Skoči na vsebino

Izdelava ključev


Priporočeno sporočilo

  • 4 tedne kasneje...

Na servisu naj ti ključ ven zbriše, da kdo avta ne odpelje. 

V forscanu pa ti pokaže koliko ključev je bilo vpisanih v avto. Da se jih vpisat celo 8.

Po kljucavnicarskih trgovinah se da narest klon ključa. 

Če bi hotel sam vprogramirat dodatne ključe v avto potrebuješ 2 različna ključa ki sta vpisana v avtu. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
Pravkar je dady napisal:

Lahko kdo točno pove kje v Supernovi na Rudniku se da dobit nov ključ in daljinec, ker bi jaz tudi rabil.

Ni supernova, je pa sosednja stavba pred Eleclercom. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno gre za Kljucek d.o.o.

 

kljucek.png
WWW.KLJUCEK.SI

Imate vprašanje za nas? Pošlji vprašanje P.E. E.Leclerc Jurčkova cesta 225 1000 Ljubljana 040.438.382 PON - PET: 08:30 - 21:00 SOB: 08:00 - 21:00 NED: 09:00 - 15:00

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Točno v sredini hodnika Leclerca, tik zraven so blagajne, ta prodajalna pa je v tisti pasaži, ko so potem vzporedno še banka, optika, zlatarna in še kaj.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 23. 5. 2021 ob 10:52 je Nejc1986 napisal:

Ni supernova, je pa sosednja stavba pred Eleclercom. 

 

Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.

 

Torej še enkrat: V SUPERNOVI LJUBLJANA RUDNIK

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Hvala 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je svadreb napisal:

 

Če sm reku v Supernovi to pomeni v Supernovi. Na Rudniku v Ljubljani. Če greš not na stranskem vhodu, prideš do njih direkt naravnost. Firma se pa imenuje Clavis doo. Tisti mojster iz Leklerka (Ključek) meni ni mogel naredit ključa, tale iz Supernove pa brez problema za Mazdo 3 in za Mazdo 2. Vmes sem šel na kofe, še spil ga nisem dobr, pa me je že klical, da je fertik.

 

Torej še enkrat: V SUPERNOVI LJUBLJANA RUDNIK

Ok

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 14 urami je Nejc1986 napisal:

Jst tud ne vem če lahko že diham zdaj. 

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

Mah, mal me je podžgalo, ker je nekdo površno prebral in potem napačno drugim razlagal moj mail.

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je svadreb napisal:

Zdej lahko. Vidm, da ste vsi razumeli. 👍 🙂

Mah, mal me je podžgalo, ker je nekdo površno prebral in potem napačno drugim razlagal moj mail.

Ej, sam pomagat smo hoteli. Jaz sem preprosto izhajal iz tega da pogosto zajebem in rečem "BTC" pa mislim "citypark" ali kaj podobnega. All good. :) važno da ključ paše v ključavnico. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če sem koga preveč vznemiril, se opravičujem. 

Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost... 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je svadreb napisal:

Če sem koga preveč vznemiril, se opravičujem. 

Veste v čem je štos... jaz sem imel kar precej problemov z izdelavo drugega ključa. Ni problem kjuč izrezat iz surovca, da paše v ključavnico in jo odklepa. To zna vsak ključar. Tud čip lahko nardijo, da avto vžge. Problem je z daljincem za odklepanje. Tega mi je lahko pa šele tretji ključar naredu in to je ta v Supernovi (Clavis doo). Bil sem tud pr tistmu v Leklerku, pa je naredu ključ, sam daljinca pa ni mogel sprogramirat. Zato mi ni bilo všeč, ko je nekdo pol narobe povzel moj post, ko sem govoril, da so mi ključ uspešno nardili v Supernovi, on je pa kot kaže to razumel kao da v Leklerku, a glih tam mi ga niso mogli. In potem je debata začela kazati glih na tega, ki ni mogu nardit ključa in bi uporabnika, ki je hotu tud dat nardit ključ, napotili k napačnemu ključarju. Ko sem jaz bil v fazi izdelave drugega ključa, so mi vsi, pri katerih sem bil, sprva trdili, da bojo nardili ključ. Pol se pa voziš okol, pa čakaš, ves hepi, da boš končno dubu ključ z delujočim daljincem, na konc pa nič. Pol pa slaba volja, pa žalost... 

Hura za clavis :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Scr3am napisal:

Zanimivo. Ponavadi je ravno tako, da je cist djabe sprogramirat centralca. Lahko da imas keyless in je tam kej drugace, amapak naceloma lahko vsak posameznik sam sprogramira daljinca. 

Nič keyless, čist navaden standarden Mazda ključ, ki pa mi je žrl baterijo eno na mesec.

 

Kljuc.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem ze tri kljuce sprogramiral tako za centralno, kot za vzig in vsi delajo. Sem pa to naredil na dveh razlicnih sestkah GH. Za vzig avtomobila potrebujes vsaj dva kljuca, da lahko (sam) sprogramiras do osem kljucev. Kar se pa centralnega zaklepanja tice gre pa takole.
 

  1. Remove the key from Ignition Switch, close all doors in your car, open the driver door only and leave it open.
  2. Close and open the drivers door three times.
  3. Push the Unlock Button twice on the first Remote to be programmed. The door locks should cycle to indicate successful programming.

 

Enkrat ko programiras centralca moras potem se vse ostale centralce, saj bo v nasprotnem primeru samo en sprogramiran. Torej ko programiras nov kljuc in pritisnes unlock tipko bos slisal zaklep in odklep vozila kar pomeni, da je kljuc sprogramiran. To isto tipko za odklepanje je potrebno dvakrat pritisniti se na vseh ostalih starih kljucih (v kolikor jih imas), da se še stari shranijo.

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tudi v dežju je fajn pohajat in nič jamrat😁 V trenutku sem bil stuširan.
    • Norveške mi raje ne omenjat, ker kolk hipokrizije kot je pri njih je verjetno da skoraj ni nikjer. Da so si naredili vse to je bila zgolj zasluga v ogromni prodaji nafte in plina. Potem so tolk subvencioniral EV-je ravno iz prodaje fosilnih goriv, da so si jih vsi kupili "na zalogo" in tko mal za zajebavat naokol. Za resno pa se še vedno vozijo v ICE avtomobilih, sploh pozimi jim skoraj ne pade na pamet, da bi EV-ja uporabljal.   Zato pa pridemo do tega fenomena, da poraba goriv ne pade. Ne pade zato ker lažejo vsem v fris vključno samim sebi.   Zgodba je verjetno podobna povsod, ker ne glede, da je procent EV-jev še majhen bi se moralo poznati pri zmanjšanju porabe nafte. Pa se? Kje so študije, da gre to res v pravo smer? Vemo da samo izdelava EV-ja potrebuje toliko nafte, da so pri Volvotu naračunal, da je za cca 90.000km vožnje ICE-ja.
    • Golob je kriv... aja sej to ni pr nas. Mah sej je vseeno pod pernatim Taubijem, sem slišal, da mamo najdražji bencin. Tko pravijo tud na forumih in TikToku.
    • Dražji kot pri nas. 202 RDS, to google pravi 1.72€.   2 leti nazaj sem poleti v Italiji (Elba in Firenze) tankal po 2.1€. V Grčiji pa lani poleti poleti okoli 1.8€.   Imam kr srečo s ceno.
    • Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.