Jump to content

Dober neuradni servis?


Recommended Posts

pred 18 minutami je Janez007 napisal:

A nisi Alex najprej rekel, da je Peter22 kupil dober avto? 😉 Je to dober avto, če moraš ves čas paziti, da ne prekinjaš regeneracij? ?zmeden?

 

Če bi bilo to mišljeno tako, potem bi si inženirji izmislili še kakšno dodatno lučko, obvestilo na armaturki, kar bi olajšalo tako opravilo. :) Sprašujem se tudi o smiselnosti i-stop sistema, če na drugi strani kurimo gorivo z dodatnimi km samo zaradi preprečitve dviga nivoja olja. Da ne govorim o ne-praktičnosti in nevarnosti takega početja, ki sem ga, da ne bo pomote, izvajal tudi sam. 🙃

 

Avto je definitivno dober kakor tudi sam motor. Tale svetovni rekord mazdini dizel motorjev  (ja Janez, takega si ti prodal 😉) pove več kot vse naše pisanje. 

WWW.GOOGLE.COM

Nina Jerančič je bila med najzaslužnejšimi za...

 

  • Like 1

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 15 minutami je Janez007 napisal:

Če @Alexgovoriš na splošno, bi lahko pritrdil (politično korektno, da ne bo @Boss užaljen :) ). Če pa govoriš za konkretnega, potem mi ni jasno, na osnovi katerih podatkov delaš tak zaključek. Saj je kar veliko možnosti, da je res tako, vendar tudi nekaj možnosti, da ni. 😉

 

Ne vem če se spomnite ene bele šestke CD175 l.2016, ki se je prodajala na Dolenjski cesti in sem jo šel gledat, poslikat in komentiral. Avto je bil za moje pojme razvalina, da jo težko najdeš.

 

 

 

Govorim na splošno za vse mazda dizle, skayactiv motorje. Konkretnega ne poznam zato ne morem podati mnenja. 😊

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, SpEkTr said:

Saj je pri večini dizlov tako, da ni najbolje, če se regeneracijo prekine. Ne pomeni pa to, da boš imel težave če jih boš prekinil. Vozi brez misli na to, in bo vseeno ok. Seveda, če imaš neke normalne razdalje. Če se boš vozil par km sem in tja, boš imel z vsakim slej ko prej težave.

 

Pri teh motorjih, kot smo že večkrat omenili je potrebno zamenjati podložke na injektorjih, preveriti sito na oljni črpalki, ter menjati olje na recimo nekje 10 tisoč prevoženih, pa si naredil praktično (skoraj) vse kar lahko narediš, da bo motor delal še dolgo :)

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

Link to comment
Share on other sites

Nekaj takšnega sem tudi jaz ujel na pooblaščencu. Imam letnik 2016 in so rekli, da nimajo več klasičnih težav. Ne spomnim pa se, ali so malo drugačne podložke ali pa so malo drugače zategovali.

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, vzupan3 said:

Enkrat sem prebral, da naj bi imela FL verzija od leta 2015 naprej drugačne podložke injektorjev (ne-bakrene), ki jih naj ne bi bilo potrebno menjavati. Ali lahko to kdo potrdi/ovrže?

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 13 minutami je SpEkTr napisal:

 

To drži.

So mi pa na servisu vseeno svetovali naj jih zamenjam, pač sej to ne stane praktično nič. Tako da, jaz sem jih lansko poletje zamenjal.

Pri koliko prevoženih kilometrih si jih dal zamenjati? 

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Pri 74401 km :) Sem šel gledat na račun :P

Se pravi, da si jih kar zgodaj zamenjal? 🤔

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

Hja, lej. Tut olje v menjalniku in filter sem menjal takrat. Tko da. Načeloma rad nekaj dam na preventivo.

Pri teh motorjih pa vsi vemo, da so te podložke že velikokrat lastnika stale tudi motorja :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je Peter22 napisal:

No tkole,danes dobil nazaj avto od Pelkota.

Pregledal je avto,naredil redni servis,ter zamenjal olje v menjalniku.

Pravi,da je auto vredu in ,da vse štima.

Glede podlošk im je rekel,da se menjajo pri 150.000km ,ko se zamenja tudi ketna.

Me pa zanima če kdo ve koliko olja gre menjalnik,ko se ga menja?

Prllagam se slikice 20220114_143215.thumb.jpg.32465c3d9f9b3915b14c535532f31853.jpg20220114_135746.thumb.jpg.5e2cd2034975aa7010ebda31c1969e89.jpg

Gor imaš 17"? Zimske gume na feltnah ? 

Edited by Alex

Če imaš doktorja v bližini se ti ni bolezni treba bati. 

Link to comment
Share on other sites

pred 7 minutami je TiEn napisal:

4L  olja če ne izpiraš, menjaš filter staro ven novo noter

 

 

Sem preveril moj mail, prišlo me je 50€ s poštnino

Ja men je rekel,da je izperal ,porabljenih je bilo 5 l vse skupaj.

Filter menjalnika ni menjal, pravi,da pri 150.000,ceprav bi mi bilo logično,da se sedaj zamenja.

Link to comment
Share on other sites

Meni se je ob menjavi olja in filtra v avtomatskem menjalniku v posodi nabralo dobrih 4,5 litra - po tem ko se je snel karter. Kaksne svoh 3 litre olja je pa ostalo se v wandlerju.

 

Cez 10.000 km sem se enkrat zamenjal olje - takrat ga je slo cez cep ven dobrih 4 litre.

 

Tako da v celotnem menjalnik mora biti okoli 7 litrov olja, ki pa ga ven dobis samo z masino za izpiranje.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Tako je. Če samo snameš karter in izpustiš menjalniško olje bo vem priteklo med 3,5 in 4,9 litra

Če pa izpiraš pa imej pripravljenih 8 litrov, vsaj tako pravi Liqui Moly katalog.

 

S1.thumb.JPG.809876dda09d2908e2f537228372b496.JPG.

Edited by luxxx7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Link to comment
Share on other sites

pred 21 minutami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

 

to je znak za zadelan sesalni kolektor....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 2 minutama je Peter22 napisal:

Kaj ga je treba zamenjat,ali se,da to sčistit?

 

to se sčisti, pa zraven je treba očistit še Egr, loputo in map senzor

Edited by Deeyan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami je Peter22 napisal:

Evo se je ze zacelo sranje☹

Se mi je prižgala lučka za napako na motorju (engine malfunction)

Sem sel k Pelkotu ,je priklopu na racunalnik in je napisalo:

 

Zaznan nezadosten pretok EGR

 

Rekel mi je ,da je blo neki s softverjem pri teh mašinah in ,da treba najbrz update nardit,naj grem na mazda servis prevet,ce je bil za moj avto narjen odpoklic.

To je to kar mi je povedal.

 

A ma se kdo mogoce kaksno mnenje kaj bi lahko bilo?

 

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro je NevLado napisal:

Če imaš še kak odprt vpoklic lahko preveriš tukaj: https://www.mazda.si/lastniki/vpoklici/

 

Za opravljene vpoklice pa lahko pokličeš na pooblaščen servis ali direktno mazda uvoznika.

 

Kot pravi @Deeyan bo treba prepucat EGR in kolektor. To lahko naredi katerikoli serviser, nima veze a je pooblaščenec ali "zasebnik". Kolektor se odšraufa in speska, EGR pa s sprejem. Je kar nekaj mehaničnega dela, priporočam nekoga, ki se spozna na te motorje, da ne bo odpiral prvič.

 

js, ko sm to delu lahk rečem, da sm mel dela kr za cel popoldan

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.