Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 minutami je Freak napisal:

Se stdinjam, če imaš potem mir za vsaj 100 000km.  Če je pa to uvod in postane vseskupaj jama brez dna, pol je pa druga zgodba. Sam ok, smo optimisti, ane :)

 

Tega pa noben ne more vedeti v naprej - če bi vedel, bi bila odločitev zelo enostavna. 😃

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 17. 1. 2025 ob 19:56 je Freak napisal:

Javi, kako kaj napreduješ z rihtanjem. Me res zanima napredek.

Danes so začeli delati na Mazdi in zadeva je naslednja: moral bom zamenjati odmične gredi, poleg tega pa tudi očistiti kolektor, zamenjati senzor izpušnih plinov in vakuumsko črpalko. Ker je cena zaradi odmičnih gredi narasla iz 1200 € na približno 3000 €, sem se dogovoril, da mi samo očistijo kolektor in zamenjajo senzor. Vakuumsko črpalko bom zamenjal sam, ko bom menjal odmično gred, saj je tako precej ceneje, če bo moj mehanik nadaljeval z delom. Poleg tega bo še zamenjal verižni set. Vse skupaj bo stalo približno 1800 €. Javim, ko bo avto končan.

Zraven pošiljam nekaj slik, ki so mi jih posredovali iz Mazde servisa.

20250122_095556.jpg

20250122_095633.jpg

20250122_095714.jpg

20250122_132622.jpg

20250122_132634.jpg

20250122_132651.jpg

20250122_132730.jpg

  • Všeč 3
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.