naso papirno vinjeto in po predstavitvi so bile ugotovitve da smo prepoceni (ni bilo prostora za podizvajalce)   Leto 2005. Vemo kdo je bil na oblasti in kdo je na koncu vpeljal vinjeto 2008.   Ampak ponavljam, vse vlade so bile, so in bodo enako delovale dokler bo Slovenija razklana kot je     Lahko pa nastejem tud predloge, ki smo jih desetletja poizkusali vpeljati za sistem izboljsanja cestne varnosti s poudarkom na avtosolah (sistemom ucenja in testiranja kandidatov)   Rezultat: denar>kakovosti
    • Ni se ekzaktnega termina ker se ni trajektov za 2026 ampak vsaj 10 dni Vježbam
    • Ja, seveda imam enako stališče - netoleranco za žaljive izjave drugih. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.