Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živijo,

na moji mazdi3 2017, 2.2 dizel, prevoženih 191 tisoč se mi že kakšen mesec prižiga lučka za motor ki pa 2-3 dneh ugasne. Avto se drugače pelje normalno in vse. Dnevno pa naredim 120 km do službe in nazaj in od tega 105 km po avtocesti.

Zanima me, če je že imel kdo tako izkušnjo? V ponedeljek ga tako mislim it priklopit da vidim kaj je narobe.

Hvala!

Napisano

Na tvojem mestu se ne bi (več) vozil, dokler ni znano v čem je težava in v kolikor ni neka banalna malenkost, jo čimprej trajno rešiti.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
2 hours ago, kukky said:

Živijo,

na moji mazdi3 2017, 2.2 dizel, prevoženih 191 tisoč se mi že kakšen mesec prižiga lučka za motor ki pa 2-3 dneh ugasne. Avto se drugače pelje normalno in vse. Dnevno pa naredim 120 km do službe in nazaj in od tega 105 km po avtocesti.

Zanima me, če je že imel kdo tako izkušnjo? V ponedeljek ga tako mislim it priklopit da vidim kaj je narobe.

Hvala!

Čiščenje sesalnih kolektorjev?

Napisano

Lučka je namenjena opozorilu da je nekaj narobe. Torej je zabeležena neka koda napake, ki jo boš pa izvedel ko priklopiš na tester. Lahko je 1000 stvari, zato je brezpredmetno pisati vklopila se mi je lučka za motor kaj je narobe? Nihče neve kaj je narobe, ko se pa na tester priklopi se pa vidi katere električne naprave so zaznale napako in se povezuje v stvari da odkriješ glavni vir napak.

Ko bos priklopil na tester slikaj vse napake in objavi, takrat pa ti bomo lahko kaj vec pomagali.

 

  • Všeč 10
  • Ljubim 1
Napisano
3 minutes ago, kukky said:

Smo ugotovili napako. EGR ventil  ga zajebava. Smo ugasnal lučko zaenkrat da vidimo, če bo še.

Hvala vam.

A je to uradni servis test ali domači? Meni je na "domačem" testerju tudi pokazalo EGR, pa se je potem izkazalo na uradnem servisu, da je potrebno očistiti sesalne ventile.

Napisano
Pred eno uro je vzupan3 napisal:

A je to uradni servis test ali domači? Meni je na "domačem" testerju tudi pokazalo EGR, pa se je potem izkazalo na uradnem servisu, da je potrebno očistiti sesalne ventile.

Domaci servis je to.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.