Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Živjo! Na moji mazdi se je utgala ketna oljne pumpe pa me zanima če je imel še gdo to težavo? In pa kakšni so stroški popravil. Je pa letnik 2016

Lp🙂

Popravljeno od Loli
Napisano (urejeno)

Se je zgodilo šele danes tako da edino kar vem da naj bi bla ta ketrna fuč pa me malo zanima kaj vse me še čaka🙂👌

 

Popravljeno od Loli
Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

Pri koliko prevoženih km se je zgodilo? Na avtocesti, takoj ob startu? 

Ne ubistvu sm se ze vozila kar nekaj kilometrou in potem mi napise da je nizek pritosk olja in lučka za mašino posveti...potem je pa dobila tak čudn zvok,pa začela zgubljat na moči tako da takoj za tem sm jo kar ugasnla in poklicala autovleko...motor je biu pa že segret

Napisano
pred 2 minutama je Loli napisal:

Ne ubistvu sm se ze vozila kar nekaj kilometrou in potem mi napise da je nizek pritosk olja in lučka za mašino posveti...potem je pa dobila tak čudn zvok,pa začela zgubljat na moči tako da takoj za tem sm jo kar ugasnla in poklicala autovleko...motor je biu pa že segret

Aja ima pa 273 prevoženih, so pa na servisu rekli da bi se pogonsko ketno menjal ce je slucajno raztegnjenja ...

Napisano
pred 47 minutami je Loli napisal:

Aja ima pa 273 prevoženih, so pa na servisu rekli da bi se pogonsko ketno menjal ce je slucajno raztegnjenja ...

U, lepi kilometri za dizla. 👍

Tukaj se lepo vidi, da motor vzdrži, problem so predpisani uradni servisi, kjer se ne zamenja preventivno ketne in vsega ostalega, kar smo že sami ugotovili na tem forumu, da je dobro postoriti. 

Ta "čuden zvok" ne obeta nič dobrega. 😬 Vseeno upam, da ni res kaj hudega. 

 

 

Napisano (urejeno)

Pri teh km bi moral razmišljati že o drugi menjavi male verige (na servisu jo iz previdnosti menjajo tam nekje med 150.000 in 170.000 prevoženih km).

Popravljeno od Janez007
Napisano

Ko sem se enkrat pogovarjal z majstri, so mi rekli, da je ta lučka za nizek nivo olja bolj kot ne zadnji warning (če se ti pojavi ob zagonu), v večini primerov je pa to že too late, sploh če se ti to prižge med vožnjo, ko motor teče in se vrti (razlagal mi je za Hondo), ne vem pa kako imajo ostale firme to narejeno, a ta warning za nizek nivo olja dejansko pomeni, kot bi meril na šipki ročno in ti javi, ko pade pod minimu ali se to prižge ko je že vse prepozno? To bi bilo dobro vedeti, jaz raje kot da "verjamem" računalniku nivo olja vedno ročno preverjam. Na uradnih servisih je pa res v večini primerov tako, da če jim eksplicitno ne rečeš, da nekaj želiš zamenjati, ne zaradi intervala, ampak preventivno, te malo postrani gledajo....(ali obratno, če jim rečeš, da naj ti zračni filter kabine samo preverijo in po potrebi spucajo, te bodo debelo gledali, da ne to morajo pa menjati, ker je tak interval - pa imaš lahko povsem čist filter, ki nima nobene res vitalne funkcije... :)).

Napisano

Sm sla potem tudi olje preverit, sicer je biu auto malo nagnjen ampak je ubistvu kazalo nad maxumum 🤷‍♀️ tudi mehanik je potem pogledal in mu je tut kazalo da je dost olja ....sicer se ne zastopim ravno na to ampak če na šipki kaže da je olja dovol ga je potem v celotnem delu kjer teče motor dvol? 

Napisano
pred 1 minuto je Loli napisal:

Sm sla potem tudi olje preverit, sicer je biu auto malo nagnjen ampak je ubistvu kazalo nad maxumum 🤷‍♀️ tudi mehanik je potem pogledal in mu je tut kazalo da je dost olja ....sicer se ne zastopim ravno na to ampak če na šipki kaže da je olja dovol ga je potem v celotnem delu kjer teče motor dvol? 

To še nič ne pomeni. Če je sito zabasano, olje ne more skozi. 

Olje je pa na palčki nad max zaradi nedokončanih regeneracije, ko se višek goriva meša z oljem. Tudi to ni najbolje za motor, kajti razredčeno olje z gorivom  tako izgubi večino mazalnih sposobnosti. 

 

 

Napisano
Napisano
pred 42 minutami je Deeyan napisal:

Huh, to, da ti je avto zacel zgubljat moc bi lahk pomenlo tut obrablnene odmicne gredi 😬

Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit

Napisano
pred 15 minutami je Loli napisal:

Ja to sm nekje brala da naj bi se ta pumpa lahko zabasala tudi zaradi slabse kvalitete odmične gredi...prejšni lastnik je sicer rekel da je peljal na vpoklic ki je bil ampak naj bi bla vredh ta odmična...sicer se mi sedaj bol dozdeva da ni kull ampak too late...a ta vpoklic se ševedni da koristiti če avta nimaš na uradnem mazda servisu in pa po toliko letih? Če se bo seveda dalo kaj rešit

Na žalost je prepozno. Ko gre mimo garancija so stroški večinoma na plečih lastnika avta. 

 

 

Napisano

Glede lučke za olje bi pripomnil to, da je razlika ali ti zasveti lučka za nivo olja (starejši avti te ponavadi nimajo) ali pa lučka za prenizek pritisk olja (to imajo pa vsi avti). 

1. Če zasveti lučka za prenizek nivo olja, še ni panike, ker zasveti ko je olje na minimumu ali malenkost pod min. Pri tem še ni bojazni za okvaro motorja, dotočiš olje in je to to. 

2. Če pa zasveti lučka za prenizek pritisk olja pa je zelo velika verjetnost da bo zelo hitro prišlo do okvare motorja. Ta lučka se prižke ko senzor zazna premajhen pritisk olja, s tem je onemogočeno zadostno mazanje. 

Je pa res da ponavadi ko se prižge ta lučka je že prepozno in je zaradi slabega mazanja že prišlo do okvare v motorju. Če je npr prišlo do zabasanega sita oljne črpalke je skoraj 100% prišlo tudi do zabasanja oljni kanalov in s tem neustreznega mazanja. 

Tak da tak motor je potrebno razdret in pregledat vse dele. 

  • Všeč 7
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.