Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

Napisano

Men so pri prejšnjem rihtali pri

WWW.B-INNOVA.SI

Popravilo diesel sistemov, čiščenje injektorjev šob, visokotlačnih in tandem črpalk ter ostale storitve. Kliknite in preverite na B-innova.si!

imajo ustrezen material za popravilo je pa blo recimo ene 5 let nazaj cena okoli 700 evrov za obnovo vseh štirih.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Mda napisal:

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

 

zakaj pa bi kupoval nove, če se jih da obnovit?

Napisano

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Mda napisal:

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

 

v šobi zamenjajo dele, ki so v okvari in je potem šoba dejansko kot nova. ponavadi crknejo ventili.

 

za lažjo predstavo:

Cross-section-of-Bosch-common-rail-injector.jpg.c56b5276e0d0bd7d44d9f053efadc3d4.jpg

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Jaz sem dal za obnovljene v Nemčiji 119€ komad + 50€ depozita,ki sem ga dobil nazaj, ko sem jim poslal stare. 

Dali so mi pet let garancije. 

 

 

Napisano

Super, bom jih tudi kr jaz vse 4 obnovil kot pa da iščem nove. Cene so divje 😅

Napisano

Kot je bilo rečeno, dizel je ful pocen😁. Menjava rgl, dpf, šobe pa ketna itd, itd..... :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
6 hours ago, Brane said:

Najbrž je krivo visoko kvalitetno gorivo da so vse 4 fuč?

2 fuč ostali dve pa na meji. Tko da raje prevetivno porihtam še njih. 

Ma ne gorivo...zgleda da ji ne paše morski zrak😅

 

Napisano

Ivanuš iz Zaprešiča ali Purić iz Samobora. 

Ivanuš mi je 4 obnovil za 400€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Šele, ko stopiš na tehtnico se ti posveti, da krava na čokoladi ni reklama ampak opozorilo.
    • Kot zanimivost-to sem jaz že delal...sem potreboval imbus 13,za menjavo navojnih puš za radiatorske termostatske ventile...a sem pri nakupu zajebal,in kupil preveliko 14ko😄 Brusilnik v roke,in smo takoj naredili 13-ko😄💪...malenkost na konus in je pasala k ata na mamo😂
    • V Trsteniku ga imajo.... 
    • Hmm...jeba...   Po tem se mi pa najbolj smiselno zdi narediti "orodje" za ta vijak-torej narediti imbus,ki bo točno pasal. Par imbusov boš "zjebal"😬...ali pa ne🙄,če ti rata in si spreten💪 (če enkrat "sfališ",odrežeš in "jovo na novo"),v kar pa ne dvomim,ker vidim,da rad "delaš z rokami". Se mi zdi,da še vedno bolje kot ta spisek zgoraj. Torej 6ka in Dremel v roke in počasi in sigurno. Pri imbusu je fino,da ni nujno,da je vseh 6 stranic točno na mero...3 je lahko premajhnih,3 pa v nulo... Še to-če ne potrebuješ cele globine za prenos velike sile,lahko že iz prve-imbus pobrusiš na rahel konus in bo hitro pasalo...1,5cm imaš fore👍 Me res zanima,kaj bo ratalo🧐....veliko spretnosti ti želim.👍
    • To ne bo nekaj v redu... Toliko kilometrov, pa še vozi. Ziher ni dizel. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.