Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. Zanima me ta imv ventil. Mam probleme z vžigom. Avto noče vzgat brez brez da nebi stopil na stopalko za plin. Zdaj pa me zanima ce je to zaradi imv ventila namrec ko odklopim konektor ventila avto normalno vzge le da ima zelo grobi zvok. Hvala za pojasnila.

Napisano

Sem pa opazil tudi to cevko da je pocena. Zdaj pa me zanima na kaj je ta cevka pritrjena in ali je to moznost za slab vzig motorja. Nahaj se pa pred rezervarjem za hidravlicno tekocino

16336885942846883022892143188658.jpg

Napisano

Počene, pretrgane, preluknjane stvari nikoli ne delujejo ravno blagodejno na normalno funkcioniranje motorja. Za test mogoče samo malo očisti in zalimaj z izolircem cev pa boš hitro videl a je kaj drugče. Pol pa naprej, če ne bo boljše.

33112_1.png

Napisano

Cevko če je zadost dolga oni počen del odreži in je rešeno. Pol pa boš videl če je to krivo. 

Na sliki se ne vidi od česa je ta cev, predvidevam pa da je kaka vakum cevka, če ne teče nič iz nje. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Anzej katero Mazdo pa imaš imam enega doma novega za 1gen 6 tke

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 1 uro je mazdaman napisal:

Anzej katero Mazdo pa imaš imam enega doma novega za 1gen 6 tke

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Imam 6ko 2005letnik 2.0dizel 89kw. Sem pa tak iz firbca vzel ven maf senzor in je bil cist crn od umazanije sem ga scistil in avto je normalno vzgal. Cez par ur se vrnem k avtu in spet ista pesem. Ne vzge. Je moznost da je maf senzor zanic?

Napisano

Če imaš pred faceliftom potem je moj senzor pravi če je po facelifu potem je manjši.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je mazdaman napisal:

Če imaš pred faceliftom potem je moj senzor pravi če je po facelifu potem je manjši.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Pomoje je pred faceliftom moj. Takšen je moj senzor

000000513734.jpeg.jpg

Popravljeno od Anzej
Napisano

Jaz imam scv ventil doma ti imaš sedaj zunaj merilec pretoka zraka.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
Pravkar je mazdaman napisal:

Jaz imam scv ventil doma ti imaš sedaj zunaj merilec pretoka zraka.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk
 

Scv ventil sem scistil, preveril in dela. Se mi zdi da je nekak maf senzor kriv za vse probleme z vzigom in izgubo moci med voznjo samo nisem 100%. Bil je umazan in sem ga scistil. Avto normalno vzge in se pelje. Cez par ur pa spet isti problemi.

Napisano
dne 9. 10. 2021 ob 16:07 je luxxx7 napisal:

Imaš na ohišju naftnega filtra kakšno pumpico?

Mislim da ne. Edino neka črna plastika je na vrhu. Zgleda kot neki gumb samo ga nemores pritisniti

Napisano

To je ta pumpica... ne moreš pa pritisnit, ker je tlak prevelik. Da se recimo takrat, ko ti nafte zmanjka in jo dotočiš pol pa s to pumpico dvigneš pritisk v sistemu.

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

To je ta pumpica... ne moreš pa pritisnit, ker je tlak prevelik. Da se recimo takrat, ko ti nafte zmanjka in jo dotočiš pol pa s to pumpico dvigneš pritisk v sistemu.

Aja. Samo pri meni ima premali pritisk goriva v sistemu. Tak je tester pokazal pri mehaniku. Ima okoli 2200psi do okoli 2300psi

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.