Skoči na vsebino

Najvišja hitrost z kovčkom na strehi


Alex

Priporočeno sporočilo

Zanima me, koliko kaj ostali vozite z kovčki na strehi po avtocesti. Thule priporoča kot zgornjo mejo 130/ uro in tega se tudi sam držim. A opažam, da prehitevajo predvsem naši strokovnjaki, za volanom  besnih strojev nemške svete trojice, da kar krepko prekoračijo te hitrosti. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je J.J. napisal:

Men je na 6ki drzal gor pri 180, na audiju tut okol 200 za kratek čas. Ni pa thule, je en no name brand.

Poslano z mojega M2101K6G z uporabo Tapatalk
 

Drži pri 180/ uro že mogoče, a je pa to tudi varno je pa drugo vprašanje. 

Nisem zasledil nobenega testa, kdaj "odtrga" kovček s strehe. Mora pa bit zanimiva poraba pri 180/ uro. 🤪

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Janez007 napisal:

Dlje časa tam nekje 150 km/h, več kot 160 km/h pa se ne spomnim.  Gre pa za Thule Atlantis 600.

 

Občutek meni pri 150 km/h ni prijeten, če imaš v glavi omejitev proizvajalca. Ampak potem vidiš, da te prehitevajo avtomobili s podobnim kovčkom, ki vozijo še kakšnih 20-30 km/h več. V resnici je večja nevarnost, da kasiraš kakšen kovček v vetrobransko steklo od norca pred tabo, kot da se odtrga tebi. 🤔

 

Temu ga je odtrgalo pri 270 km/h:

https://www.youtube.com/watch?v=q7J2tBdnVV0&t=555s

 

Bolj so verjetno težava pospeški (hitro zaviranje, karambol), ki povzročijo večjo silo kot sam upor vetra zaradi enakomerne visoke hitrosti, če gre za težak in slabo pritrjen tovor:

https://www.youtube.com/watch?v=bdiKrY5l4zw

 

Tudi avto je bolj nestabilen pri takšnih hitrostih,predvidevam. 

Še posebno na bočni veter je bolj občutljivo vse skupaj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.

 

Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.

 

Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...

 

Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?

 

Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.

Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.

To pomeni, da:

- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate

- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...

 

Odločitev je vaša...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je Slivka napisal:

Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.

 

Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.

 

Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...

 

Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?

 

Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.

Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.

To pomeni, da:

- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate

- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...

 

Odločitev je vaša...

Kaj tako razumnega in korektnega redko kje prebereš ali slišiš,bravo.....👍

Če bi vsi tako razmišljali bi bilo dosti bolje na naših cestah.....:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Kaj tako razumnega in korektnega redko kje prebereš ali slišiš,bravo.....👍

Če bi vsi tako razmišljali bi bilo dosti bolje na naših cestah.....:prstgor:

 

Pri vseh šolanih glavah in internetnih pomembnežih, ki se oglašajo po celem svetu, kaj tako razumnega in korektnega napiše kmet, ki je s hribov doma...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Če bi vsi tako razmišljali bi bilo dosti bolje na naših cestah.....:prstgor:

 

 

Saj uno o čebuli poznaš ane :D 

 

Če ne bi bilo če, bi bila čebula bula, čebela bela in na stranišču ne bi čepeli, ampak peli.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Slivka napisal:

Eno je, kaj dela zračni upor in kdaj ga odtrga s strehe.

 

Drugo je, ko se pred teboj "zagužva" in moraš naglo zavirati, pa tovor poleti iz tiste PVC-truge.

 

Tretje pa je, ko imaš na strehi 50 kg tovora (rajši več, ker vidim, da ljudje ne tehtajo, koliko naložijo na streho ampak bašejo, dokler ni polno...), potem pa se na cesti zgodi "situacija" in moraš naglo zavijati. Tovor na strehi krepko spremeni težišče. Bi bilo zanimivo opraviti "losov test" s polno "trugo" na strehi - najbrž bi se vsi kotalili...

 

Ampak kaj, ko so ljudje taki, da brez zadržkov preobremenijo vozilo. Kolikokrat slišim: "Saj bo šlo, motor je močan." Ja, šlo bo, a pa se bo tudi ustavilo? Domnevam, da "trugo" na strehi uporabljate, kadar ste na počitnicah. Če ste torej na počitnicah - kam se vam mudi? In ko se vsem tako mudi in so živčne rezvaline, se precej hitreje zgodi, da začne treskat. Potem je pa jok. Zakaj?

 

Zdaj pa en teoretični primer, ki bi ga bilo zelo lepo podkrepit s praktičnim preizkusom.

Vzemimo najdaljšo možno diagonalo čez Slovenijo: start je Brestovica pri Komnu, cilj je vas Budinci. Razdalja je 316 km (po Google Zemljevidi). Od tega je avtoceste 241 km. Sicer so na teh 241 km avtocest odseki, kjer je omejitev hitrosti 100 km/h ali manj (križišča avtocest pri Mariboru, Trojanski predori, Ljubljanska obvoznica,...), tako, da "polno hitrost" lahko razviješ "le" na okoli 210 km - če ni kakšnih zgostitev v prometu. Če torej vozite 210 km s hitrostjo 120 km/h, to razdalji prevozite v eni uri in 45 minutah. Če pa vozite s hitrostjo 150 km/h, pa to razdaljo prevozite v eni uri in 25 minutah.

To pomeni, da:

- celotno potovanje lepo umirjeno opravite v 3 urah in 35 minutah, na cilj pa pridete umirjeni, avto ima pa manjšo porabo, po poti manj tvegate

- ali pa celotno potovanje predivjate v 3 urah in 15 minutah, na cilj pridete nervozni in utrujeni, sopotniki zeleni, o porabi pa niti ne izgubljajmo besed...

 

Odločitev je vaša...

Tako 100% se strinjam z napisanim. 👍👍

Zato me je zanimalo, zakaj se folku tako mudi na dopust, smučanje... Meni se res nikoli ne mudi, raje vozim kak kilometer počasneje in uživam v vožnji, kot si napisal. Brez stresa, brez hitenja, ni živčnosti. Ponavadi kakega modela, ki besno žge po avtocesti dohitiš, ko stoji na cestninski postaji in čaka v koloni par avtov pred teboj, da plača cestnino. Da ne govorimo o porabi, ki se zelo poveča z vsakih 10 km hitrejšo vožnjo. Prav je, da se vsaj, ko gremo na dopust sprostimo in pustimo naglico in stres za seboj vsaj za tisti teden, ko smo na dopustu. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Alex napisal:

Tako 100% se strinjam z napisanim. 👍👍

Zato me je zanimalo, zakaj se folku tako mudi na dopust, smučanje... Meni se res nikoli ne mudi, raje vozim kak kilometer počasneje in uživam v vožnji, kot si napisal. Brez stresa, brez hitenja, ni živčnosti. Ponavadi kakega modela, ki besno žge po avtocesti dohitiš, ko stoji na cestninski postaji in čaka v koloni par avtov pred teboj, da plača cestnino. Da ne govorimo o porabi, ki se zelo poveča z vsakih 10 km hitrejšo vožnjo. Prav je, da se vsaj, ko gremo na dopust sprostimo in pustimo naglico in stres za seboj vsaj za tisti teden, ko smo na dopustu. 

 

Js na dopustu prav uzivam v voznji in rajsi obiscem vec razlicnih mest, zato grem rajsi z avtom (pa ceprav pride malo drazje vse skupi) kot pa da koristim javni prevoz pa se mi nikamor ne mudi tudi brez truge 🙂

 

Razwn, ce bi slo za kako vecje mesto kjer rabis cel teden, da lahk dejansko vse vidis, tisto pa pa koristu letalo, pa njihov javni prevoz 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Deeyan napisal:

 

Js na dopustu prav uzivam v voznji in rajsi obiscem vec razlicnih mest, zato grem rajsi z avtom (pa ceprav pride malo drazje vse skupi) kot pa da koristim javni prevoz pa se mi nikamor ne mudi tudi brez truge 🙂

 

Razwn, ce bi slo za kako vecje mesto kjer rabis cel teden, da lahk dejansko vse vidis, tisto pa pa koristu letalo, pa njihov javni prevoz 🙂

Jaz tudi grem raje z avtom kjer se le da. Za letos imamo planirano Francijo (Provansa) in bomo šli seveda z avtom. Ni lepšega, ko si svoboden in se lahko zapelješ kadar koli - kamorkoli. Seveda bomo šli brez kovčka na strehi. 🤗

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je Alex napisal:

Jaz tudi grem raje z avtom kjer se le da. Za letos imamo planirano Francijo (Provansa) in bomo šli seveda z avtom. Ni lepšega, ko si svoboden in se lahko zapelješ kadar koli - kamorkoli. Seveda bomo šli brez kovčka na strehi. 🤗

 

Lepa 💪

 

Js sm mel lani Milano -> Nica (v sklopu tega Monako) -> uzput se ogled mesteca  Cinque terre -> Firence -> Pisa. Za letos se nimam cist splanirano, zna pa bit spet kaka Francija v igri 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 urami je Alex napisal:

Tako 100% se strinjam z napisanim. 👍👍

Zato me je zanimalo, zakaj se folku tako mudi na dopust, smučanje... Meni se res nikoli ne mudi, raje vozim kak kilometer počasneje in uživam v vožnji, kot si napisal. Brez stresa, brez hitenja, ni živčnosti. Ponavadi kakega modela, ki besno žge po avtocesti dohitiš, ko stoji na cestninski postaji in čaka v koloni par avtov pred teboj, da plača cestnino. Da ne govorimo o porabi, ki se zelo poveča z vsakih 10 km hitrejšo vožnjo. Prav je, da se vsaj, ko gremo na dopust sprostimo in pustimo naglico in stres za seboj vsaj za tisti teden, ko smo na dopustu. 

Z vsem se strinjam kar ste napisali in mislim,da tisti "navor",ki ga omenjate v eni drugi temi le ne igra tako veliko vlogo......😁 Sem kar dobre volje ,ko čitam kako se varno vozite na dopust...😊 Upam ,da je približno tako tudi v vsakdanjem življenju....🤔😉👌

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Liuch napisal:

Živjo. 

Da ne delam nove teme... 

Montaža prečnih nosilcev na strešne sani? Pozicija na saneh je poljubna? Namreč sem gledal, če je kje kakšna markacija in ne najdem. 

Jaz jih imam montirane tako, da je spredaj in zadaj nekje 10 cm od začetka in konca sani. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.