Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Turbina mi tuli im bo čas za novo (obnovljeno?) 

 

Me pa zanima kje preverim katero narociti? Je kaka nalepka kje okoli masine? 

 

Imam pa 2013, 2. 2.,skyactive,Diesel, 139kw...

 

 

Ima kdo izkusnje z narocanjem iz Nemčije ali Avstrije?

 

Je mogoce na gorenjskem kdo ki bi to uredil / zamenjal? 

 

Hvala in LP

Napisano

Model in številko imaš napisano na sami turbini.

Turbine so od Garretta, za tvojo Mazdo koliko sem gledal je kataloška številka SH01-13-700A oziroma novejša izboljšana verzija SH01-13-700C.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Popravljeno od DM99
Napisano
pred 42 minutami je DM99 napisal:

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Vprašaj na uradni servis👍

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Vprašaj na uradni servis👍

 

pred 2 urama je DM99 napisal:

Hvala, sem nasel plaketo, a se zelo slabo vidi. 

Nekako sem razločil slednje:

 

SH01-13700

LP 810357-0002

QG2_04821_K

Je pa od Honeywell 

Bom probal s temi številkami kaj najti. 

Čeprav je drago, je mnogokrat najceneje iti na servis. Mogoče pa sploh ni potrebno menjati cele turbine.

Napisano
pred 5 minutami je DM99 napisal:

Na servisu je predračun 1600+delo kar je absurd

 

 

Meni se pa ne zdi tako oz razmišljam drugače. Če imaš 2013 letnik, je obstoječa zdržala 9 let. Iz tega lahko sklepaš, da bo tudi nova ista zdržala verjetno 9 let :punk:

 

Tako da če najdeš kaj rabljenega za 200-300 eur razlike jaz nebi reskiral.

Napisano

Rabljene ne kupuj, lahko obnovljeno z garancijo
Originalne so pa žal takšne cene vsekakor pa kupi novejšo verzijo, ki ima ojačano vpetje lopute za malo turbino


Sent from my iPhone using Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano
Pred eno uro je MBoki napisal:

Če komu koristi, tu sem naročil obnovljeno turbino.

WWW.EBAY.DE

Entdecken Sie Bi-Turbolader Mazda 3 6 CX-5 2.2D 110 kW 129 kW 810356 810357 SH01-13700 in der großen Auswahl bei eBay...

 

Lepo, da si tole objavil. Res pohvalno. 👍

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
    • Ma sej veš, slovenceljski šport je bolj pritoževanje, kot, da kej dejansko spremeniš
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.