Jump to content

Zadnji varnostni pas


Recommended Posts

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Edited by Katka123
Link to comment
Share on other sites

  • Katka123 changed the title to Zadnji varnostni pas
pred 5 urami je Katka123 napisal:

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Zelo neodgovorno od uradnega servisa. Jaz bi na tvojem mestu najprej pisal zastopniku za Mazdo v Sloveniji in jim razložil, da naj bi bil vpoklic v nekaterih državah. Če je to res, ti morajo to popraviti ne glede na to, ali je avto še vedno v garanciji ali ne. (kako to, da nimaš pet letne garancije?).Če ne bo zaleglo bi jaz poiskal kakega dobrega ne uradnega mehanika, da ti ugotovi, ali se res ne da tega nekako popraviti. Ker na uradnem servisu so zelo hitri za menjavanje delov, tudi če obstaja možnost popravila. V večini primerov itak popraviti ne znajo. 😉

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Alex & Shrek

odgovorim obema skupaj, ker se odgovor povezuje

sem druga lastnica in avto je Francoski. Baje, da imajo v FR samo osnovno Mazda garancijo.

 

danes grem se enkrat na servis, ce ne se pa sama obrnem na mazdo slovenija, pa sem razmisljala, da bi dala se EHQ v kopijo.

Link to comment
Share on other sites

Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani? 

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Shrek napisal:

Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani? 

Na to sem tudi sam takoj pomislil. 

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Shrek napisal:

Je možno, da je bil avto udeležen v prometni nesreči in so pasovi zadaj uničeni in ne zamenjani? 

Ne. To izgleda, da je tovarniška napaka. En kup zapisov o podobnem problemu. In v vseh državah se na, servisih delajo Francoze. Jaz bi pritisnil na mazda Slovenija , ker je to znana in pogosta napaka. 

cx3forum_com_profile.png
WWW.CX3FORUM.COM

Hi All, First time poster and a bit of a long time lurker. I...

 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Alex said:

Ne. To izgleda, da je tovarniška napaka. En kup zapisov o podobnem problemu. In v vseh državah se na, servisih delajo Francoze. Jaz bi pritisnil na mazda Slovenija , ker je to znana in pogosta napaka. 

cx3forum_com_profile.png
WWW.CX3FORUM.COM

Hi All, First time poster and a bit of a long time lurker. I...

 

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

Link to comment
Share on other sites

pred 56 minutami je Katka123 napisal:

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.

 

S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit. 

Link to comment
Share on other sites

44 minutes ago, scania said:

Pa se jim zahvališ in poveš da v življenju več ne kupiš mazde in da jo boš tudi vsakemu odsvetovala.

 

S katerega konca pa si? Kolega je mehanik na mazda servisu, ce zelis ti posljem v zs stevilko in ga povprasas kaj se da nardit. 

Sem iz Ljubljane. To bi bila ful hvalezna, ker se mi res 500€ ne da placati, za to osnovno stvar.

 

Sem pa definitivno zelo razocarana nad odnosom

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je Katka123 napisal:

Tako je, avto ni bil v nesreci, sem ga ob nakupu dala tudi pregledati Mazda servisu na Trzaski in so potrdili, da je vse bp, brez nesrec, posebej huhsih.

 

zdaj so mi na Mazda Slovenia sporocili, da ker je Francoski avto, ne sprejemajo odgovornosti, ne glede na to, da je znana napaka in da so tudi ze kar nekaj Slovenskim vozilom menjali😞

To ne bo pilo vode. Vsak avto kupljen v EU lahko servisiraš in uveljavljaš v bilo kateri članici EU. Smatra se, kot bi bil kupljen v Slo. Tako, da še en dokaz, da bi morala Mazda Slovenija malo prevetriti te svoje servise in odnos do strank. Ne pravim zastonj, da, dokler kupuješ avto so vsi sladki, potem se pa ta sladkor ponavadi spremeni v kisle kumarice. Definitivno veliko strank izgubijo zaradi takega odnosa. 😡

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami je Katka123 napisal:

Zdravo. 
Mazda CX3 letnik 2017. 

Zadnjih par mesecev mi oba zadnja pasova ne potegne nazaj. Zdaj je pa ze tako, da se kr sama spustila dol, kot da ju nic ne drzi. Bila na servisu, rekli, da je strosek popravila 500€ na pas.

Malo se mi zdi nerealno, da pri 4 leta starem avtu najbolj osnovna varnostna zadrva popusti. Gledala po tujih forumih, v Avstraliji celo imeli odpoklic zaradi enake problematike. Na servisu so mi pa rekli, da ne bodo sprozili zahtevka, ker je garancija mimo.

Kaksen nasvet?

Ko kupiš avto, dobiš garancijo in garancijski list, kjer so navedeni pogoji. Za v Sloveniji kupljeno blago je garancija obvezna za določeno tehnično blago, ponavadi 1 leto.

Vse ostalo je stvar dogovora med proizvajalcem in kupcem. V Sloveniji kupljen Mazda avto je imel 3 oz. 5 let garancije (Mazda Slovenija jo je podaljševala za 2 leti iz 3 na 5 let, zastonj oz. proti doplačilu). 

 

Če tvoja CX-3 nima podaljšane in v Sloveniji veljavne garancije (v tvojem primeru jo je imel verjetno 3 leta), Mazda Slovenija ni kriva in ne more biti garant. 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 22 minutami je Brane napisal:

5 let  garancije je samo v sloveniji,tle je garancija  pretekla .Edino vpoklic jo reši.

Res je. Tudi moja iz Nemčije je imela le tri leta garancije. Kot pravi brane, bi morali vseeno upoštevati vpoklic, če se je bilo kdaj izvajal, bilo kje na svetu. In ne glede na potek garancije je to brezplačno. Včasih je vpoic tudi na deset let starih avtih. 

Jaz bi vztrajal in se ne bi pustil odgnati z nekim pojasnilom kar nekega modela na servisu. 

Cilj uradnih servisov je, da imajo čim manj garancijskih popravil  ali drugače povedano, poizkusi čim več ljudi prepričati, da četudi se pojavljajo znane napake, to naprti lastniku avta, ki ne zna pravilno rokovati z njim. 😉

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Hvala vsem za odgovore, tudi za sposbudo, da se ne pustim servisu, ter poucitev kako je z garancijo za v Sloveniji kupljeno blago.

 

Smatram, da je varnostni pas eden izmed najbolj pomembnih features na avtu, saj skrbi za varnost voznikov in sovoznikom, da je absurdno, da se pokvari po 4 letih in da je popravilo 500€, pa ne glede kje v EU je bil kupjen. Se vecji absurd pa je, da je ta tezava po celem svetu in da jo eni resujejo s podaljsanjem garancije, drugi pa z delitvijo stroskov popravila.

 

Odlocila sem se, da pisem direktno na EHQ in jim obrazlozim situacijo, ter prijazen odnos nasiega predstavnistva. V kopijo seveda Mazda FR in Slo.

Naslednji korak, ce nic ne dosesem, pa bo zelo (ne) prijazen dopis mami, ter kak clanek o tem v kaki nemski avtomobilski reviji, predvsem poudarek o tem, da po 4 ali manj letih crkne zivljensko pomembna stvar

Link to comment
Share on other sites

pred 6 minutami je Katka123 napisal:

Hvala vsem za odgovore, tudi za sposbudo, da se ne pustim servisu, ter poucitev kako je z garancijo za v Sloveniji kupljeno blago.

 

Smatram, da je varnostni pas eden izmed najbolj pomembnih features na avtu, saj skrbi za varnost voznikov in sovoznikom, da je absurdno, da se pokvari po 4 letih in da je popravilo 500€, pa ne glede kje v EU je bil kupjen. Se vecji absurd pa je, da je ta tezava po celem svetu in da jo eni resujejo s podaljsanjem garancije, drugi pa z delitvijo stroskov popravila.

 

Odlocila sem se, da pisem direktno na EHQ in jim obrazlozim situacijo, ter prijazen odnos nasiega predstavnistva. V kopijo seveda Mazda FR in Slo.

Naslednji korak, ce nic ne dosesem, pa bo zelo (ne) prijazen dopis mami, ter kak clanek o tem v kaki nemski avtomobilski reviji, predvsem poudarek o tem, da po 4 ali manj letih crkne zivljensko pomembna stvar

Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke. 

Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi. 

Prodajalec je obakrat popustil. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Pred eno uro je Alex napisal:

Le hrabro. Več kot bo takih dopisov in vztrajanja, prej se bo premaknilo z mrtve točke. 

Mogoče bi bilo dobro pisati tudi na vip revijo. Imajo zelo dobre pravnike, kar se tiče kupčevih pravic in prodajalčevih dolžnosti. Meni so že dvakrat pomagali, ko so pritisnili na prodajalca, s katerim smo bili v sporu oziroma na bojni nogi. 

Prodajalec je obakrat popustil. 

 

Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger. 

 

Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove z naslova garancije, ker Mazda Slovenija ni garant.

 

Morda je varianta v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu. V teh primerih se prodajalci pogosto "userjejo" ob prihodu inšpektorjev in stranki ugodijo, čeprav jim ne bi bilo treba. Zakaj? Zato, ker inšpektor z lahkoto najde kakšno drugo napako v njihovem poslovanju in zanjo napiše globo, in tega se prodajalci večinoma zavedajo.

 

Postopek: Če od nakupa še ni minilo 1 leto oz. 2 meseca od trenutka, ko je kupec napako ugotovil, potem kupec naslovi na prodajalca pisni zahtevek (obvezno priporočeno s povratnico) in zahteva eno od možnosti ZVpot, našteto v 37.c členu http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO513

 

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročenaPotrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

-       odpravi napako na blagu ali

-       vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

-       blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

-       vrne plačani znesek.

 

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

 

Tretja varianta je nakup varnostnih pasov po kakšnem cenejšem kanalu, morda celo rabljenih :) 

 

To so pasti kupovanja rabljenih vozil iz tujine 🥴

 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Še bolj se pritisne na prodajalca/garanta s Tržno inšpekcijo, ker je Zveza potrošnikov SLO brezzobi tiger. Vendar v tem konkretnem primeru varnostnih pasov menim, da ni nobene osnove, ker Mazda Slovenija ni garant niti prodajalec! Edino varianto vidim v uveljavljanju stvarne napake pri prodajalcu.

 

To so pasti kupovanja rabljenih vozil iz tujine 🥴

 

Ah, tudi pri avtomobilih kupljenih pri nas ni velike razlike. Koliko je bilo samo tukaj gor problemov z razno raznimi stvarmi (recimo zavore) pa jim ne prideš do konca. 

Ali pa z navigacijami je milo kar nekaj problemov. Tako da je v bistvu čisto vseeno, kje je avto bil kupljen. Če servisi vedo za to napako, in je bil vpoklic zaradi tega, nimajo pardona. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪

Link to comment
Share on other sites

pred 35 minutami je Deeyan napisal:

Res, da ti je malo od roke, ampak ti priporocam obisk Selmarja v Celju. Uceri so mi spet dokazal, da so servis na mestu, zelo korekten odnos, ustrezljivost na vrhuncu, vse pohvale, res! 🔝💪

Kaj si pa počel tam, če ni skrivnost? 😊

Link to comment
Share on other sites

pred 43 minutami je Bini napisal:

Kaj si pa počel tam, če ni skrivnost? 😊

 

Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo. 

Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂

IMG_20210528_230743_edit_637981147265151.thumb.jpg.ee5365642c6a79e62e4f2c721adf496d.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami je Deeyan napisal:

 

Zadnjic, ko sem devu sobe ven je bla ena na prvem cilindru cist zapecena not, sem jo komi ven dobil, posledicno s tem se mi je unicla tista gumi dihtunga, ko je na ventildeklu gor, pa sem sou narocit drugo. 

Na servisu sm povedu kaj rabim, mi je sprintu dobavnico s katero sm sou na drugo stran u tgovino, da so mi narocil drugo, v tistem, ko sem narocil, me klice da so eno nasli, ce se slucajno nisem narocil, da bi lahk takoj dobil, ampak je ze blo prepozno 🙂

IMG_20210528_230743_edit_637981147265151.thumb.jpg.ee5365642c6a79e62e4f2c721adf496d.jpg

Ja, pri njih re res 'stranka kralj'! :prstgor:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.