Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

  • Sad 2
Posted
pred 28 minutami je apokalipto_81 napisal:

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

Koliko imaš prevoženih, kakšno je bilo vzdrževanje do sedaj?

Bel dim: lahko je glava motorja, lahko je spustil hladilnik egr (če ima vodno hlajenega), lahko je šoba za vbrizg adblue.

Motor poln zaj v sesalnem kolektorju.

  • Like 1
Posted

Zdravo,
avto ima prevoženih 207.000 kilometrov in je bil uvožen iz Nemčije leta 2018. Servisi so bili do leta 2018 redno opravljeni na Mazda servisih v Nemčiji. Od leta 2018 dalje so bili servisi opravljeni pri Selmarju Celje, le zadnji mali servis je bil narejen pri mojem mehaniku. Ali je mogoče, da je težava pri DPF filtru? 

Posted (edited)

Lahko bi bila tudi turbina, če je nivo antifriza konstanten. Če izginja antifriz, potem je zelo verjetno glava (ali menjava tesnila, v najslabšem tudi glave ... pogosta težava).

 

Oboje velik strošek. Upam, da je kaj tretjega.

 

Edited by Janez007
Posted

@apokalipto_81, predlagam en poskus: snemi čep z ekspanzijske posode, vžgi motor in počakaj, da se segreje (nekateri tudi pri vročem motorju snamejo čep, ampak tega ne priporočam). Nato opazuj gladino v ekspanzijski posodi. Zaradi vibracij motorja je lahko rahlo vzburkana. Če pa ven prihajajo mehurčki, imaš pa hude težave v stilu počene glave motorja, prebitega tesnila, ...

 

Mimogrede, kakšno je pa motorno olje? Ker v določenih primerih lahko hladilno tekočino zmeša v olje. Kar spet ni dobra novica...

  • Like 2
Posted

A si v 207k menjal karkoli neobičajnega na avtu?

 

Kolektor je bil že peskan? Mogoče je samo zabita

Posted (edited)
pred 11 urami je apokalipto_81 napisal:

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

men je naredilo(), vzrok zlomljena loputa turbine psoledično kaput turbina, ker je poleklo notri, tudi jaz sem še kak dan vozil normalno dokler ni nehala delat mala turbina

Edited by Tilen5
  • Like 1

 

image.jpeg

 

  • 2 weeks later...
Posted
dne 23. 12. 2024 ob 16:24 je NevLado napisal:

A si v 207k menjal karkoli neobičajnega na avtu?

 

Kolektor je bil že peskan? Mogoče je samo zabita

Mali servis olje , filtri. 

dne 23. 12. 2024 ob 8:31 je apokalipto_81 napisal:

Pozdravljeni,

sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij.

Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo.

Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil.

Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav.

Hvala.

07.01.2025 bo mazda šla k Selmarju na diagnostiko. Ko bodo znani rezultati, bom sporočil naprej.

  • Like 3
Posted

Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.

 

Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?

Posted

Avto ima 200.000 km. Če ga popraviš, bo naredil še vsaj 150.000 (rajši več). 

 

Zdaj pa sam presodi, a je smiselno iti v tako investicijo ali ne...

Posted
pred 3 urami je apokalipto_81 napisal:

Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.

 

Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?

bi blo še ketnce za pogledat

  • Like 1
Posted

Ketnice za pogon ventilov zdržijo do 300.000, če ni nekih skrajnih manevrov z motorjem - če ni kazalec za obrate večino časa na rdečem polju...

 

Ketnce za sneg pa ne potrebuje, ker je AWD...

  • Haha 1
Posted
pred 3 urami je apokalipto_81 napisal:

Zdravo,
Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega.

 

Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila?

Stroski :

*Bat, kompresor  339.77€

*Senzor tlaka izpušnih plinov 86.73€

*Sklop vakuu.črpalke -delo. 62.70

*Menjava senzorja - delo 57 €

*Čiščenje sesalnega sistema 6h 342 €

*Tesnilo kolektorja 13.93€

*Pot.material 80€

*Vat 22 %   216 €

*Skupno z vat.   1198€.

 

 

 

 

  • Like 1
Posted
pred 56 minutami je Slivka napisal:

Avto ima 200.000 km. Če ga popraviš, bo naredil še vsaj 150.000 (rajši več). 

 

Zdaj pa sam presodi, a je smiselno iti v tako investicijo ali ne...

 

 

Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal.

  • Like 8
  • Love 2
Posted (edited)
pred 1 uro je apokalipto_81 napisal:

 

 

Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal.

Če je vakuumska črpalka slaba, računaj še na menjavo odmične gredi. Pa menjaj tudi senzor izpušnih plinov, v kolikor še ni bil. Preveri tudi, da nimaš belih flekov po mašini - ostanki hladilne tekočine, kar pomeni, da ne tesni glava in posledično €€€ stroškov. Sicer pa čestitke in srečno.

Edited by vzupan3
  • Like 2
Posted
pred 1 uro je apokalipto_81 napisal:

 

 

Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal.

 

Tako se govori!

  • Like 1
Posted (edited)

S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega.

 

Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €.

Edited by Janez007
  • Like 4
Posted
pred 1 uro je Janez007 napisal:

S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega.

 

Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €.

Točno tako. Kaj pa je jurja ali dva za popravilo, če ti je avto všeč in veš, da ga boš še dolgo vozil. Definitivno se splača vsako mazda dizelco skayactiv popravit. Jaz bi jo definitivno. 

  • Like 2

 

 

Posted
pred 15 urami je vzupan3 napisal:

Če je vakuumska črpalka slaba, računaj še na menjavo odmične gredi. Pa menjaj tudi senzor izpušnih plinov, v kolikor še ni bil. Preveri tudi, da nimaš belih flekov po mašini - ostanki hladilne tekočine, kar pomeni, da ne tesni glava in posledično €€€ stroškov. Sicer pa čestitke in srečno.

Senzor izpušnih plinov se bo prav tako zamenjal. Preverili bodo tudi odmično gred in me obvestili glede stroškov zamenjave, če bo potrebna. Koliko bo to stalo, pa nimam pojma. 

  • Like 3
Posted
pred 1 uro je Alex napisal:

Točno tako. Kaj pa je jurja ali dva za popravilo, če ti je avto všeč in veš, da ga boš še dolgo vozil. Definitivno se splača vsako mazda dizelco skayactiv popravit. Jaz bi jo definitivno. 

 

Se stdinjam, če imaš potem mir za vsaj 100 000km.  Če je pa to uvod in postane vseskupaj jama brez dna, pol je pa druga zgodba. Sam ok, smo optimisti, ane :)

  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.