Skoči na vsebino

Smart Control Premium na Androidu - delim kode :-)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Mazdina druščina pozdravljeni!

V stiku sem z avtorjem OBD aplikacije Smart Control, ki načeloma podpira nekatere značilnosti Mazdinih avtomobilov.
Je čisto simpatična. Meni sicer ne prikazuje pravilno porabe, omogoča pa vnose korekcijskih faktorjev in bi jo verjetno lahko prilagodil, pa tega doslej nisem preveč potreboval in je moteče predvsem iz estetskega vidika.
Meni najboljši del je spremljanje regeneracije DPF. Za vse odvisnike od teh podatkov in tiste, ki ne želijo prekinjati regeneracije.

Malo po ovinkih (Android Auto v načinu mirroring) se lahko uporablja tudi na glavnem zaslonu:
Primer

Na voljo imam nekaj brezplačnih kode za Premium verzijo (sicer je na voljo tudi brezplačna Lite verzija).
Torej ... velja pravilo ... kdor prej pride, prej melje. Velja zgolj zasebno sporočilo in ne pisanje v tole temo!!!
 

Popravljeno od kacnje
  • kacnje je spremenil naslov v Smart Control Premium na Androidu - delim kode :-)
Napisano

Hja, sicer imam že plačljivo verzijo ForScana sam bi tudi jaz tole poskusil :)

Napisano

Vidim, da sicer niste upoštevali tega, kar sem napisal:
Velja zgolj zasebno sporočilo in ne pisanje v tole temo!!!

😁
Vam pošljem.
"Još malo, pa nestalo" 😂

Napisano

Mogoče samo namig, ker vse stvari niso ravno samoumevne: pri vnosu podatkov za svoje vozilo, obvezno izberite tudi "Parameters Diesel Mazda". Brez tega vam v LIVE DATA ne bo pokazalo zavihka DPF.

Kode so še na voljo.

Napisano
pred 41 minutami je kacnje napisal:

Mogoče samo namig, ker vse stvari niso ravno samoumevne: pri vnosu podatkov za svoje vozilo, obvezno izberite tudi "Parameters Diesel Mazda". Brez tega vam v LIVE DATA ne bo pokazalo zavihka DPF.

Kode so še na voljo.

To za bencinarja ni, sam vprašam... 😁

Napisano

Tudi za bencinarja je. Samo tam zavihek za DPF regeneracijo ne bo ravno najbolj gledan 🙂
Sicer pa ta aplikacija prebere kode napak, beleži načine vožnje in takšne stvari. Pač ena od mnogih podobnih. Vsaka ima svoje pluse in minuse.

Napisano

Ja, sem probal na hitro. Drgac v redu app, bi bilo pa fino če bi delal še v android auto recimo.

Moram še malo testirat.

Napisano

Android Auto ima določena pravila (by Google) in določenih tipov aplikacij razvijalci ne morejo ponuditi v trgovino. Pred časom je bilo še bolj zaprto, potem je Google malo širše odprl vrata in sedaj vsaj različne navigacije lahko delujejo. Obstaja sicer trik, da v Android Auto prikazuješ tisto, kar je na telefonu. Tako lahko načeloma uporabljaš karkoli za prikaz. Seveda je v nasprotju z Googlovimi pravili (veliko je omejitev zaradi varnosti).

Pri sami aplikaciji je meni nekaj stvari odveč. Ta merjenja porabe, ki itak niso točna na Mazdah in moraš uporabiti korekcijski faktor - s tem se bo menda sedaj ukvarjal.

Napisano

Jaz bom to bolj resno uporabljal ko bo podpira za aa. Menda se bo lotil tudi tega. Screen mirroring je jajc, ker ti potem tudi na telefonu gori display... Sploh pa pri prejsnjih 6kah, serijski display ni kaj dosti večji od tistega na telefonu

Napisano

Kaj pa za CP obstaja kaj?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja tako pravi spritmonitor na kar velik vzorec voznikov.
    • Bom dal sliko, ki sem jo prilepil ze pred nekaj leti... Primerjava med D175 AT in G194 AT ... Stil voznje je podoben...   
    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.