Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

Napisano

Men so pri prejšnjem rihtali pri

WWW.B-INNOVA.SI

Popravilo diesel sistemov, čiščenje injektorjev šob, visokotlačnih in tandem črpalk ter ostale storitve. Kliknite in preverite na B-innova.si!

imajo ustrezen material za popravilo je pa blo recimo ene 5 let nazaj cena okoli 700 evrov za obnovo vseh štirih.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je Mda napisal:

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

 

zakaj pa bi kupoval nove, če se jih da obnovit?

Napisano

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

Napisano (urejeno)
pred 39 minutami je Mda napisal:

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

 

v šobi zamenjajo dele, ki so v okvari in je potem šoba dejansko kot nova. ponavadi crknejo ventili.

 

za lažjo predstavo:

Cross-section-of-Bosch-common-rail-injector.jpg.c56b5276e0d0bd7d44d9f053efadc3d4.jpg

Popravljeno od Deeyan
Napisano

Jaz sem dal za obnovljene v Nemčiji 119€ komad + 50€ depozita,ki sem ga dobil nazaj, ko sem jim poslal stare. 

Dali so mi pet let garancije. 

 

 

Napisano

Super, bom jih tudi kr jaz vse 4 obnovil kot pa da iščem nove. Cene so divje 😅

Napisano

Kot je bilo rečeno, dizel je ful pocen😁. Menjava rgl, dpf, šobe pa ketna itd, itd..... :nevem:

  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano
6 hours ago, Brane said:

Najbrž je krivo visoko kvalitetno gorivo da so vse 4 fuč?

2 fuč ostali dve pa na meji. Tko da raje prevetivno porihtam še njih. 

Ma ne gorivo...zgleda da ji ne paše morski zrak😅

 

Napisano

Ivanuš iz Zaprešiča ali Purić iz Samobora. 

Ivanuš mi je 4 obnovil za 400€.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
    • Kje so pa tiste malo manjše.... 🤔😳😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.