Jump to content

Pred vžigom nekaj verglanja


Recommended Posts

pred 21 minutami je Brane napisal:

1-0 za Bini

Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Alex said:

Se strinjam. Aku. gre počasi na večno spanje. 

ni nujno ... če štartar zavrti motor z isto hitrostjo kot prej pol je akumulator dober, če štartar slišiš da se "matra" pol je akumulator ...

@Janez007 dej mal bolj opiši kako se sliši to verglanje ....  je hitro ali počasnejše ... 

če so svečke bi se poznalo pri pospeševanju ker bi na momente avto rahlo pocukal 

 

vseeno bodi pozoren na zunanjo temp tko kokr je @Bini napisu, ker če se bo temp. nižala in bo avto težje užigal bi res lahko rekl da je akumulator ...

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Link to comment
Share on other sites

Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen.

 

Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK.

 

image.thumb.png.d413735df31732fcbb0cd8c1ac8b6985.png

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Janez007 said:

Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen.

 

Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK.

 

image.thumb.png.d413735df31732fcbb0cd8c1ac8b6985.png

probaj to tud zdele nardit pa spremljaj ce napetost akumulatorja pade tako kot je napisu @luxxx7

to isto ponovi zjutraj  pa bomo potem dalje ugotavljal 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Link to comment
Share on other sites

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja 10,8 V):

image.png

 

 

 

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami je Janez007 napisal:

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja):

image.png.b99e1f4b2fdc046c047af6bfcfd11bbb.png

 

 

Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍

Link to comment
Share on other sites

lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... 

dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... 

mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... 

 

kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Link to comment
Share on other sites

pred 5 minutami je Bini napisal:

Odlično, mogoče je imel zadnjič momentalno slabost..... Drugače pa, če je aku.vsaj veš kaj je in pripraviš tistih cc150€.👍

Ja, to je še najmanj. Trenutno je v uporabi 3 leta in 4 mesece. Tale i-stop ga je verjetno kar zdelal. Sam ga izklopim takoj, ko se spomnim, spomnim pa se ponavadi ko prvič ugasne pred semaforjem ... :) 

Link to comment
Share on other sites

pred 9 minutami je canyon napisal:

lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ... 

dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ... 

mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ... 

 

kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ... 

Ja možno, da je včerajšnja ekstra polnitev pomagala. Sicer pa sem destilirano vodo dolil že pred pol leta, ko me je presenetil nizek nivo v nekaterih celicah. Takrat sem bil tudi v dilemi, ali je bilo dolivanje sploh dobro, ali bi bilo bolje, da bi pustil na miru. Na uradnem servisu po tovarniških Mazda navodilih menda ne dolivajo.

 

Če so svečke, me bo kar presenetilo pri slabih 50.000 km. 

 

Vsekakor sporočim, če se bo v nadaljevanju na to temo z avtom kaj dogajalo.

Edited by Janez007
Link to comment
Share on other sites

Avto je za vozit in to na malo daljše relacije da se akumulator napolni, kratke fure mu kaj preveč ne pomagajo.        Lahko  ga vsakih 6 mesecev priklopiš na polnilec  če  avto ni preveč v pogonu. Svečke se menja na 120000, drugo pa ne rabi ,to se ne kvari-pri Mazdah 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urama je Janez007 napisal:

Včeraj zvečer sem akumulator napolnil. Danes zjutraj je bilo zunaj 10 stopinj, avto pa je vžgal kot za šalo, v roku ene sekunde. Bom še spremljal.

 

Pred kontaktom, zagonom:

image.png.c995e27747a5c23f820605773db1c4f2.png

 

Ob zagonu (najnižja napetost akumulatorja):

image.png.b99e1f4b2fdc046c047af6bfcfd11bbb.png

 

 

 

Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal...

Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji...

 

Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba...

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je luxxx7 napisal:

 

Kolikor vidim preko posnetka je pri zagonu padla napetost na 10,8V in ne na 11,68V, kot si napisal...

Tudi napetost 10,8V ob zagonu ni slaba, ampak je že na spodnji meji...

 

Naredi 50-100km po možnosti na avtocesti, da se napolni akumulator kot je treba...

Hvala @luxxx7, sem popravil napako in zamenjal sliko na 10,8 V. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.