Skoči na vsebino

Registerske tablice brez okvirjev na mazda 6 tretja generacija

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni. 

Zanima me kako imate kaj postimane/montirane registerske tablice brez okvirjev (predvsem sprednji del) 

Bral sem da za pritrditev ljudje uporabljajo obojestranski trak ali pa silikon. Kako se kaj to obnese? Kaksno mnenje? Nasvet? 

 

Sicer meni ni toliko estetika pomembna ampak to da tablica z okvirjem prekriva skoraj 1/3 odprtine kamor naj bi zrak hladil intercooler. Zato bi se rad znebil okvirja, mogoce celo tablico pobrusil do zelene obrobe, tako bi dobil nekaj cm vecjo odprtino.

 

Lp. 

 

 

 

Napisano

Na mojih avtih uporabljam že leta Tessa Outdoor. Drži fajn.

 

Focus ima spredaj samo 3cm pas za tablico. Za to sem kupil clipiteasy minimalni okvir. Trenutno je že veliko drugih proizvajalcev na trgu. To je minimalno okvir, ca. 5cm širok zobek zgoraj in spodaj.

Če boš kupoval, pazi ker imamo slovenci avstrijsko velikost tablice.

Napisano
pred 28 minutami je g.Wankel napisal:

Isto Tessa, kot pravi @godlike.

 

Jaz tablice ne bi brusil. Koliko je to kej legalno?

To bi tudi sam zelel vedeti koliko je legalno, da se malcek pobrusi... vsaj do zelenega roba. 

Napisano

Ce se bo kaksna uradna oseba zapicila v to, gotovo ni OK ... zato je bolje pustiti tako, kot je ... Tablica je konec koncev uradni element identifikacije... in ce bos naletel na "tapravega", bos lahko celo obtozen "ponarejanja uradnih listin" ali kaj podobnega (ne najdem kaksnega bolj primernega izraza :D ... 

 

Toliko manj zraka pa zaradi tega roba ali celo zaradi okvirja tablice, tudi ne pride do motorja oz. intercoolerja ... da bi to na karkoli vplivalo... To je bolj kot ne izgovor za to, da bi malo predelal po svoje, ker je tebi bolj vsec tako :D ... 

 

Pa ne narobe razumet... oz. to smtrati kot kaksen "napad" ... Pac napisem samo svoje mnenje 😉 ...

  • Všeč 4
  • Ljubim 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Lahko si tudi prevrtas tablico in direktno tablico nasravfas na avto. Samo ne smes stevilk in crk vrtati, lahko samo tisto kar je belo

Napisano
pred 20 minutami je Jest napisal:

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Toliko manj zraka pa zaradi tega roba ali celo zaradi okvirja tablice, tudi ne pride do motorja oz. intercoolerja ... da bi to na karkoli vplivalo... To je ... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

... ... ... ... ...

 

Tu se pa ne bi čisto strinjal.

 

Sem imel nekoč težave, ko sem z Mazdo 5 vlekel počitniško prikolico po Rebrnicah in je do vrha Rebrnic temperatura motorja že katastrofalno narasla in sem že premišljeval, a bi ustavil, da se shladi ali bi nadaljeval proti Postojni, ker gre naravnost in ni več vzpona, pa pri hitrosti toliko bolj piha skozi hladilnik. Sem nekaj časa celo premišljeval o menjavi hladilnika z večjim. Pa sem na srečo srečal @Baby Viper in sva malo poklepetala okoli tega in je pogledal tisto našo petko ter opazil, da na plastiki pod motorjem manjka en pokrovček premera 10 cm. Mi je zagotavljal, da je to katastrofalno slabo in da moram najprej to urediti, drugače ne bo miru.

 

Hudo dvomeč v njegove besede sem nato iz neke plastike izrezal tisti izgubljeni pokrovček in ga prisilikonal tja spodaj. In presenečen naslednjič pri vleki počitniške prikolice po Rebrnicah opazil, da je temperatura sicer narasla, ne pa tako visoko, kot običajno. In smo še nekaj let vlačili kamp prikolico, pa je temperatura vedno ostajala v mejah normalnega... 

 

Pri normalni uporabi ni nobenih težav, je gotovo dovolj zraka. Pri napenjanju motorja do konca (in prevoz sedmih potnikov skupaj s počitniško prikolico od Vipave do Razdrtega s hitrostjo 100 km/h je za motor kar pošten "preizkus") se pa vsaka malenkost pozna... Sicer ne vem, kaj @denis100procent zahteva od motorja, ampak če je zahteven tako kot midva z @Baby Viper, se bo poznalo...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Bolj verjetno kot ta klanec je to, da si 1x vozil pri 35°C drugič pa pri 25°C. Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

33112_1.png

Napisano
pred 1 minuto je Boss napisal:

Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

Drži.

i20n ima noro odziven termometer.

Vozim normalno, po 15km je voda 99-101°C. 2x potegnem na silo in voda pade na 92°C, olje pa zraste na 1-2°.

Napisano

Ravno zaradi takih situacij imajo ponavadi vozila, ki imajo ze tovarnisko vgrajeno kljuko, tudi vgrajen vecji hladilnik... Ce pa nakdnadno vgradis kljuko, pa v vecini primerov hladilnik ostane serijski ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni se gre najvec zaradi tega, ker imam obcutek da mi moja mazda ne da dovolj moci za svojih 175 konjov... Res je odkar mi je Pelko ocistil sesalni kolektor so se performansi obcutno poboljsali, zdaj pa bi rad se ocistil intercooler, povecal odprtino zraka ki hladi intercooler s tem da odstranim okvir in zmanjsam tablico, ce bo obstajala legalna moznost pa da vidimo kaj bo.

Napisano
pred 59 minutami je Boss napisal:

Bolj verjetno kot ta klanec je to, da si 1x vozil pri 35°C drugič pa pri 25°C. Je pa tako, da čeprav se čudno sliši je bolje vozit z nekoliko višjimi obrati, da pumpa mal bolj kroži hladilno.

 

Situacije so se dogajale nekaj let, tako da zunanje temperature nisem tako podrobno spremljal. Dejstvo pa je, da preden sem zaprl tisto luknjo spodaj, je vsakič temperatura narasla do te mere, da sem bil že hudo v skrbeh in sem premišljeval, kaj naj naredim. Ko sem tisto luknjo zaprl, pa se je vsakič izšlo precej lažje in brez premišljevanja a naj ustavim al še vztrajam... To ni tezultat ene vožnje, to je rezultat večih voženj...

 

In, verjemi, ko vlečeš počitniško prikolico v Rebrnice, motor ima obrate... 

pred 40 minutami je Jest napisal:

Ravno zaradi takih situacij imajo ponavadi vozila, ki imajo ze tovarnisko vgrajeno kljuko, tudi vgrajen vecji hladilnik... Ce pa nakdnadno vgradis kljuko, pa v vecini primerov hladilnik ostane serijski ... 

 

Zato pa imajo pri meni vsa vozila že tovarniško vgrajeno kljuko. Ker baje pri FuksWagnu to pomeni tudi močnejšo sklopko in močnejše zadnje amortizerje.

 

No, pa dovolj o tem, da ne zaidemo s teme o okvirjih tablic...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 3. 7. 2024 ob 10:30 je denis100procent napisal:

Pozdravljeni. 

Zanima me kako imate kaj postimane/montirane registerske tablice brez okvirjev (predvsem sprednji del) 

Bral sem da za pritrditev ljudje uporabljajo obojestranski trak ali pa silikon. Kako se kaj to obnese? Kaksno mnenje? Nasvet? 

 

Sicer meni ni toliko estetika pomembna ampak to da tablica z okvirjem prekriva skoraj 1/3 odprtine kamor naj bi zrak hladil intercooler. Zato bi se rad znebil okvirja, mogoce celo tablico pobrusil do zelene obrobe, tako bi dobil nekaj cm vecjo odprtino.

 

Lp. 

 

 

 

Na svojo mazdo sem namontiral nevidne nosilce za tablici, ki jih lahko nabaviš pri Eurotonu (na voljo so prozorni in črni). Meni v redu držijo tablici.

1568864.png

Napisano (urejeno)

Js sm jih tudi menjal, točno s temi. Zaenkrat sta še obe tablici gor :D

 

Menjal sem pa predvsem zato, ker so "originalni" začeli siveti od UV.

Popravljeno od 50keda

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
    • Kot sem že enkrat zapisal, očitno bi moral ostati na Astri... Čudno, da smo ostali večinoma zadovoljni. Ali si res imel tako smolo, pa zakaj že enkrat ne greš na servis (jamranje na forumu ne bo pomagalo), ali mogoče delaš reklamo za Opel 😁 ?
    • Getz 1.6 105KM je pil 7.5l pa je vožen bil mešano. Izredno poskočna žvad.   Renault 4 GTL mi je pil 10l, ko sem ga podedoval. S teranjem in servisi, sem ga spravil na 9l.   Jaz se držim ZKP-ja. Torej večja kot je kobikatura, bolj je poraba enakomerna. Če je pri istih konjih turbah, je pri nežni nogi nižja, pri preganjanju višja. Seveda tudi krepko bolj leti.   Torej, ker ni odgovora, na servisu še nisi bil? Kaj pa z @NevLado si se dobil na kavi in šel na en krog z njim?   Ker je polno nejevolje nad avtom in porabo. Reševat pa še nisi začel. Za to pa normalno, da se uporablja sarkazem. Jaz sem bil na i20n 3x na tedn na telefonu, pa vsaki teden tam, dokler niso garancijsko uredili.
    • Seveda ima lahko tudi nov avto kakšno pomanjkljivost ali napako. Če in ko jo odkriješ, se pelješ na servis, saj je avto v garanciji, da serviserji avto pregledajo in napako odpravijo. Pisarjenje po forumu problema ne bo rešilo, zato se poraja misel, da je izmišljeno in ima nek drug namen … Skratka, @tommzy, že imaš termin pri serviserju in če ga nimaš, zakaj še ne?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.