Skoči na vsebino

Vozne lastnosti (Mazda CX-5 vs. Mazda 6,...)


Janez007

Priporočeno sporočilo

No razlika med cx-5 in mazdo 6 je več kot očitna v prid mazdi 6. Saj ni nekaj veliko za razumet - gume imata celo enake širine , samo presek je drugačen. In ja, ko se presedeš iz mazde 6 v cx-5 rabiš nekaj časa, da se navadiš guncanja...

  • Všeč 6
  • Hvala 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 urami je skritikrt napisal:

Sem pred nakupom "požrl" vse teste-čisto vse,kar o CX-5 obstaja...resno....več kot eno leto sem jo "študiral.

Celo-sem že pisal o temu,da so pri Mazdi šli celo tako daleč,da (predvsem v nemških medijih je bilo to zaslediti),so pisali,da je zaradi trše,športnejše nastavitve podvozja 2020-2021 letnik "ungeeignet für Langstreckenfahrer" (neprimeren za voznike na dolge proge),in veliko kupcev se je po forumih pritoževalo.

So pa nato pri Mazdi izrecno povdarili kot izboljšavo pri nastavitvi podvozja pri redesignu za 2022letnik-da je kljub zelo podobni-športni nastavitvi izboljšano "požiranje" krajših grbin ipd....

Tudi sam vsakemu,ki se za ta avto zanima izrecno povdarim,da zna biti za večino okusov ta avto "pretrd". Res moraš biti malce "športna duša",da ga ljubiš.

 

Katere CX5 točno so pretrde? Facelift mislim, da je bil septembra 2021. Ali so facelift modeli (torej od septembra 2021) že mehkejši? Kaj pa 2019?

Popravljeno od gregor2137
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je gregor2137 napisal:

 

Katere CX5 točno so pretrde? Facelift mislim, da je bil septembra 2021. Ali so facelift modeli (torej od septembra 2021) že mehkejši? Kaj pa 2019?

Ne-Septembra 2021 so bile zadnje,k decembra so začeli z proizvodnjo facelifta 2022.

 

Gre za 2020-2021 modele k imajo že vecji infotainment zaslon kot prejsnji letniki.

 

Ne razumeti kot "pretrdi"...pač za normalne smrtnike k bi radi vozili klasični SUV moteče,k ne morejo več k pol ure "zdržati"...za "športne duše" pa lih prav😃👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je skritikrt napisal:

Ne-Septembra 2021 so bile zadnje,k decembra so začeli z proizvodnjo facelifta 2022.

 

Gre za 2020-2021 modele k imajo že vecji infotainment zaslon kot prejsnji letniki.

 

Ne razumeti kot "pretrdi"...pač za normalne smrtnike k bi radi vozili klasični SUV moteče,k ne morejo več k pol ure "zdržati"...za "športne duše" pa lih prav😃👍

Torej, če hočeš bolj udobno verzijo, treba gledati facelift modele. Hvala za ta info.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bolj točno-interna oznaka IPM4 je bila ta,k se je marsikomu zdela...malo pretrda.

Moram pa tudi omeniti,da pri mojem prijatelju,k ima zena 2019 letnik Homuro tudi z usnjem...da se žena pritožuje,da so sedeži malo pretrdi...se je vsedla v mojega,in pravi,da se ji zdi drugače...ok,moj je sorazmerno nov,in ima črno klasično goveje usnje,njen pa Napa...je pa tudi res,da je Mazda tudi za moj IPM5 navedla "izboljšanje" sedežev...kaj to pomeni ve samo mazda,k meni se ni zdelo lih neka razlika...je pa res,da imam jaz dobrih 110kg,ona pa je "drobčkana"

 

Aja,če koga zanima razlika med navadnim in Napa usnjem...Napa je od mladih živali...goveje od teleta,ovčje,kozje itd...navadno pa od odrasle živali....da ne bo kdo mislil,kaj je tukaj posebnega...

  • Všeč 2
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
dne 18. 10. 2023 ob 16:54 je skritikrt napisal:

Bolj točno-interna oznaka IPM4 je bila ta,k se je marsikomu zdela...malo pretrda.

Moram pa tudi omeniti,da pri mojem prijatelju,k ima zena 2019 letnik Homuro tudi z usnjem...da se žena pritožuje,da so sedeži malo pretrdi...se je vsedla v mojega,in pravi,da se ji zdi drugače...ok,moj je sorazmerno nov,in ima črno klasično goveje usnje,njen pa Napa...je pa tudi res,da je Mazda tudi za moj IPM5 navedla "izboljšanje" sedežev...kaj to pomeni ve samo mazda,k meni se ni zdelo lih neka razlika...je pa res,da imam jaz dobrih 110kg,ona pa je "drobčkana"

 

Aja,če koga zanima razlika med navadnim in Napa usnjem...Napa je od mladih živali...goveje od teleta,ovčje,kozje itd...navadno pa od odrasle živali....da ne bo kdo mislil,kaj je tukaj posebnega...

Kakšna je pa IPM3 glede trdote? Mehkejša kot IPM4, na ravni IPM5? Ve kdo oz. ima kdo izkušnje? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.