Skoči na vsebino

Registerske tablice brez okvirjev na mazda 6 tretja generacija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

Zanima me kako imate kaj postimane/montirane registerske tablice brez okvirjev (predvsem sprednji del) 

Bral sem da za pritrditev ljudje uporabljajo obojestranski trak ali pa silikon. Kako se kaj to obnese? Kaksno mnenje? Nasvet? 

 

Sicer meni ni toliko estetika pomembna ampak to da tablica z okvirjem prekriva skoraj 1/3 odprtine kamor naj bi zrak hladil intercooler. Zato bi se rad znebil okvirja, mogoce celo tablico pobrusil do zelene obrobe, tako bi dobil nekaj cm vecjo odprtino.

 

Lp. 

 

 

 

Napisano

Na mojih avtih uporabljam že leta Tessa Outdoor. Drži fajn.

 

Focus ima spredaj samo 3cm pas za tablico. Za to sem kupil clipiteasy minimalni okvir. Trenutno je že veliko drugih proizvajalcev na trgu. To je minimalno okvir, ca. 5cm širok zobek zgoraj in spodaj.

Če boš kupoval, pazi ker imamo slovenci avstrijsko velikost tablice.

Napisano
pred 28 minutami je g.Wankel napisal:

Isto Tessa, kot pravi @godlike.

 

Jaz tablice ne bi brusil. Koliko je to kej legalno?

To bi tudi sam zelel vedeti koliko je legalno, da se malcek pobrusi... vsaj do zelenega roba. 

Napisano

Ce se bo kaksna uradna oseba zapicila v to, gotovo ni OK ... zato je bolje pustiti tako, kot je ... Tablica je konec koncev uradni element identifikacije... in ce bos naletel na "tapravega", bos lahko celo obtozen "ponarejanja uradnih listin" ali kaj podobnega (ne najdem kaksnega bolj primernega izraza :D ... 

 

Toliko manj zraka pa zaradi tega roba ali celo zaradi okvirja tablice, tudi ne pride do motorja oz. intercoolerja ... da bi to na karkoli vplivalo... To je bolj kot ne izgovor za to, da bi malo predelal po svoje, ker je tebi bolj vsec tako :D ... 

 

Pa ne narobe razumet... oz. to smtrati kot kaksen "napad" ... Pac napisem samo svoje mnenje 😉 ...

  • Všeč 4
  • Ljubim 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko si tudi prevrtas tablico in direktno tablico nasravfas na avto. Samo ne smes stevilk in crk vrtati, lahko samo tisto kar je belo

Napisano
pred 20 minutami je Jest napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Toliko manj zraka pa zaradi tega roba ali celo zaradi okvirja tablice, tudi ne pride do motorja oz. intercoolerja ... da bi to na karkoli vplivalo... To je ... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Tu se pa ne bi čisto strinjal.

 

Sem imel nekoč težave, ko sem z Mazdo 5 vlekel počitniško prikolico po Rebrnicah in je do vrha Rebrnic temperatura motorja že katastrofalno narasla in sem že premišljeval, a bi ustavil, da se shladi ali bi nadaljeval proti Postojni, ker gre naravnost in ni več vzpona, pa pri hitrosti toliko bolj piha skozi hladilnik. Sem nekaj časa celo premišljeval o menjavi hladilnika z večjim. Pa sem na srečo srečal @Baby Viper in sva malo poklepetala okoli tega in je pogledal tisto našo petko ter opazil, da na plastiki pod motorjem manjka en pokrovček premera 10 cm. Mi je zagotavljal, da je to katastrofalno slabo in da moram najprej to urediti, drugače ne bo miru.

 

Hudo dvomeč v njegove besede sem nato iz neke plastike izrezal tisti izgubljeni pokrovček in ga prisilikonal tja spodaj. In presenečen naslednjič pri vleki počitniške prikolice po Rebrnicah opazil, da je temperatura sicer narasla, ne pa tako visoko, kot običajno. In smo še nekaj let vlačili kamp prikolico, pa je temperatura vedno ostajala v mejah normalnega... 

 

Pri normalni uporabi ni nobenih težav, je gotovo dovolj zraka. Pri napenjanju motorja do konca (in prevoz sedmih potnikov skupaj s počitniško prikolico od Vipave do Razdrtega s hitrostjo 100 km/h je za motor kar pošten "preizkus") se pa vsaka malenkost pozna... Sicer ne vem, kaj @denis100procent zahteva od motorja, ampak če je zahteven tako kot midva z @Baby Viper, se bo poznalo...

Napisano

Bolj verjetno kot ta klanec je to, da si 1x vozil pri 35°C drugič pa pri 25°C. Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

Drži.

i20n ima noro odziven termometer.

Vozim normalno, po 15km je voda 99-101°C. 2x potegnem na silo in voda pade na 92°C, olje pa zraste na 1-2°.

Napisano

Ravno zaradi takih situacij imajo ponavadi vozila, ki imajo ze tovarnisko vgrajeno kljuko, tudi vgrajen vecji hladilnik... Ce pa nakdnadno vgradis kljuko, pa v vecini primerov hladilnik ostane serijski ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se gre najvec zaradi tega, ker imam obcutek da mi moja mazda ne da dovolj moci za svojih 175 konjov... Res je odkar mi je Pelko ocistil sesalni kolektor so se performansi obcutno poboljsali, zdaj pa bi rad se ocistil intercooler, povecal odprtino zraka ki hladi intercooler s tem da odstranim okvir in zmanjsam tablico, ce bo obstajala legalna moznost pa da vidimo kaj bo.

Napisano
pred 59 minutami je Boss napisal:

Bolj verjetno kot ta klanec je to, da si 1x vozil pri 35°C drugič pa pri 25°C. Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

 

Situacije so se dogajale nekaj let, tako da zunanje temperature nisem tako podrobno spremljal. Dejstvo pa je, da preden sem zaprl tisto luknjo spodaj, je vsakič temperatura narasla do te mere, da sem bil že hudo v skrbeh in sem premišljeval, kaj naj naredim. Ko sem tisto luknjo zaprl, pa se je vsakič izšlo precej lažje in brez premišljevanja a naj ustavim al še vztrajam... To ni tezultat ene vožnje, to je rezultat večih voženj...

 

In, verjemi, ko vlečeš počitniško prikolico v Rebrnice, motor ima obrate... 

pred 40 minutami je Jest napisal:

Ravno zaradi takih situacij imajo ponavadi vozila, ki imajo ze tovarnisko vgrajeno kljuko, tudi vgrajen vecji hladilnik... Ce pa nakdnadno vgradis kljuko, pa v vecini primerov hladilnik ostane serijski ... 

 

Zato pa imajo pri meni vsa vozila že tovarniško vgrajeno kljuko. Ker baje pri FuksWagnu to pomeni tudi močnejšo sklopko in močnejše zadnje amortizerje.

 

No, pa dovolj o tem, da ne zaidemo s teme o okvirjih tablic...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 3. 7. 2024 ob 10:30 je denis100procent napisal:

Pozdravljeni. 

Zanima me kako imate kaj postimane/montirane registerske tablice brez okvirjev (predvsem sprednji del) 

Bral sem da za pritrditev ljudje uporabljajo obojestranski trak ali pa silikon. Kako se kaj to obnese? Kaksno mnenje? Nasvet? 

 

Sicer meni ni toliko estetika pomembna ampak to da tablica z okvirjem prekriva skoraj 1/3 odprtine kamor naj bi zrak hladil intercooler. Zato bi se rad znebil okvirja, mogoce celo tablico pobrusil do zelene obrobe, tako bi dobil nekaj cm vecjo odprtino.

 

Lp. 

 

 

 

Na svojo mazdo sem namontiral nevidne nosilce za tablici, ki jih lahko nabaviš pri Eurotonu (na voljo so prozorni in črni). Meni v redu držijo tablici.

1568864.png

Napisano (urejeno)

Js sm jih tudi menjal, točno s temi. Zaenkrat sta še obe tablici gor :D

 

Menjal sem pa predvsem zato, ker so "originalni" začeli siveti od UV.

Popravljeno od 50keda

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.