Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

pa so tudi mene doletele težave z Mazdo. Gre za Mazdo3, letnik 2010, 1,6 bencin. Preveč sem jo hvalil, zdaj pa tole. MIL lučka mi kaže napako P0328 knock senzor. Zanimivo mi je to, da se mi je napaka pojavla po tem, ko sem poln tank tankal prvič na eni pumpi, na kateri nisem še nikoli. Mal sem po netu bral in pišejo, da se to lahko pojavi tudi zaradi goriva z napačnim oktanskim številom. A mislte, da je to možno? A lahko čakam, da cel tank pokurim, pa pol tankam drugje frišn bencin? Ker tale senzor je kr težko zamenjat. Je nekje za sesalnim kolektorjem in je treba kar precej razkopat, da prideš zraven.

 

Motor sicer dela dobro, ne opazim kake razlike ali poslabšanja. A lahko ta napaka pomeni tud kaj drugega? Mal se bojim, da ne bo kako sranje s kao raztegnjeno verigo al pa kej tacga in posledično napačnim tajmingom. Je to možno?

 

Za vse sugestije in nasvete hvala vnaprej.

Napisano

Hvala za nasvet. Ja, to je prvo in najlažje, kar lahko sam probam, sem že sam tudi to mislil, no zdaj sem pa dobil še potrditev enako mislečega.

Napisano

Tudi meni se zdi to kot slabo gorivo. Dolij 100ko :prstgor:

 

Če si car še povej na kateri bencinski si tankal, a je bil kak maxen al pa hofer

Napisano

No, car glih nisem, povem lahko pa vseeno. Sej ne da bi hotel koga blatit... MOL na Senovem. Pa drgač vedno tankam na Molih in nisem še nikoli mel težav. Razen če ni zdej zarad spremembe pumpe iz OMV v MOL se kaj spremenilo ali poslabšalo.  

Napisano (urejeno)

Včasih še v časih yuge je bila tudi voda v bencinu, sploh na kakih zakotnih pumpah...na AC v letu 2024 to skoraj dvomim...

 

Kot so predlagal, 100tko not pa mal prepihat...z obrati na 6k , pa bo....

Popravljeno od sportman333
Napisano

Nisem mislu, da bi bla voda v bencinu, ampak da mogoče ni glih 95 oktanov ampak malo manj, pa se zato bencin prehiro vžge in pride do klenkanja. Zato sem menil, da bi 100ka v preostanku bencina mal dviglna povprečje oktanskega števila vsaj na 95 ali pa več. 

Napisano

Danes sem dotankal pol tanka 100 oktanskega bencina, zbrisal napako, ga na mestu mal prtisnu na 6K obratov. Po 50 km mi še ni javlo napake. Se mi zdi prelepo, da bi blo res, ampak upanje ostaja...

  • Všeč 4
  • Ljubim 1
  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včasih prideš tudi do podna in ne gre več... 
    • Ne zastopim, prav res da ne...   Marca je bilo kar malo treme, da se ZOE ne izkaže v primerjavi z dizelašem, zdaj pa taka nizka poraba, da naj je dizelaš ne bi bil sposoben doseči...   Res bova morala narediti enkrat midva ta test, pa da vidimo. Težava je le, ker nimava enakovrednih vozil - ZOE je precej manjše vozilo od sedemsedežnega enoprostorca. Pa vseeno...    Mimo grede, za 48,38€ dobim na Hrvaškem 37,79 litra nafte. Če to razdelim na 750 km, je to poraba 5 litrov na 100 km. To naš FucksWagen brez težav doseže, če je le malo bolj odprta cesta in niso samo naši hribi na voznem redu...
    • Jaz mislim, da to diši po novem "poraba izziv". 😎   No jaz za ta denar verjetno lih ene pol od 750km naredim 😀
    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.