Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me kakšen je stršek,oziroma kje dobiti odmično gred za 2.2d 2015 letnik.

 

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

 

 

Napisano
pred 12 minutami je Janez007 napisal:

 

Morda pa bi se dalo nastaviti na forumu kakšen obrazec, kjer bi spraševalca vodilo in bi navedel vsaj osnovne podatke (znanka, model, prevoženi km, ... težava)? Za polpismene brez bontona. 😃

 

Tudi moja polnoletna otročička včasih po SMS komunicirata, da bi ju najraje nekam poslal, recimo za vsako besedo eno sporočilo, ... potem se pa jaz matram s tipkanjem, da ugotovim, kaj hočeta (ciljam na odgovor DA ali NE). Da ne govorim, da jih na telefon skoraj ne moreš priklicat .. 🙃  😂

Lahko jim damo en test iz osnov motornih vozil in če to rešijo nad 80% lahko sodelujejo. Al pa dva krat ne javi kako je rešil oziroma hodi samo po rešitve na forum, pa adijo. 

  • Všeč 1
  • Haha 4
  • Začuden 2
  • Hvala 1
Napisano

Ne razumem zakaj me križate.
Eni preprosto ne obvladamo te zadeve.
Samo sem prašal za mnenje.
Ne vem v čem je problem.
To je mazda forum slovenija.
Pod rubriko tehnične težave sem nekaj vprašal.
Se pravi,sem iz slo,sem lastnik mazde in imam tehnični problem.
Sicer gre se za mazda 2,2d awd 2015 letnik.
Sem zmetal skoraj 2k v 6 mesece da bi ga porihtal.
Imam porabo čez 12 litrov.
Zdaj kao dokončno smo odkril kaj bi bil problem in me je zanimal koliko kaj pride da to uredim.
Hvala za razumevanje..

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

  • Všeč 3
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Tržičan napisal:

Ne razumem zakaj me križate.
Eni preprosto ne obvladamo te zadeve.
Samo sem prašal za mnenje.
Ne vem v čem je problem.
To je mazda forum slovenija.
Pod rubriko tehnične težave sem nekaj vprašal.
Se pravi,sem iz slo,sem lastnik mazde in imam tehnični problem.
Sicer gre se za mazda 2,2d awd 2015 letnik.
Sem zmetal skoraj 2k v 6 mesece da bi ga porihtal.
Imam porabo čez 12 litrov.
Zdaj kao dokončno smo odkril kaj bi bil problem in me je zanimal koliko kaj pride da to uredim.
Hvala za razumevanje..

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

 

Ne se sekirat glede nekaterih pripomb. Tukaj smo takšni in drugačni, različno misleči. :)

 

Karkoli objaviš o Mazdi, bo zanimivo. Več ko boš pojasnil (zgodovine avta, konkretiziral s podatki), večja je verjetnost, da boš dobil kakšen uporaben nasvet ali namig. Sem si pogledal tvoje prejšnje objave. Te razumem, da prav srečen z Mazdo nisi. Neugodno.

 

Za veliko pitje je že bila kriva odmična gred (na letniku 2014) in injektorji. Ena od težav tega avta je bilo tudi hitro naraščanje nivoja olja do X. Za tak primer sem izvedel na enem od servisov.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Srečen.Hm.Avto mi je zelo všeč. Lepo se pelje.
Ne pravim da je slab avto.
Očitno sem jaz imel tako srečo.
Pri avtu sem pomenjal raznorazne senzorje.
Pa ni pomagal.
Na poti do grčijo v 3 servise sem se ustavil.Pri vseh je bila različna diagnoza.
Prvič si lastim Japonca.
In res me zanima da tole uredim čim ceneje kar se da ker nisem prepričan če je to to.
Upam da nisem dal občutek nevljudnosti.

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

Napisano

Ko gre pri mazdah dizlih kaj narobe, žal poceni opcije ni. Ko si boš vzel čas in malo prebral forum te pa celo prime, da bi raje imel bencinarja😁

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • Hvala 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
Ko gre pri mazdah dizlih kaj narobe, žal poceni opcije ni. Ko si boš vzel čas in malo prebral forum te pa celo prime, da bi raje imel bencinarja
Sem ga iskal,pa nisem najdu

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

Napisano
pred 1 minuto je Tržičan napisal:

Sem ga iskal,pa nisem najduemoji1745.pngemoji1745.png

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Žal jih je malo. Upam, da dobro zrihtaš in deliš z nami na forumu, da se kdo še kaj nauči. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Žal jih je malo. Upam, da dobro zrihtaš in deliš z nami na forumu, da se kdo še kaj nauči. 
Edino to lahko napišem.
Uradni mazdini servisi so obup od obupa.
Oderejo te in nič ne uredijo.
Edino so blagajničarke luštkane

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

  • Všeč 1
  • Haha 3
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
5 minutes ago, Tržičan said:

Edino to lahko napišem.
Uradni mazdini servisi so obup od obupa.
Oderejo te in nič ne uredijo.
Edino so blagajničarke luštkaneemoji16.pngemoji16.pngemoji16.png

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Marsikdo priporoča neuradnega Mazda serviserja g. Pelkota, jaz pa bi priporočil g. Majesa na Interclassu.

Popravljeno od vzupan3
Napisano

Če se človek niti na telefon ne oglaša....
Bil sem 2x pa skos prvi poklici nasleden tedan za termin.
Pa se spet ne oglaša...

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

Napisano
7 minutes ago, Tržičan said:

Če se človek niti na telefon ne oglaša....
Bil sem 2x pa skos prvi poklici nasleden tedan za termin.
Pa se spet ne oglaša...

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

To težko komentiram. Ampak, če si kupil rabljen avto (po možnosti uvožen iz tujine), ima tale motor finančni potencial vreče brez dna in je bolje da ga prodaš. 

  • Všeč 4
  • Žalosten 2
Napisano
pred 2 urama je Tržičan napisal:

Če se človek niti na telefon ne oglaša....
Bil sem 2x pa skos prvi poklici nasleden tedan za termin.
Pa se spet ne oglaša...

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Pomoje se ne oglaša iz dolgčasa...

  • Všeč 1
  • Haha 2

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 9 urami je Tržičan napisal:

Če se človek niti na telefon ne oglaša....
Bil sem 2x pa skos prvi poklici nasleden tedan za termin.
Pa se spet ne oglaša...
 

 

Kdo to? Majes? 

 

Marsikaj verjamem, ampak to pa bolj težko...

Napisano
pred 33 minutami je Tržičan napisal:

Pelko

Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Baje,da na SMS-e odgovarja,te pokliče nazaj.....😉👍

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Tržičan napisal:

Pelko
Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

Pelkota sem pred leti poznal le s tega foruma. Vsakič, ko sem ga kasneje rabil in ga poklical, se je javil. Če ne takoj, me je poklical nazaj. Zato me tvoja izkušnja preseneča. Odgovoril mi je celo na nekaj (vse) mailov. 

Popravljeno od Janez007
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Evo.
Problem rešen.
Dr.Pelko je uredil.Spucat je mogel izpušni kolektor pa sito od olja.


Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk

Napisano

Tudi jaz imam v slabih desetih letih (kolikor pri njem servisiram) tako izkusnjo in me je vedno v roku par urc poklical nazaj.

Napisano
Pred eno uro je Tržičan napisal:

Evo.
Problem rešen.
Dr.Pelko je uredil.Spucat je mogel izpušni kolektor pa sito od olja.


Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

Si imel pa kar srečo,da je bilo pravi čas tole urejeno,ker drugače bi lahko imel veliko sranje in velke stroške....👍

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Tržičan napisal:

Evo.
Problem rešen.
Dr.Pelko je uredil.Spucat je mogel izpušni kolektor pa sito od olja.


Poslano z mojega Pixel 7 z uporabo Tapatalk
 

@Tržičan super. 👍 Samo nekaj ne razumem. Iskal si odmično gred, sedaj pa so se spucale saje in sito olja in je vse OK? ?zmeden? Napačna diagnoza ali je bila pred tem zamenjana še gred? Daj prosim poročaj bolj izčrpno, da se morda kaj naučimo. 😃

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.