Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Na to temo foruma se obračam z upanjem da mi bi znal kdo pomagat z serviserjem, ki bi znal odpravit to napako. 

Imam mazdo CX3 2015 105, ročni menjalnik 143.000 prevoženih. Servisiran je bil na intervala vendar ne pri pooblaščenemu serviserju. Sem iz Maribora. 

 

Že cca 1 mesec imam težavo, da se je prižgala luč za motor. Ko je mehanik (ni specialist za mazde), priklopil diagnostiko se je izpisal spoden seznam napak (priloga). 

Z regeneracijo DPF filtra smo rešili vse napake, ostala je samo napaka P0101, torej neka težava na dotoku zraka. Smo poizkušali menjat senzor za merjenje dotoka zraka in ne pomaga. 

 

Peljal sem na pooblaščen servis (Ferk Maribor),  in so pobrisali napake ter rekli da če se spet pojavi ga bodo pa rastavili in pogledali če kaj najdejo, omenjal je tudi da lahko da je turbina.  Nekak do sedaj niso bili uspešni pri odpravi napak in nebi rad da menjam turbino ker se jim zdi da bi to bilo lahko to saj je menjava turbine draga. 

 

Zaključek tega je, da je napaka še vedno prisotna. Na avtu se pozna, da ima večjo porabo (cca za 1 l od kar je napaka), tudi moči nima take kot ponavadi. Turbina je mogoče nekoliko bolj glasna kot sem navajen ampak približno vem kak zvok ima turbina ki je v defektu zato se mi ne zdi da bi to bilo to.

 

Zanima me če je imel kdo izkušnje z to napako saj tudi na tujih forumih nisem našel nekega konkretnega odgovora. Ali pa če je v SLO kak dober mehanik za mazde, lahko tudi pooblaščenec, samo da je nekdo ki ne bo menjeval vse povprek 

 

Hvala vam vsem za pomoč, trenutno sem že res obupan

IMG_6506.PNG

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Pred eno uro je Fluidikas2 napisal:

Hvala za info.  

Bom poizkusil tudi pri njemu 

 

Želim veliko sreče. In upam da čimprej javiš, da ste popravili.

 

Problematika diagnosticiranja napak novejših dizlov je znana. Tudi napake pri Mercedesih včasih ugotavljajo nekaj dni, tednov. Tudi brez poskušanja mnogokrat žal ne gre. 

Napisano

S tole napako se ukvarjam ze cca 2 meseca. Zamenjal sem najbol pogost vzrok ter nekaj stvari probal pa brez uspeha. Verjamem da bo treba se kak probat vendar ko mi je na pooblascenem rekel da bi oni turbino menjali se mi je zdelo to malo draga “proba “ zato sedaj sam iscem kaj naredit :)

Napisano
pred 19 minutami je Fluidikas2 napisal:

S tole napako se ukvarjam ze cca 2 meseca. Zamenjal sem najbol pogost vzrok ter nekaj stvari probal pa brez uspeha. Verjamem da bo treba se kak probat vendar ko mi je na pooblascenem rekel da bi oni turbino menjali se mi je zdelo to malo draga “proba “ zato sedaj sam iscem kaj naredit :)

Mogoče ti bo tole kaj v pomoč:

 

 

Napisano

Če bi bil jaz na tvojem mestu, bi kontaktiral Simona Pelka iz Avto Pelko d.o.o.; 041 667 335, on je maček za Mazde. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.