Skoči na vsebino

LED za dnevne luči

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo vsem.

 

Odločil sem se, da bom žarnice za dnevne luči zamenjal z LED-sijalkami. Kratka raziskava, kaj je med boljšimi rešitvami (kakovostno in da ne javlja napak), me je pripeljala do teh:

https://www.aliexpress.com/item/32835285236.html

 

Je še kak interesent za group buy? Te dni so v akciji (13€ namesto 18€), pa še na poštnini se prišpara za kavo.

Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Čemu ne bi šlo? Saj sveti bolje kot original. 😃

To ti razloži možakarju na tehničnem. Meni ni šlo skozi na parih avtih. Niso prave žarnice in konec. Sem ga prepričeval točno to, kar ti praviš. 

Pa sem jih k sreči imel stare v avtu in jih zamenjal. 

Če se policaj zapiči v to, verjemi da bo kazen ali še kaj drugega. 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Čemu ne bi šlo? Saj sveti bolje kot original. 😃

Ja svetijo močneje n razpršeno,da potem mi ki vozimo nasproti nič ne vidimo......☹️🥺

Napisano
pred 6 urami je Bini napisal:

Ja svetijo močneje n razpršeno,da potem mi ki vozimo nasproti nič ne vidimo......☹️🥺

Točno tako, se spomnim pred leti, nek tastari Fiat Punto, ki je imel vgrajen 'domači Xenon', to ko je pripeljal nasproti nisi videl ama NIČ, totalno zaslepljen.

 

(dosti huje kot ko ima nekdo vklopljeno zadnjo meglenke in voziš neposredno za njim, a vidljivost dobra, le pacient za volanom).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pred cx-5 sem imel na opel astri led parkirne lučke (neoriginal). Pa mi je kar moj mehanik na rednem servisu zamenjal nazaj na original in tako "prešparal" slabo voljo na tehničnemu.

 

  

Napisano
pred 50 minutami je AmpeR napisal:

Pred cx-5 sem imel na opel astri led parkirne lučke (neoriginal). Pa mi je kar moj mehanik na rednem servisu zamenjal nazaj na original in tako "prešparal" slabo voljo na tehničnemu.

 

  

Jaz sem imel (oziroma so še vedno pri novem lastniku) na stari 6-ki parkirne led ledice in nikoli  nobenih problemov na tehničnem, niti policaji niso nikoli pogledali luči. 

 

 

Napisano

Parkirne in na tablicah niso noben problem, ker samo označujejo vozilo, problem so vse, ki osvetljujejo vozišče, če niso res posebej za to prilagojene.... 👍

Napisano

Dober prikaz v čem je problem, žal nisem naredil prevoda, ker tako vsi razumemo..... 😁😉😂

 

Napisano

Jaz imam že 4leta kitajske LED za dnevne luči in je best upgrade ever na 2.gen M6.

Mam pa dvojne led žarnice, ki svetijo belo in rumeno, normalno se vklopijo dnevne bele, ko dam žmigavec pa se preklopijo na rumeno barvo. Ko se zmrači pa se avtomatsko preklopijo na xenonke.

Podobne dvojne led sem dal tudi za vzvratne luči-meglenke, tako da imam levo in desno meglenko in rikverc luč.😎

Izgleda mi pa boljše kot originalne dnevne luči na 2.gen.

 

 

m63.jpg

m64.jpg

m62.jpg

m61.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

A to si dal eno notranjo luč zadaj za angleški trg? Zgleda veliko lepše, ko sta enake barve. Potemtakem si se moral še malo s kablovjem poigrat?

Napisano
pred 22 urami je samSimon napisal:

A to si dal eno notranjo luč zadaj za angleški trg? Zgleda veliko lepše, ko sta enake barve. Potemtakem si se moral še malo s kablovjem poigrat?

 

Ja zadnja notranja luč je od angleške M6.

Prej me je motil nesimetrični izgled zadaj, pa sem menjal luč. 

Kablovlje pa je malenkost spremenjeno ja ker pride na isto žarnico meglenka in vzvratna luč. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.