Skoči na vsebino

LAS(LANE KEEP ASSIST SYSTEM)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Vozim po noći kroz Istru. Dolazim na području gdje su radovi na cesti.

Jedna traka je za vožnju. Nove bijele linije omeđuju voznu traku. Po linijama su neki stupiči da se ne može napustiti traka.

Na jednom mjestu su u traci po sredini nacrtane 3 strelice. Svaka strelica dulja od duljine vozila. Jedna za drugom, skoro se dodiruju.

Cesta je potpuno ravna, mrak, nema vozila iz suprotnog smjera, nema nitko ispred mene. Nakon 2 sata što već vozim, čvrsto držim volan. Neznam ni sam zašto držim tako čvrsto.

Nailaskom na te 3 uzdužne strelice mazda cx5 želi skrenuti desno.

Da sam kilavo držao volan, rasturio bi te stupiče. Ne sječam se, možda su bile betonske ograde. 

 

Moram pitat na servisu jel se taj sustav može trajno isključiti.

 

 

Čitam upute, to više  radi krivo nego ispravno:

Google translate:

Sistem morda ne bo deloval ustrezno glede na dejanske vozne razmere, kar je povzročilo nesrečo.

Vožnja po cestah z ozkimi ovinki.

Vožnja v slabih vremenskih razmerah (dež, megla in sneg).

Drseče ceste, kot so ledene ali snežne ceste.

Ceste z velikim prometom in nezadostna razdalja med vozili.

Ceste brez belih (rumenih) pasov.

Ozke ceste, ki so posledica gradnje cest ali zapore voznih pasov.

Vozilo se vozi po začasnem pasu ali odseku z zaprtim pasom, ki je posledica gradnje ceste, kjer je lahko več belih (rumenih) pasov ali so prekinjeni.

Vozilo se vozi po cestah, ki niso hitre ceste in avtoceste.

Tlak v pnevmatikah ni nastavljen na določeni tlak.

Uporabljajo se pnevmatike drugačne velikosti, na primer rezervna pnevmatika za nujne primere.

 

The system may not operate adequately according to the actual driving conditions, resulting in an accident.

  • Driving on roads with tight curves.

  • Driving under bad weather conditions (rain, fog, and snow).

  • Slippery roads such as ice or snow-bound roads.

  • Roads with heavy traffic and insufficient distance between vehicles.

  • Roads with no white (yellow) lane lines.

  • Narrow roads resulting from road construction or lane closures.

  • The vehicle is driven on a temporary lane or section with a closed lane resulting from road construction where there may be multiple white (yellow) lane lines or they are interrupted.

  • Vehicle is driven on roads other than expressways and highways.

  • The tyre pressures are not adjusted to the specified pressure.

  • Tyres of a different specified size are used, such as an emergency spare tyre.

 

20210813_073247.jpg

Popravljeno od mazda_gg
add photo
  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano

Jap tudi na GL mazdi mam to izklopljneo.

 

Sem si pa zadnjič po nerodnem izklopip senzorje!!! To je pa sila nevarn, čakaš da bojo senzorji piskali pa nič :D  Sm že skoraj šel ven, in pogledal če kamere prav kažejo, da sem tako blizu senzorji pa ne beepajo :D

Napisano

Razen senzorjev, tempomata in kamere zadaj  je vse ostalo brez veze in neuporabno. Krama. 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Janez007 napisal:

Saj tudi LAS temelji na senzorjih, tako da ne razumem točno, kaj si mislil pod brez zveze... 🤔

Senzorji spredaj in zadaj za parkiranje. Drugo so smešnice. 

  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Jaz mam v menijih nastavljeno da LAS samo zapiska a ne ukrepa in je kr OK. Če pa je seveda zavita cest ap logično gumb za izklop reši stvar.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

A vibrator pa sam jst uporablam? :D

 

Men je tisto piskanje htelo glavo vftrgat :) In sm dal na vibrator z najmanjšo stopnjo, pa mi je najboljša rešitev, vsaj za LAS .... :D:D

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Tej asisti so kr neki. Kot na telefonu razne aplikacije. Pol jih pa 94, 6% nihče ne uporablja, ker so brez veze. Samo avto ti pa dražje prodajo zaradi teh neumnosti. 😉

 

 

Napisano

Hmm, tle se pa z Alexom delno strinjam👍. Določene zadeve so ok nekatere pa lahko stvari še poslabšajo.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano

Pri mojem avtobusku drži cca 15 sec. 100% smer. Tudi ovinke na AC. Potem neki zapiska in čez par sec. se izklopi.

1x sem celo moral na AC malo reskirati... Tamali je duda padla nekam potleh(cel kažin) in jaz sem se odvezal in šel po to božjo dudo... Našel in ponovno primu na volan. Vse ok.

 

Problem so edino kakšna dela na cesti, ki z rumenimi črtami spreminjajo potek cestišča. Takrat pa moram močno držati volan, da ne sam zavije....

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.