Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Živjo, imam mazdo 3 2.2 CD150 avtomatika in me zanimajo vaše izkušnje s chip tuningom. Priporočljiva stage 1 mapa naj bi bila 210hp in me zanima, če se je kdo od vas odločil za njo. Izkušnje, naknadni problemi...mogoče kdo dal kako drugo mapo gor? Avtomatičarji, ste dali mapo samo na motor,turbo ali tudi kaj na menjalnik?

 

Hvala vnaprej

Napisano

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tudi moja je bila na 210 KM za pol ure. 

Nato pa nazaj na original. 

pred 3 urami je mazdaman napisal:

Brat je poskusil na 175 dati na 210 pa se ni bneslo se je po eni uri vrnil k tunerju in vrnil na original.

tvojo kvecjemu na 175 se pravi original mapo

Ali pa niti to ne. 

 

 

Napisano

Se ne obnese najbolje, tko da če nočeš imet problemov pusti originalno.

33112_1.png

Napisano

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano
pred 12 urami je dvorjan napisal:

Kadila bo, ko boš pohodil, regeneracije DPF bodo pogostejše, bo pa precej bolj poskočna.

Zdaj, kdaj bo kaj odletelo, ve samo ciganka. Ali pa še ona ne. 😃

Problem pri teh 6-kah dizel je, da jih veliko čipiranih na 210 konjev na avtocestah pri velikih hitrostih "poblesavi".Po besedah tunerja, pri katerem smo skupinsko to hoteli naredit, gredo radi vrtljaji v "over" vrtljaje, takrat je nevarnost za mašino, da gre v ramengo. 

Prav tako mi je čipiranje teh motorjev odsvetoval moj sedanji mehanik, ki mimogrede vozi rally z mitchubishijem laserjem evo (500 konjev) in si motor rihta sam. 

 

 

Napisano

Aja, pa avtomatik ni ovira za čipanje. Moraš pa res po čipanju pognati program ponovnega učenja menjalnika, sicer bo cukal, ker vrednosti navora po vrtljajih ne bodo več enake.

Napisano (urejeno)

195hp max že pr teh konjih na avtocesti začne pr 200km/h zmanševat moč, k pridejo izpušni plini prek 800c( lahko se ta meja dvigne sam ni varno za motor) brez dpf pa gre lahko prek 220hp

 

Lahko se ga da tud na 210hp sam bo še hitrej pol zmanševal moč že pr nižjih brzinah 

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, ker to v tvojem primeru pomoje sploh ni klasificirano križišče
    • Vseeno tu pozabljas da je prehitevanje v kriziscu, kot tudi menjava pasu prepovadana, kljub prekinjeni crti.... A se enkrat kako ves da je krizisce, ce ni oznake ...zacaran krog
    • Verjetno je bil @Bini zgodnji prvi gost
    • Huh, klasični zaplet za miljon dolarjev. Slaba oznaka na cesti, torej manjka polna črta, da nekako napove odcep, če smo pikolovski glede CPP-ja. Načeloma mene vedno moti pri prehitevanju en kup možnih priklopov stranskih cest, ko nikoli ne veš kdo ti bo na cesto pripeljal tačas, ko boš ti prehiteval. Pri večini vidiš avto šele, ko zavija na cesto. Pa to govorim za prekinjeno črto, čez polno grem samo za kakšnega počasnega mopedista ali pa traktor, pa še to mora biti kar v redu pregledno. Jaz sem se že navadil pogledati tudi desno res dobro preden speljem iz stranske ceste na glavno, ker sem že videl na lastne oči primere (ne enega!!), ki so se komaj izšli, ker je tisti pogledal samo levo in potem slepo zapeljal na cesto. Pomislite kako to avtomatizirano naredimo - prideš po stranski cesti do glavne in pogledaš hitro na levo, če je prosto in preden dobro pogledaš desno, se že pomikaš na pas. Takrat se pojavi omenjeni problem, če kdo prehiteva. Zavijanje levo ni takšna težava, ker mora biti prosto v obe smeri.   Saj je vse logično in enostavno, samo noge, hitri gibi in mogoče kakšna zamišljenost nas prehitijo. Mi je pa znanec enkrat rekel malo razpizdjen, da bi se mi kmalu zadaj zaletel v avto, ker je mislil, da bom speljal v desno na cesto iz stranske. Jaz sem sem pa malo bolj ustavil, ker sem se še desno prepričeval, da je frej. Takle mamo...
    • Kaj ni nobenega na plaži? Vse prazno. Uživajte! ☀️⛱️
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.