Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Verjetno je že kdo doma probal flikati te manjše in mogoče tudi kakšno večjo prasko, odrgnino. No, jaz sem rekel da se bom ta vikend lotil.

Iz mazdinega servisa sem kupil tole na zadnji sliki. Set za korekturo barve. V eni flaški naj bi bila barva machine grey, v drugi pa verjetno lak.

Ima kdo kakšen napotek, kako se lotiti tega? Slabše kot je zdaj, verjetno ne more biti... 🙃

 

1666961519174.jpg
1666961519180.jpg
1666961519186.jpg
image uploader

Popravljeno od Jaka32
Napisano
pred 4 minutami je Jaka32 napisal:

Verjetno je že kdo doma probal flikati te manjše in mogoče tudi kakšno večjo prasko, odrgnino. No, jaz sem rekel da se bom ta vikend lotil.

Iz mazdinega servisa sem kupil tole na zadnji sliki. Set za korekturo barve. V eni flaški naj bi bila barva machine grey, v drugi pa verjetno lak.

Ima kdo kakšen napotek, kako se lotiti tega? Slabše kot je zdaj, verjetno ne more biti... 🙃

 

1666961519174.jpg
1666961519180.jpg
1666961519186.jpg
image uploader

Poskusi mogoče bo vredu🤔👍

Kako si pa kaj z Nexen zadovoljen?

Napisano
pred 25 minutami je Bini napisal:

Poskusi mogoče bo vredu🤔👍

Kako si pa kaj z Nexen zadovoljen?

 

Zelo v redu guma za suho cesto in za kar hitro vožnjo skozi ovinke. Avto se lepi na asfalt.

Opažam pa sedaj tretje leto ko jih imam, da raje kar malo počasneje prevozim te iste ovinke, ko je cesta mokra. Se mi zdi da malo drsi avto v njih in nisem tako siguren, kot sem v suhi cesti.

So pa Nexen N'fera SU4, na nalepki B oprijem.

 

Tu sem gledal malo ocene in grafe: 

WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Nexen N Fera SU4 suit your car? Find the best tyre for your car read 61 reviews for the Nexen N Fera SU4 and compare to other Ultra High Performance tyres at tyre reviews

 

Zimske imam pa te, ki sem jih dobil zraven avta: 

WWW.TYREREVIEWS.COM

Will the Michelin Pilot Alpin 4 suit your car? Find the best tyre for your car read 23 reviews for the Michelin Pilot Alpin 4 and compare to other Winter tyres at tyre reviews

 

Ko bom kupoval nove, verjetno ne bom gledal več ta rang. Je pa tudi odlična guma! 

Napisano

Jaz imam tudi Nexen, prej so bile original gor Bridgestone in so Nexen top, v mokrem držijo svetovno medtem ko Bridgestone so bile samomorilske na mokrem.

 

Glede te barve, samo tega ne gor dat ker je listo mimo, neboš mogel nanesti tako tankega sloja da pride barva do pravega odteka, pretemno bo. Jaz sem hvala bogu probal na skritem mestu.

Napisano

Nevem kako se nanaša ta mazdina korektura, ponavadi na pikice paaske naneseš barvo oz lahko z kakim fajn našpičenim zobotebcem ali za to primernim orodjem, ko se vse strdi je pa treba še spolirat odvečno barvo dol.

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Jaz bi najprej tole probal lepo spolirat, kar z neko polirno pasto in krpo, bi precej tega že izginlo. Boš dobil tudi bolj jasno sliko, kaj in koliko sploh nanašat.

Popravljeno od SeekK
Napisano

Glede na to da sem se sploh prvič lotil česarkoli na avtu in da ne poznam nobene žavbe, še manj pa delo z njimi, bi rekel da je tole kar solidna zadeva. Barva v flaški je sicer vijolično-črna, ampak ko namažeš po praskah kar lepo sive ratajo. Z "radirko" gre odvečna barva dol, torej ostane samo notri v praskah, kar je okej. Zataknilo se mi je sicer pri laku, sedaj se pozna kje sem lakiral. Če bi pustil samo barvo, bi se videlo manj, ampak sem šel po navodilih - torej čez barvo še lak. Sicer bi se naj to sušilo 48 ur, potem pa še spoliralo, tako da mogoče se kasneje ne bo toliko videlo. Od daleč se sicer nič ne vidi, super je. Od blizu se pa pač vidi 0.01 mm debelina laka, ki seveda zaradi čopiča in hitenja ni šel samo v praske, ampak tudi malce naokoli na široko.

Bom kupil še neko polirno pasto, pa prvič v življenju še avto spoliral, pa bom videl kako bo potem.

 

1667134132490.jpg
1667134132495.jpg
1667134132502.jpg

 

Verjetno bi pa glede na globino samih prask, vseeno moral prepustiti to profesionalcem, mogoče "šmirgl papirju"... ampak kot sem rekel, v redu bo, samo da od daleč ne pade takoj v oči. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Na prevoženih 26.9 km.... 🫣😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.