Skoči na vsebino

Snop LED luči


kukky

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni, 

pred kratkim se dobil nazaj iz popravila mojo mazdo3 zaradi zbite srne.

Danes sem se prvič vozil ponoči po avtocesti in sem opazil da snop kratkih luči ne "nese" oziroma ne svetijo kratke luči nikamor. Svetijo od sredinske črte do naslednje sredinske črte potem naprej je pa tema.  Pred nesrečo se mi zdi da je to bolje delovalo.

Dolge luči delujejo oziroma svetijo normalno.

Je pa bil levi žaromet (voznikova stran) zamenjan zaradi poškodovanih nosilcev v nesreči.

So pa LED žarometi in tudi ni nobene tipke kjer bi lahko prilagajal snop gor in dol, kot je bilo včasih.

Ali ga naj peljem nazaj naj mi zrihtajo? Mel sem ga že enkrat nazaj zaradi odbijača in maske in pa še čakam novo letvico za vrata, ker niso vredu zrihtali, tako da še najmanj enkrat grem nazaj. 😄

Prilagam tudi sliko, kako svetijo luči.

Hvala za pomoč.

 

20220417_222007.jpg

20220417_222001.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 urami je kukky napisal:

Na servisu so rekli da normalno svetijo 😆

Poznam ta občutek ki ga imaš..... 👍

Sem imel 3ko in se res težko navadiš, ker ti močno svetijo do določene višine, naprej pa čista črnina..... 😊 Jaz bi levo malo dvignil ročno pa bo ok..... 👌

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.