Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Se strinjam z @Janez007.

 

in bi rekel spravi v tovarniško stanje. In potem delaj diagnostiko.

 

Kaj pa če dela regeneracijo in ker ni dpf-a leti to skozi....?


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

 

Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.

 

DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjen zmanjšanju emisij škodljivih delcev iz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija je zajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva. 

 

Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.

 

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20  (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).

 

Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.  

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Če prebereš eno stran nazaj, sem to že naredil. Interclass cars dali ECU na tovarniške, potem peljal k Pelku. Med kajenjem OBD ni pokazal, da je avto v regeneraciji... 😑

Nisi ne.

 

Sem spremljal temo. Si dal dpf nazaj? Si vklopil EGR? Si vklopil temperaturni senzor?

 

Če bo potem napaka, se raziskuje. Tudi jaz ne maram mahinacij. Moji avto so stock.

 

Drugače pa, če Pelko ni rešil, ti samo @miha20 ostane.

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ...

Se ne bi mogel bolj strinjati 👍

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

 

Vstavi nazaj DPF, zato pa je, da ujame saje - ne kadi, in je stvar rešena.

 

DPF filter (Diesel Particulate Filter) je namenjen zmanjšanju emisij škodljivih delcev iz dizelskih motorjev. Njegova glavna funkcija je zajemanje in shranjevanje sajastih delcev, ki nastajajo med zgorevanjem dizelskega goriva. 

 

Malo zafrkavam ... Servisi imajo določene protokole pri določenih napakah. Večinoma zadeve rešijo - hitro, včasih pa ne - je napako zelo težko odkriti. Po mojem, če bi avto pustil na pooblaščenem servisu teden, dva, bi zagotovo pogruntali in seveda, če bi bil naročnik pripravljen plačati porabljen čas mehanika (od 1 ure do nekaj dni - od 100 do nekaj 1.000 €) in druge stroške (samo diagnostika injektorjev stane cca 500€, preventivno menjavo senzorjev in še česa, nova tesnila, olja, ..., razkopavanje in sestavljanje nazaj). To pač ni racionalno, ne zate, ne za servis. In tudi če servis vse to naredi zastonj, pa se napaka spet pojavi po nekaj dneh, bo kriv slab servis. Tako da jih razumem, seveda tudi tvojo slabo voljo.

 

Sam sem imel podobno izkušnjo, pa sem zelo hitro obupal - se prestavil na bencinarja. Je na začetku res boleče, ko za enak rabljen bencinski avto plačaš 30% več, ki rabi več goriva, ki v primerjavi z dizlom slabo vleče, ampak mi ni žal - zaenkrat v zadnjih 5 letih z nobenim Mazdinim bencinskim motorjem nobene težave, pa smo naredili z njimi cca 150.000 km. Pri dizelski CD175 pa je bilo med 65 in 100.000 km že kar nekaj zanimive zgodovine ... Na forumih boš zelo težko našel rešitev, ker je težava zelo specifična. Mogoče kakšen "star maček" od mehanikov pozna kakšno foro. Jaz bi poklical še @miha20  (ga osebno ne poznam, sem pa slišal že nekaj pohval glede njegovega poznavanja Mazd - tako mehanskih in računalniških).

 

Še ena anekdota. Človek je cca 20 let nazaj kupil Roverja 214 in po preteku garancije je sem in tja začel cukat. Ga odpelje lastnik na pooblaščeni servis (mislim, da je bil Tehnounion) in so pogruntali - šel je računalnik (takrat je bilo čez 1000 €). In potem je avto delal 14 dni, nakar je spet začel cukat. Po več poskusih na servisu so napako končno odpravili. Kriva je bila slabo privita matica mase na alternatorju. In potem je lastnik zahteval povrnitev plačila računalnika in se je zadeva spet zapletla.  

Moje izkušnje s ta prvo dizelco, 136 konjsko, letnik 2004 in uradnim servisom so porazne. Že takoj na začetku se je prižgala check engine lučka. Peljal sem ga na servis prvič. Avto je bil v garanciji.Me pokličejo čez teden dni, da lučka ne gori več. Vprašam jih, kaj so našli? V bistvu nič, nekaj so šarili po EGR ventilu. Čez tri mesece se lučka ponovno prikaže. Zooet teden dni pri njih. Usta zgodba. 

Avto v garanciji. Čez pol leta se zgodba ponovi... 

... In tako, dokler ni pretekla garancija. In lučka je svetila, dokler ni vzel avta v roke naš bivši Mazdaš Batko. V desetih minutah  je našel napako na elektroniki od EGR ventila (moja verzija je imela gor elektronski EGR) In je on rešil zadevo  za vedno. 

 

.. 

 

 

Napisano
pred 11 urami je godlike napisal:

Nisi ne.

 

Sem spremljal temo. Si dal dpf nazaj? Si vklopil EGR? Si vklopil temperaturni senzor?

 

Če bo potem napaka, se raziskuje. Tudi jaz ne maram mahinacij. Moji avto so stock.

 

Drugače pa, če Pelko ni rešil, ti samo @miha20 ostane.

DPF Filter dela odlično egr, če nočeš pucat sesalnga nardiš off, je pa emisijsko egr tok našponan, da se poraba opazno zniža z egr off. Glede tehniškega zaenkat ni težav. Edino letnik od 2021 merijo emisije prek OBD tm bi se pa znal kej zaplest, ampak tud za to že obstajajo rešitve, da jim pokaže OK kljub temu da je egr izklopljen.

Ampak motorji nad 2018 mazdini delajo odlično. 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Menjava olja, oljnega filtra in filtra goriva je odpravla težavo. Kaj, kako, zakaj... 🤷‍♂️

Hvala vsem za pomoč in mnenja 🙂

Bi pa izpostavil Simona Pelka. Strokovnost, odzivnost in pripravljenost prisluhnit stranki. 5/5 zvezdic 

Lp

Napisano

Če jaz to prav razumem: od vseh zagroženih nekaj tisoč evrov stroškov, ki so jih napovedovali, si zadevo popravil za vsega nekaj 100€?

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Mjurie napisal:

Menjava olja, oljnega filtra in filtra goriva je odpravla težavo. Kaj, kako, zakaj... 🤷‍♂️

Hvala vsem za pomoč in mnenja 🙂

Bi pa izpostavil Simona Pelka. Strokovnost, odzivnost in pripravljenost prisluhnit stranki. 5/5 zvezdic 

Lp

 

Meni pa je pred leti na CD175 ravno menjava olja pri dr. zadevo pokvarila (interval regeneracije se je prepolovil),verjetno naključje ...

 

Se pa strinjam z oceno 5/5 in bi še z veseljem peljal avto k njemu, a zaenkrat Mazda bencinarka potrebuje le sveže olje in filter.  

Popravljeno od Janez007
  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 18. 3. 2025 ob 11:38 je Slivka napisal:

Če jaz to prav razumem: od vseh zagroženih nekaj tisoč evrov stroškov, ki so jih napovedovali, si zadevo popravil za vsega nekaj 100€?


Tako nekako... 

Kar je bilo "odvečnega" je bil factory reset na interclass cars in novo reprogramiranje odklopa egrjev in dpf-ja. Tukaj je bil edini nepotreben minus. 

Ampak sedaj je mir in počasi ji bom nazaj zaupal 🙂

Napisano
Pred eno uro je Mjurie napisal:


Tako nekako... 

Kar je bilo "odvečnega" je bil factory reset na interclass cars in novo reprogramiranje odklopa egrjev in dpf-ja. Tukaj je bil edini nepotreben minus. 

Ampak sedaj je mir in počasi ji bom nazaj zaupal 🙂

Večino problemov povzročajo nesposobni  "kao" mehaniki. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pravijo da, če ti preveč piska voznik ne zna vozit....😂 😇😉
    • Evo, takole... en teden se že vozim z Hyundai Lipicancem (Kona). Prvi vtisi so zmerni - tipičen EV SUV. Je seveda boljši od vseh teh malih jajčkov tipa, Smart, Twingo, Pugi 208 in 2008, Zoe, edino Cupra Born EV mi je bila še nekoliko boljša.   V mestni vožnji je suveren, lepo pospešuje z mesta in če je treba skočit kar gre, kar seveda se pričakuje od 220KM. Tukaj pa pridejo tud težave, saj je masa dokaj velika, čeprav 1850kg ni neki ekstremnega in dokler gre naravnost je super, k pa je treba it v ovinke pa se hec zelo hitro neha. Še prečne delitacije na AC mu delajo probleme, boh ne dej kaka neravnina v ovinku. Tako čudno se zvali čez, k pijanc čez klopco v travo. Mazda 6 je dirkalnik proti temu in svetlobna leta bolje leži na cesti. Tako da kljub precej nižji konjaži se pelje fenomenalno in sploh v ovinkih bolj suvereno.   Ok, sem mal eksperimetiral in ga dal v racing program in je po eni strani precej otrdel volan, kar je bilo odlično, ampak pol nastanejo pa drugi problemi. Odzivnost pedala je hitrejša, meja med pospeševanjem in rekuperacijo tako ozka, da zgleda kot, da ne znaš vozit. Sem moral dat rekuperacijo na 0 ali pa 1, da je bilo relativno OK, ampak pol je za pozabit vožnjo z enim pedalom, kar je odlika EV-jev. Nastavitve 2 sploh pa trojka te pa nalima na šipo, ker tolk zavira na rekuperaciji. Mogoče teoretično uporabno pri kakem hudem spustu. So pa vsaj lepo to nastavitev vkomponirali v uhlja, ki sta pri drugih avtih namenjena za prestavljanje. Priročno ni kaj.   Sedi se solidno dobro, placa je veliko, ne pa tudi v prtljažniku, ampak 4 konkretni dedci smo se peljali udobno.   Poraba pri okoli 100km/h zglednih 15kWh, kolikor pa se pelješ normalno kot se šika za AC pa seveda gre proti 22kWh. Z malo igranja in nekaj pospeški pa med 140 in 150 in smo pa pri 30kWh.   Elektronike in raznoraznih nastavitev je sicer miljavžent, ampak to so vse stvari, ki jih enkrat nastaviš ali pa nikoli in pustiš. 3/4 stvari sploh ne veš kaj so in čemu so namenjene, neka pol samodejna vožnja je čist brez veze, ker skos zahteva obe roki na volanu. Piska kot zmešan, da ti gre na špure in po vožnji mal več kot 50km sem ga mel poln kurac od tega piskanja in sem se počutil utrujeno, kot bi naredil 200km. Kater vol kronan si je spomnil to piskarijo. Po iskanju v menijih nisem našel kje se izklopi - bom probal, ko bom imel čas, ampak kakor vem se vedno nazaj vklopi. V glavnem beda od bede.   Aja praktično takoj je hotel updejte SW-ja delat in ker sem se bal ga nisem sprožil med vožnjo, ampak je v 10 minutah vse oddalel in uspešno zaključil. App na telefonu s katerim ga povežeš mi je v neki fazi se deaktiviral in bom moral spet nares uparjanje.   Ma kaj pa vem, občutek je na eni strani Ok in dober, na drugi pa precej meeeh, do celo bruh. Teli avti so ratali čist preveč vsiljivi in nekako nimaš več občutka, da si ti njegov lastnik, ampak da je on tvoj. Čist preveč je vmešan v uporabniško izkušnjo. Pa ne zato, ker je EV, ampak zato, ker ima cel kup stvari, ki se vidijo, da so dodane na silo, tako kot recimo povezava pomivalnega in pralnega stroja na internet. Brez veze in nepotrebno.
    • Jaz sem na precej manjši kolikor toliko okrogli cifri.       ps: cifra ni tolk pomembna, bolj se hvalim z nizko porabo. 😜
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.