Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo, 

 

Mene pa zanima kako je s homologacijo novih platišč ki so iste dimenzije kot original, so namreč replica in zraven ni bilo certifikata. Homologirane imam original platišča, na novih pa imam drugo dimenzijo gum. Ali je možno homologirat le gume, saj platišča so istih dimenzij?

hvala in lep dan

Napisano

Homologirat moraš dimenzijo. In za to rabiš homologacijo. Če je enake dimenzije kot original, ni potrebe po homologaciji. Pa tudi, če je original, ni potrebe po homologaciji.

 

Sicer ne vem, kaj točno bi ti zdaj rad homologiral, a če je težava samo v pnevmatikah, jih namontiraj na originalno platišče, pa pojdi na homologacijo. Ampak obseg pnevmatike, ki jo hočeš homologirati, mora biti zelo podoben obsegu, ki je originalno homologiran, drugače ne bo šlo skozi.

Napisano
pred 34 minutami je Slivka napisal:

Homologirat moraš dimenzijo. In za to rabiš homologacijo. Če je enake dimenzije kot original, ni potrebe po homologaciji. Pa tudi, če je original, ni potrebe po homologaciji.

 

Sicer ne vem, kaj točno bi ti zdaj rad homologiral, a če je težava samo v pnevmatikah, jih namontiraj na originalno platišče, pa pojdi na homologacijo. Ampak obseg pnevmatike, ki jo hočeš homologirati, mora biti zelo podoben obsegu, ki je originalno homologiran, drugače ne bo šlo skozi.

 

Tako.

Napisano

Platišča so enake dimenzije, le gume so prej bile 215 45 18, sedaj so 225 40 18., torej lahko homologiram samo gume na novih platiščih. 

Hvala za pomoč

Napisano

V tem primeru najprej preveri platišče.

 

Na platišče širine 7,5 ali 8,0 lahko zmontiraš obe omenjeni pnevmatiki.

 

Če je platišče 7,0 bo 215 pnevmatika sicer šla gor, 225 pa ne več.

 

Če je platišče 8,5 bo 225 šla gor, boš 225 montiral gor, 215 je pa preozka.

 

Najprimernejša za obe pnevmatiki je širina platišča 8,0.

 

In homologiraš na originalnih platiščih, drugače bo še za platišče potreben TÜV. Če pa homologiraš na originalnih platiščih, TÜV ni potreben (tudi, če bo kompliciral, ga prizemlji s tem, da so platišča originalna), kasneje pa platišča zamenjaš.

Napisano
pred 18 minutami je Slivka napisal:

V tem primeru najprej preveri platišče.

 

Na platišče širine 7,5 ali 8,0 lahko zmontiraš obe omenjeni pnevmatiki.

 

Če je platišče 7,0 bo 215 pnevmatika sicer šla gor, 225 pa ne več.

 

Če je platišče 8,5 bo 225 šla gor, boš 225 montiral gor, 215 je pa preozka.

 

Najprimernejša za obe pnevmatiki je širina platišča 8,0.

 

In homologiraš na originalnih platiščih, drugače bo še za platišče potreben TÜV. Če pa homologiraš na originalnih platiščih, TÜV ni potreben (tudi, če bo kompliciral, ga prizemlji s tem, da so platišča originalna), kasneje pa platišča zamenjaš.

Točno ta, homologacijske oznake v kartončku veljajo izključno za original platišča. :) 

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Točno ta, homologacijske oznake v kartončku veljajo izključno za original platišča. :) 

Zakaj?

 

Če pa piše v homologaciji širino platišca in ne samo dimenzije gum.

Napisano
pred 46 minutami je godlike napisal:

Zakaj?

 

Če pa piše v homologaciji širino platišca in ne samo dimenzije gum.

Ja nevem zakaj, tako pač je. Vsako neoriginalno platišče naj bi homologiral po zakonu.

Napisano

Druge dimenzije gum ne moreš uradno homologirati na originalnem platiscu. Lahko jo pa v kombinaciji z novim platiscem, kjer je v tuv certifikati proizvajalec to dodatno dimenzijo homologiral za tvoj avto, to pa potem gre brez problema.

 

Replike so ponavadi “enake “ originalov in nimajo papirjev. Pokaži pa kao sliko platisc da vidim kako izgledajo replike za Mazdo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To ni podobno mazdinim original platiscem, dobi papirje za njih ali pa fakeit tile you make IT

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Če bo na pokrovčku bil Mazda znak boš 99.999% ziher.

 

Na Getzu smo tak dol spraskali PLW in na servisu kupili original nalepko, ki je gor pasala. Avto je 2005 letnik in ma te felne za letne od novega. Do danes ni blo težave. Pa čeprav so 0.5J preširoke.

Napisano

Mi smo za našo petko kupili druga platišča in se sploh nismo trudili skriti znaka proizvajalca (Mislim, da so Alessio), pa se nikoli ni nihče vtaknil v to. Dimenzija je taka, kot piše v homologacij in to so že nekajkrat na tehničnem tudi preverjali.

 

Če te pa skrbi, Kitajci imajo rešitev za vsak problem...

Napisano
dne 16. 5. 2023 ob 17:42 je NevLado napisal:

Ja nevem zakaj, tako pač je. Vsako neoriginalno platišče naj bi homologiral po zakonu.

 

Naj bi, ampak redko kdo komplicira, ker se ve, da TUVov večina aftermarket proizvajalcev sploh ne dela.

 

Trust me, še nikoli nisem šel s homologiranimi feltnami čez tehničnega 😀

Na rumeni sem imel Momo Corse, na tej mam Rayse. Edino kar je vedno štimalo je dimenzija.

Podpis.png

 

Napisano
pred 6 minutami je g.Wankel napisal:

 

Naj bi, ampak redko kdo komplicira, ker se ve, da TUVov večina aftermarket proizvajalcev sploh ne dela.

 

Trust me, še nikoli nisem šel s homologiranimi feltnami čez tehničnega 😀

Na rumeni sem imel Momo Corse, na tej mam Rayse. Edino kar je vedno štimalo je dimenzija.

Ja ja, se strinjam. Vse tehnične bi naredil brez problema, tudi policaji ne bi težili, ker je ista dimenzija gume. Jaz imam recimo zimske manjši ET, pa sem šel homolomo.... Mogoče bom pa imel en dan totalko, pa se bo zavarovalnica vpičla v felge, in se bom obrisal pod nosom. Homologacija je pa 35 eur, se res splača reskirat?

Napisano

Kako boš homologiral, če proizvajalec ne izda papirjev?

 

Sploh TUV, ki se ga Slovenija drži kot sveto pismo, ostali se pa smejijo češ "kaj je sploh to" 😀

Podpis.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.