Skoči na vsebino

Skladiščno mesto novih Mazd - Kajuhova, Ljubljana

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Včeraj, ko sem se peljal po Kajuhovi ulici v Ljubljani sem v bližini Bauhausa videl skladiščno mesto kar nekaj novih Mazd. Verjetno je tam že kar nekaj časa me pa zanima ali je to od Mazde Slovenija ali A-Cosmos BTC Mazda?

Napisano

A-Cosmos, ker mislim da imajo tam še eno delavnico, vsaj tako mi je Majes razlagal.

 

No saj A-Cosmosa ni več, zdaj je avtohiša btc neki neki.

Napisano
pred 30 minutami je DonFelipe napisal:

A ni več Mazdin salon na Celovški cesti 182 ?

Ni ga več. 😊

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano
pred 4 minutami je DonFelipe napisal:

Potem je tu samo še Bmw ostal ali kako?

Ne vem,nisem bil pozoren,Mazde tam ni že cca 3 leta ali več. Imaš jo na koncu Tržaške in v BTC-ju...😉

Napisano
pred 24 minutami je DonFelipe napisal:

Potem je tu samo še Bmw ostal ali kako?


 

BMW je tam… ampak ne pod okriljem ACosmosa… ampak pod okriljem madzarskega Wallis Motor… 

 

https://www.avto-fokus.si/Novice/Wallis_Motor_Ljubljana_Novo_poglavje_za_BMW_v_Ljubljani.html

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 19 urami je Jest napisal:


 

BMW je tam… ampak ne pod okriljem ACosmosa… ampak pod okriljem madzarskega Wallis Motor… 

 

https://www.avto-fokus.si/Novice/Wallis_Motor_Ljubljana_Novo_poglavje_za_BMW_v_Ljubljani.html

 

 

Madžari bojo vse pokupli 🙂

 

 

 

Napisano
pred 6 minutami je MazdaBoy napisal:

 

Madžari bojo vse pokupli 🙂

 

Banko so že kupli in to dve.....☹️🥴

Napisano

Danes so me klicali iz delavnice (trgovine??) v Ljubljani (btc) kjer sem kupil cx 30. Rekli do mi, da lahko pridem v kratkem na redni servis, ker da so prevzeli posle od bivših lastnikov. Vprašali do me, koliko km ima moja cx30. Ko sem.jim povedal,so mi svetovali, da pridem čim prej na prvi servis. Nato šok. Firma, kjer sem dobil dobropis za zastonj prvi servis kao ne obstaja več. 🙄 Wtf? Vprašal sem jih, kaj sedaj? Prijazni fante me je potolažil, da ko pridem na servis bodo že nekako to uredili. Tako, da sem se naročil  za drugi petek v to novo firmo. 🤔

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1

 

 

Napisano
pred 33 minutami je Alex napisal:

Danes so me klicali iz delavnice (trgovine??) v Ljubljani (btc) kjer sem kupil cx 30. Rekli do mi, da lahko pridem v kratkem na redni servis, ker da so prevzeli posle od bivših lastnikov. Vprašali do me, koliko km ima moja cx30. Ko sem.jim povedal,so mi svetovali, da pridem čim prej na prvi servis. Nato šok. Firma, kjer sem dobil dobropis za zastonj prvi servis kao ne obstaja več. 🙄 Wtf? Vprašal sem jih, kaj sedaj? Prijazni fante me je potolažil, da ko pridem na servis bodo že nekako to uredili. Tako, da sem se naročil  za drugi petek v to novo firmo. 🤔

A to resno? A Brane še dela v sprejemu, pa Jure v delavnici?

Napisano (urejeno)
Pravkar je Janez007 napisal:

A to resno? A Brane še dela v sprejemu, pa Jure v delavnici?

Čisto resno. Ne vem, ni se predstavil ali pa mogoče ja, pa nisem bil pozoren. 🤔

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Jaz sem bil prejšnji ponedeljek na Mazdi v BTC-ju, kjer sem želel poizvedeti za predračun za novo cx-5 in so mi dejali da ne prodajajo več Mazd. Da je sedaj Interclass edini prodajalec v Ljubljani.

  • Všeč 1
  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 8 minutami je Alex napisal:

Čisto resno. Ne vem, ni se predstavil ali pa mogoče ja, pa nisem bil pozoren. 🤔

Nazadnje so tam kraljevali Grušovniki

 

AVTOCENTER-BTC.SI

 

pred 4 minutami je Senad napisal:

Jaz sem bil prejšnji ponedeljek na Mazdi v BTC-ju, kjer sem želel poizvedeti za predračun za novo cx-5 in so mi dejali da ne prodajajo več Mazd. Da je sedaj Interclass edini prodajalec v Ljubljani.

Za ta scenarij sem slišal septembra, pa nisem verjel ...

 

AVTOCENTER BTG d.o.o.  ?zmeden?

Popravljeno od Janez007
  • Zmeden 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 2 minutama je NevLado napisal:

No to je pa zelo slabo, če Interclass ostane edini... če ni konkurence gre vsaka stvar v franže :D 

Na žalost, slabo za nas kot kupce

Napisano

S tako paleto vozil Mazdi ne kaže najbolje. So stavili vse na SUV-e zdaj pa prodaje ni pa bodo najprej prodajno mrežo krčili. Tko to gre, če staviš vse na premium.

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

S tako paleto vozil Mazdi ne kaže najbolje. So stavili vse na SUV-e zdaj pa prodaje ni pa bodo najprej prodajno mrežo krčili. Tko to gre, če staviš vse na premium.

Sej veš, da to nima veze s prodajnikom ane :D

 

Lahko so tudi drugi razlogi.

Napisano

Ja prodaja pada in iščejo tržno nišo, za katero niso ustrezno pripravljeni. Verjetno ni fora, da ponujaš 6 modelov SUV-ov (dva sta na poti CX-80 in CX-50) poleg tega maš pa samo še Mazdo 3 in nišni model MX-5. Mazda 2 gre tudi papa, prodajali bodo pa prebedžano Toyoto.

  • Haha 1
  • Zmeden 1

33112_1.png

Napisano

Pomoje v tem primeru tudi nima zveze s tem… Pomoje je Acosmos zafural se to… po fiasku z BMW predlani… ko so izgubili tudi lokacijo na Celovski…

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Očitno se trg spreobrača in kupovale se bodo samo še klasike in rabljeni ker narod po eni strani nima več denarja oziroma pada kupna moč, po drugi strani pa so čedalje večji oziroma daljši čakalni roki. 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.