Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Long time no see. Rabil bi eno pomoč.

 

Že nekaj časa mi šklopota v motorju moje Mazde (dizel 2.2) in mi lokalni mehanik pri tem ne more pomagati in mi je svetoval, da se pozanimam pri kakšnem mehaniku, ki šraufa Mazde.

 

Mazda ima prevoženih cca 285k km in lahko, da je za to šklopotanje kriva ketna. Mi pa je mehanik omenil tudi, da bi lahko bila kriva odmična gred.

Dejstvo je tudi, da sem včeraj menjal olje in se je iz mašine iztekel tudi višek tekočine, ker očitno se mi olje meša z nafto in je to še dodatni problem.

 

Zanima me, ali imate kakšen predlog za mehanika, ki bi lahko zadevo diagnosticiral za začetek?

 

Hvala za pomoč. :)

Napisano (urejeno)

Avto Pelko, Zgornja Senica 46, 1215 Medvode, tel 041 667 335

Interclass Cars d.o.o., Gorjupova 1, SI-1000 Ljubljana – Vič, tel 01 2000 952

Mazda center Lljubljana BTC- Šmartinska cesta 152, tel 01 585 27 90

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano

Tole bi lahk bla ketna problem, pa skor ziher sem, da tut bakrene podlozke na injektorjih... Mogoce se ti par regeneracij ni izvedlo do konca in mas zato povisan nivo nafte v olju

Napisano

Simon Pelko bo dobra varianta, gleda na to da vozilo ni vec v garanciji in mojster odlicno obvlada tovrstna vozila: avto.pelko@gmail.com oz. 041 667 335, Zg. Senica 46, Medvode.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Sem poklical Pelkota. Na hitro je povedal, da naj snamem mikro jermen in če še vedno ropota, pol je kriva ketna, drugače pa kompresor (al neki). Dost prepričan je bil da je eno od tega.

 

Grem zdej googlat, kako snamem ta mikro jermen, ziher ni potrebno celotne mašine razdret, an.🤣

 

Napisano
pred 10 minutami je pob napisal:

Sem poklical Pelkota. Na hitro je povedal, da naj snamem mikro jermen in če še vedno ropota, pol je kriva ketna, drugače pa kompresor (al neki). Dost prepričan je bil da je eno od tega.

 

Grem zdej googlat, kako snamem ta mikro jermen, ziher ni potrebno celotne mašine razdret, an.🤣

 

Lepo od mehanikov, ki so že po telefonu ali mailu pripravljeni pomagat s koristnimi nasveti, namigi. V tem smislu sem imel zaenkrat dobre izkušnje z vsemi zgoraj naštetimi (Pelko, Interclass, BTC). 👍

Napisano

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Napisano
pred 9 minutami je pob napisal:

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Na tem forumu pa se veselimo tvojega poročila :)

Napisano
pred 5 urami je pob napisal:

Res je, zelo sem hvaležen za hitri nasvet. Avto trenutno ni vozen zaradi gumidefekta, tako da naslednji teden, ko bo zadeva rešena, peljem avto direkt njemu na pregled. :)

Nekje v zacetku avgusta gre ponavadi Simon za 2 tedna na dopust in ima zaprto delavnico, cakalna doba pa je ponavadi 1 teden, da prides na vrsto za servis.

 

Dobro porihtajte, da bo se naprej voznja varna in TIHA :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jeben čas dopustov, tako da sem avto peljal do prijatelja, ki je mehanik in je preveril ta mikro jermen in mi sporočil, da je ketna za zamenjat. Ker je sedaj tudi on šel na dopust, bom imel čas premlevati o tem, kam bom peljal avto na popravilo. Bilo bi fajn, če bi mi uspelo avto nekje pustit med mojim dopustom in se vmes lepo porihta, potem pa ga jaz samo prevzamem.

 

Ali je morda kdo tukaj, ki je menjal ketno na svojem avtu in ve koliko približno je to stroškov?

 

Hvala.

Napisano

Jaz sem ketno sicer menjal na prvi generaciji M6.

Cena je bila okrog 150€, če se prav spomnim. Delala sva z očetom, po moji oceni je bilo dela recimo 2 uri.

Odvisno je koliko si bo zaračunal uro dela mehanik.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Za sebe nardiš tako kot je treba pa če tudi ti vzame 8h. Glede tega kako se naredi strankam in koliki časa se porabi/računa bos pa ti najbolje vedel saj imas servis.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 50 minutami je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Saj sem napisal približno, ker takrat ko sva to delala res nisem gledal na uro.

Mogoče lahko ti daš boljšo oceno potrebnega časa za zamenjavo verige.

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano (urejeno)

 

pred 3 urami je Brane napisal:

SCANIA potrebuje 2,5 ure za zamenjavo diskov in ploščic,vi v dveh urah menjaste verigo. Tle neki ne štima , očitno je SCANIA prepočasen

Meni se pa bolj zdi, da je bil oče prehiter. 😁

 

image.png.50b8caa84a690a8a26b1ff27acfbe66e.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
Saj sem napisal približno, ker takrat ko sva to delala res nisem gledal na uro.
Mogoče lahko ti daš boljšo oceno potrebnega časa za zamenjavo verige.
Prva generacija je imela še jermen, komaj 2,2 motor je dobil ketno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 9 urami je mazdaman napisal:

Prva generacija je imela še jermen, komaj 2,2 motor je dobil ketno

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Jaz vozim bencinarje... 😉

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
Jaz vozim bencinarje... 
Pa si vseeno menjal ketno? Glede na navor bi tam morala vzdržati ogromno kilometrov.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Ketno sem prvič menjal pri 230k, ko so se menjavali tefloni.

Naslednjič pa pri 320k, ko je ta zamenjana (ta poceni) začela ružit...

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • pismo glede na zgoraj napisano se počutim da mam velik preveč cunj za na kolo. 2x spodno majco (wind stoper) eno s kratkimi in eno z dolgimi rokavi 1x spodnjo termo dolgi rokavi 1x termo dolgi rokavi majco 3x dolgi rokavi majco enepar kolesarskih majc s kratkimi rokavi, sam večino uporabim kar tech t-shirt 3-4 kratke hlače pa še 4-5 spodnje kolesarske  3 al 4 pare kolesarskih nogavic, ampak so obične športne nogavice tud ok, sam je fajn da niso čist niske 2x kolesarski čevlji 2x čelada 1x maska (za zimo) 2x buff 1 zimska termo jakna od dirtlej 2x zimske hlače (ne najbolše ker so ene brez žepov druge so pa dekatlonove, ampak za zimo pa da ne zebe so ok ) 1x vetrovka  2 para letnih in 2 para zimskih rokavic pa še kaj bi se našlo   je pa polovica stvari starih 5-6 let   
    • 7,5 sekund 0-100kmh pa res ni nek hud "sunek v hrbet", zlasti pa ne za EV, no sicer je vse relativno, odvisno kakšne zmogljivosti je kdo vajen in kakšen je njegov "režim vožnje", ali bolj poskočen ali DeSUS  
    • Trenutno imam še do jutri na testu Mazdo 6e ...    Vtisi? V garažo mi ne paše  ... je nekaj cm predolga ... in vrat ne morem zapreti ... Pa meni osebno je prenizka, čeprav vozi se fajn. Sem mislil, da bo bolj problem, ker nima skoraj nobenih gumbov, pa se kar da. OK... včasih iščem kakšno nastavitev, ki jih ogromno. Nekaj se da rešit z bližnjicami... ne pa vsega ...   Opozorilni toni za prekoračetav hitrosti so komaj opazni... tako da nisem niti pogrešal tega, da se ne da izklopit za stalno ampak samo za vsako vožnjo sproti. Pospeški so fenomalni in tudi sama vožnja je zelo v redu. Je precej drugačna kot pri moji CX-60... ker CX-60 ima vseeno 8-stopenjski samodejni menjalnik in se čuti ko prestavlja... sicer ne tako, da cuka... ampak se čuti. Pri Mazdi 6e je to čisto brestopenjsko.    Kar me je zelo pozitivno presenetilo, je sama poraba. Po prevoćenih slabih 200 km je povprečna poraba 14,6 kWh/100 km ...   Pospeški pa so odlični, čeprav sem imel na testu Long range, ki ima večjo baterijo (80 kW) in ima manj KM (245) kot verzija z manjšo baterijo (68 Kw), ki ima 258 kW... Iz mesta do 100 km/h je pospešila v 7.47 sekundah ... in se dejansko čuti "sunek v hrbet" ...  ...  Upravljanje preko zaslona na dotik je zelo tekoče, tudi meniji so dokaj pregledni, ko se jih enkrat navadiš...    Nekaj slik in posnetkov...        Aja... če bi jo kdo rad videl v živo ali malo probal... in je jutri dopoldan v Ljubljani, se lahko kje dobimo. Vrnit jo moram do 14ih ...
    • Vodo vrze vanj tudi ce se kje vodna pot zabase in pride do prevelikega pritiska. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.