Skoči na vsebino

Zavorne ploščice - stanje, starost (M3,2018)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ravno sem menjaval gume in mimogrede poslikal stanje zavornih ploščic spredaj zadaj.

 

Stanje ploščic - koliko % je to obrabljeno?

Starost vozila in ploščic je 6 let - je kakšna časovna omejitev / degradacija z leti?

Na Zadnji se mi zdi da je vidna ena razpoka. Razlog za alarm?

 

Avto: Mazda 3, 2018, Bencin 2.0, 90.000km, 1. lastnik, še prvovgradni diski in ploščice

 

PREDNJA:

PREDNJA.jpeg

 

ZADNJA:

ZADNJA.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Nobene potrebe po alarmu.  "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo :)

Screenshot_20241020_135324.jpg

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Scr3am napisal:

Nobene potrebe po alarmu.  "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo :)

Screenshot_20241020_135324.jpg

Hvala za info.

 

Potem takem lahko z mojo vožnjo naredim skoraj še enkrat toliko? 180k z prvovgradnimi - lol

 

Imam pa še eno vprašanje, to je pa malo bolj tricky in izvira iz slabih izkušenj na BMW E39. Po menjavi diskov in zavornih ploščic je čeljust štekala. Ker je čeljust štekala, je tudi nove diske uničila (pregrela in zvila). Delal je Sašo Malbaša, ki je menjavo naredil kot je treba (pozamenjal gumice, ščistil...). Takratna interpretacija je bila, da se zaradi debeline novih ploščic bat vrne v pozicijo, kjer ni bil že leta. Ker je ta del cilindra nekaj degradiral (oksidiral, deformiral - ne vem) se bat pač ni lepo odmikal nazaj v prvotno pozicijo. Po kar nekaj stroških bi bilo potrebno zamenjati ponovno vse diske, vse ploščice in vse čeljusti zamenjati z novimi OEM, ali pa celo upgrade naredit. Kakorkoli že, teh zavor sem imel dost, in sem se odločil za menjavo za nekaj novega, da imam mir.

 

Torej, so kakšne podobne slabe izkušnje na Mazdah in je mogoče čisto zaradi starosti smiselno pozamenjat ploščice?

 

Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let.

 

Popravljeno od jumii
Napisano

Verjetno se voziš bolj na izi, ali pa po ravnih cestah. Nekega roka trajanja nimajo, do 180kkm pa ne bojo ravno... :nevem: 

 

Napisano (urejeno)

@jumii, če še nisi, preveri notranjo stran zadnjih diskov. Pri teh km pri taki Mazdi 3 tega letnika so običajno že fino nagniti.

 

image.png

 

Popravljeno od Janez007
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Ja, tudi pri moji 3ki so bili diski pri 65kkm podobni kot na sliki. Do treh let, ko je bila garažirana so bili TOP potem pa iz leta v leta bolj nažrti, ko je bila nonstop zunaj... :nevem:

Napisano (urejeno)
pred 18 urami je jumii napisal:

Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let.

Odlepla se je bobnasta obloga na 18 let stari Katri. Prvovgradnja.

Odlepla se je sprednja ploščica na Mondeotu, druge obloge, uradne....

 

To se pač zgodi.

Popravljeno od godlike
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 21. 10. 2024 ob 9:17 je Janez007 napisal:

@jumii, če še nisi, preveri notranjo stran zadnjih diskov. Pri teh km pri taki Mazdi 3 tega letnika so običajno že fino nagniti.

 

image.png

 

hvala za nasvet.

Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti.

Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok.

Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice.

Avto je sicer garažiran.

IMG_2786 Large.jpeg

IMG_2785 Large.jpeg

Napisano

Po sliki sodec ti notranja ploscica pravilno ne pobira diska. Ne pobira ga po celotni dolzini. Razlog je lahko zastekana celjust, slabo namazana vodila itd. Klasicna mazdina "hiba".

Napisano
pred 10 urami je jumii napisal:

hvala za nasvet.

Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti.

Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok.

Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice.

Avto je sicer garažiran.

IMG_2786 Large.jpeg

IMG_2785 Large.jpeg

Take sem jaz imel pri 5-6tih letih in so tudi rekli, da bodo pri naslednjem rednem servisu za zamenjat, strošek cca300€ komplet na servisu. 

Zdaj bo lahko ta predviden strošek pozabljen, saj se ve zakaj.... :nevem:

Je pa to res pri vseh 3kah,zanimivo....🤔🫣😉

Napisano
pred 11 urami je jumii napisal:

hvala za nasvet.

Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti.

Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok.

Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice.

Avto je sicer garažiran.

IMG_2786 Large.jpeg

IMG_2785 Large.jpeg

Niso krive ne ploščice in ne diski. Če ima tvoj mehanik kaj pojma ti bo prvo problem z čeljustjo rešil. 

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Lahko ti prtiskas na bremzo kokr hoces mocno pa nebo nic spremenilo, ker kot sem napisal steka celjust oz. niso spucana vodila. Klasika pri mazdi.

Popravljeno od Scr3am

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne drži   Sem že pisal o tem...greti moraš toliko,kolikor je izgub....ne več in ne manj. Ker pa le te nihajo z potekom zunanje temperature,tudi gretje ne sma biti zmeraj moč seštevka vseh moči radiatorjev...razen če se želiš skuhati.   Realnost je taka,da imajo praktično vsi ekstremno predimenzionirane moči radiatorjev.   Kar pa ni problem...tremostatske ventile na radiatorje,variabilno vstopno temperaturo vode v sistemu radiatorjev in brezstopenjsko krmiljeno PWM črpalko za obtočno vodo,in ni problema.   @Jaka32 Priporočam dve...zgornja je bolj za hlajenje,spodnja pa bolj za gretje....razen,če imaš možnost zapreti prehod med nastropji. Jaz sem npr. ko sem kupoval vrata za vstop na stopnišče do mansarde kupil takšna,,da tesnijo okoli in okoli...oz. ki imajo na spodnji strani listacvrat vgrajeno tesnilno letev,katera se ob zaprtju vrat spusti,in zatesni tudi na tla.   Torej če lahko zapreš,je klima smiseljna za ogrevanje zgoraj...znaš malenkost prišparati,ker je to najugodnejši način pridobivanja toplotne energije... Za spodaj pa svetujem nakup še ene.
    • Sonce, oblaki, mraz, toplo, človek ne ve al bi bil v kratkih al dolgih rokavih  
    • Klima cuza vlago pri hlajenju ko kondenzira na notranjem izmenjevalniku in potem po cevki teče ven iz bajte. Pri gretju cuza vlago iz okolice samo zunanja enota. Ko gre v defrost se potem poščije.  Vsaj v mojem primeru je vlažnost v prostoru pri ogrevanju s klimo celo malenkost višja kot je bila pri ogrevanju z radiatorji.  
    • Žarnica je dvonitna, ampak sveti glede na komando: samo luč, samo zavora ali oboje skupaj.   Vseeno jo bom probal zamenjat, ker je najlažje, pa vidim, kaj se bo zgodilo. Potem pa raziskujem naprej...
    • Se temu lahko reče pivo   Ker je dobro ohlajen, še kar gre, če si žejen
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.