Skoči na vsebino

Šobe za 2.2 mzr cd r2


Priporočeno sporočilo

Men so pri prejšnjem rihtali pri

WWW.B-INNOVA.SI

Popravilo diesel sistemov, čiščenje injektorjev šob, visokotlačnih in tandem črpalk ter ostale storitve. Kliknite in preverite na B-innova.si!

imajo ustrezen material za popravilo je pa blo recimo ene 5 let nazaj cena okoli 700 evrov za obnovo vseh štirih.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Mda napisal:

Oj

na moji mazdi 3 2.2d imam težave s šobami. 

Zanima me če kdo pozna poceni alternativo novim (avtoplus 490€ po komadu), menjal bi vse štiri.

 

Lp

Matej

 

zakaj pa bi kupoval nove, če se jih da obnovit?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Mda napisal:

Dve so zanič, ostali dve pa tudi nista perfektni. A ima kdo izkušnje s temi obnovljenimi ?

Za obnovo vzamejo med 150 in 200€ po šobi.

 

v šobi zamenjajo dele, ki so v okvari in je potem šoba dejansko kot nova. ponavadi crknejo ventili.

 

za lažjo predstavo:

Cross-section-of-Bosch-common-rail-injector.jpg.c56b5276e0d0bd7d44d9f053efadc3d4.jpg

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 hours ago, Brane said:

Najbrž je krivo visoko kvalitetno gorivo da so vse 4 fuč?

2 fuč ostali dve pa na meji. Tko da raje prevetivno porihtam še njih. 

Ma ne gorivo...zgleda da ji ne paše morski zrak😅

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Do konca napoolnjene baterije so pod višjo napetostjo med elektrodami,in so za to kemično veliko bolj aktivne...po domače-ne paše jim biti napolnjene. To je tudi razlog,za kaj jim pada kapaciteta,če jih zmeraj polniš do konca.   Seveda je najlažje trditi...ja ti grki nimajo pojma...ker ti pač paše v agendo...   Ali npr....ko sem pred kratkim dobival ali kupoval baterije za orodje...ena "črtica" od štirih...edino pravilno! Tudi tako...določeni polnilci za LiIon baterije imajo funkcijo za skladiščenje baterije,in jih ne polni do 100%,ampak največ 75%.
    • Morda so se ga pa malo ustrašili, nekaj je poškodovanih, ostalo je pa krivo še nekaj neresnosti organizatorja in sponzorjev.... 🤔😉
    • Res globok poklon maestru za tole predstavo, k je povozil vse.   Da ne bo narobe razumljeno, kar bom napisal v nadaljevanju, saj nikakor ne spremeni nič v zvezi z njegovim dosežkom. Tale Giro postaja drugorazredna dirka, saj razen Pogačarja, ki je številka ena so uspeli naslednjega po rangu na dirko dobiti šele 25. kolesarja sveta. Človek bi pričakoval vsaj še 10 kolesarjev v rangu vmes.   Tako, da očitno Tour ostaja liga zase, Vuelta nekje zadaj, Giro pa, če se bo tako nadaljevalo bo težko upihnil 110. rojstni dan. Se bodo morali Italijani krepko zamisliti kako naprej in kako spet bolj popularizirati Giro.
    • V grcij jest se nism vidu, niti ne poznam nobenga k bi kadarkol podrsov ko gre na trajekt.    Mogoce je res 40% precej debilen predpis, ampak, prej bos pogasil baterijo s 40% kot pa 100%
    • Nova metoda zmečkljivih con... 😁 Bolje tako kot jo imeti na kolenih...👍 😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.