Skoči na vsebino

Mazda 3 MPS

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Evo par slikic nove 3-ke MPS. :D

Imela bo 260 konji?ev in kon?no hitrost 250 km/uro. :P

Cena v Nem?iji okoli 26000?.Za?nite ?parati. ;)

 

post-399-1234076239_thumb.jpgpost-399-1234076265_thumb.jpgpost-399-1234076289_thumb.jpg

 

 

  • Odgovori 135
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Neverjetno kako se ji smeje... Men bi se tud k bi jo vozil... :bravo::bravo::danzoman::jupiii:

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

a ta scoop bo za kaj al bo tk ko na mustangu sam okrasek?

sam pomoje bo za intercooler... :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

a ta scoop bo za kaj al bo tk ko na mustangu sam okrasek?

 

?e se ne motim ima tudi zdaj?nja generacija MPS tamle IC tako, da bo kar dr?alo uno drugo. Mi je pa spredaj bolj tako-tako, zadaj je pa stupena. :bravo:
Napisano

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zgleda je prej?no generacijo trojke nasko?u kak?en novej?i Pe?oj?ek, da je tole ratal, ko je tok nasmejana, jo prov zateguje! :P:hohoho:

 

sm itga mnenja sam sm raj bil tih :hohoho:

najprej nos pogledam pa un "ok ?e en pe?o" pa mal bolj pogledam pa vidim M :D

If in doubt, flat out... 

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Malo opisa in galerija slikc na:

?urnal24.si

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Napisano

Vceraj vozil za eno "tastaro" mazdo3 MPS ... je lastnik prisoten tukaj na forumu? :bravo:

 

Objavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

sej hothatch je dobro da je FWD z delno zaporo difa in naj 4x4 ostane rezerviran za M6 MPS tako kot je bilo do zdaj. :bravo:

33112_1.png

Napisano

vceraj sem zaslediv v avtomaniji da je mazda opustila razvoj mazda3 mps "4x4" al neki podobnega :(

 

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

Napisano

?e bi bila 4x4 bi bila ?e ene 5k ? ve?, tudi Focus ST ima samo spredaj pogon in 300 konji?ev. Nek in?iner ali en glavni glavonja je v enem intervjuju povedal, da je z samo sprednjim pogonom avto, kar konkretno hitrej?i od 4x4. Zato so tudi baje ostali samo pri FWD.

 

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tist, ki je to povedal ze ni inzenir...

sprednji pogon za vozne lastnosti je dalec najslabsi...to ti bo povedal vsak profesor na strojnem faksu in vsak dirkac :)

 

To je delno res. Ampak pomoje je imel in?enir v mislih tudi izgube saj ve?, da ima FWD najmanj izgub, AWD pa najve?. Prej?nja 3 MPS je bila na progi bolj?a kot Impreza (ne vem kater model, isto konjev v glavnem kot M3MPS). Tehnika (zapore diferencialov, elektronika) je ?e toliko napredovala, da 250, 300hp ni ve? tak bavbav za FWD kot 20 let nazaj. Je pa res, da je u?itek v vo?nji ?isto druga?en kot AWD ali pa celo RWD. :bravo:
Napisano

Labi to je veljalo v?asih zdaj se pa da s sprednjim pogonom delat ?ude?e. V?asih so rekli, da je limit za prvi pogon 225KM (recimo Audi 1.8T je bil v eni izmed razli?ic na tej mo?i), danes pa ni problem 300 ali celo 350KM na prvi osi seveda podkrepljeno z inteligentno zaporo diferenciala in veliko bolj?imi pnevmatikami kot pred 10-15 leti.

 

Na pospe?evanju zaradi manj?e te?e in manj izgub v mehaniki prenosov FWD na dobrem asfaltu je hitrej?i kot enako mo?an AWD. V kolikor pa je podlaga drse?a ali cesta v klanec pa AWD kraljuje. RWD pa ni neka velika prednost kar je recimo lep primer na BTCC-ju kjer FWD-ji dobr tresejo bimmerje.

33112_1.png

Napisano

Da dela ?ude?e sem se sam lahko prepri?al v 3ki MPS od kolega,ki je tudi tukaj na forumu.

Stvar je za ne verjet. :bravo:

 

 

Napisano

glejte, cudezi gor dol fizikalni zakoni ostajajo in se ne morejo premagat...

 

Prav ima?, M3 MPS bi mogla bit awd, imeti 150kg ve?, ko?tati 5000? ve? zato, da bi imela 0,5s bolj?i pospe?ek do 100 in ni? kaj dosti bolj?o lego. :jezicek:

 

 

 

 

Mislm prosim te, kaj pa sploh so fizikanli zakoni? Ko jih ?e niso poznali jih niti upo?tevali niso kaj poglej unga modela Jezusa in njegovo hojo po vodi. :P

Napisano

nisem govoril o mazdi 3 mps...

govoril sem o splosnih voznih lastnostih, in ja ce bi mela mps zadnji pogon bi mela boljse vozne lasntnosti

 

drugace pa o teh zakonih so mi najprej v kartingu jebali glavo in pol se na faksu 5 let...

ok ne bom vet tezil, pac to je moje misljenje in se nikoli ne bo spremenilo :bravo:

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.