jures Napisano 15. julij Avtor Prijavi Napisano 15. julij Pa smo spet nazaj. Komentar o novih bajkih. Novi GS1300 mali in adv so katastrofa s kvaliteto. Res groza. To je treba vsak drug dan šravfat da o novih plastičnih kufrih ne izgubljam besed ....BMW ogromen minus. Nova Multistrada V4....😍. Mislim da bo to moj naslednji bajk...izjemen motor. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 17. julij Avtor Prijavi Napisano 17. julij Pisarna 1 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 17. julij Prijavi Napisano 17. julij pred 3 urami je jures napisal: Pisarna A tole na desni strani slike... je je skromno ampak je vsaj v naravi na svežem zraku. 1 Citiraj
jures Napisano 17. julij Avtor Prijavi Napisano 17. julij pred 1 uro je Boss napisal: A tole na desni strani slike... je je skromno ampak je vsaj v naravi na svežem zraku. Ja direktor ma ta velko, prodaja pa ta rdeco Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano torek ob 20:55 Avtor Prijavi Napisano torek ob 20:55 Prodam GS1300. Kolicinski popust na zeleno barvo... 1 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slivka Napisano včeraj ob 07:30 Prijavi Napisano včeraj ob 07:30 Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne... Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi... Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš... 3 Citiraj Od kar imam Forda, sem postal pešec...
Bini Napisano včeraj ob 08:22 Prijavi Napisano včeraj ob 08:22 Bi rekel, da je kar mojster vezanja.... Citiraj
jures Napisano pred 2 urama Avtor Prijavi Napisano pred 2 urama (urejeno) dne 3. 9. 2025 ob 9:30 je Slivka napisal: Pri vsem zelenju sem so meni v oči padle gurtne... Sicer ne dvomim v tvoje izkušnje, vendar bi sam gurtne na zadnjem delu motorja ovil okoli palice nosilca kovčka. Če je gurtna položena čez, se spodaj motor lahko premakne (v bistvu težko, možno pa je). Če je gurtna zavita okoli, ne zdrsne in je fiksiran kot da je privarjen... Sem tudi jaz kdaj kakšen motor prevažal in sem vedno tako vezal. Pa tudi prijateljem sem vedno tako svetoval. In eden od prijateljev je dokazal, da je ta način vezave res fenomenalen: je tako zvezal dva motorja na keson Ducatija, prevrnil vse skupaj in ko so ga postavili nazaj na cesto in naložili na avtovleko, sta bila motorja še vedno postavljena tako, kot ju je postavil na svojem dvorišču. Sicer razbita, ampak zmaknila se pa nista... Ker, pri takem prevozu, je treba nekaj vedno računati: kolikšni bodo pospeški, odloča voznik, kako močno bo treba zavirat, odločajo pa drugi... Verjamem pa, da imaš izkušnje in da to niso prvi motorji, ki jih prevažaš... Narobe g Slivka. Nosilec stranskih kovckov ni del šasije. Je dodanta oprema in okvir oz nosilec je aluminijast. Te nosilci so pritrjeni z vijaki na motor in so rizičen del, sile so prevelike. Motorje se veže spredaj na krizu vilic in zadaj obvezno na del okvirja. Kje je odvisno od tega da ne stisnes kakega kabla, cevke in da je pot do pritrditve prosta. Vseh 12 motorjev (3je v kombiju) je prislo do Barcelone brez potrebe da se je kaka gurtna morala dodatno zategniti. Slika drugace se ni bila narejena na koncu. Na koncu se veze se stranske dodatno v tla, in potem motorje se med seboj horizontalno Zdaj pa na motogp in Pireneje Popravljeno pred 2 urama od jures 1 Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano pred 2 urama Avtor Prijavi Napisano pred 2 urama Drugace pa vem kaj te moti, ta gurtna cez motor oz cez sedez ni gurtna ampak samo visek privezan da ne plapola Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.