Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Na to temo foruma se obračam z upanjem da mi bi znal kdo pomagat z serviserjem, ki bi znal odpravit to napako. 

Imam mazdo CX3 2015 105, ročni menjalnik 143.000 prevoženih. Servisiran je bil na intervala vendar ne pri pooblaščenemu serviserju. Sem iz Maribora. 

 

Že cca 1 mesec imam težavo, da se je prižgala luč za motor. Ko je mehanik (ni specialist za mazde), priklopil diagnostiko se je izpisal spoden seznam napak (priloga). 

Z regeneracijo DPF filtra smo rešili vse napake, ostala je samo napaka P0101, torej neka težava na dotoku zraka. Smo poizkušali menjat senzor za merjenje dotoka zraka in ne pomaga. 

 

Peljal sem na pooblaščen servis (Ferk Maribor),  in so pobrisali napake ter rekli da če se spet pojavi ga bodo pa rastavili in pogledali če kaj najdejo, omenjal je tudi da lahko da je turbina.  Nekak do sedaj niso bili uspešni pri odpravi napak in nebi rad da menjam turbino ker se jim zdi da bi to bilo lahko to saj je menjava turbine draga. 

 

Zaključek tega je, da je napaka še vedno prisotna. Na avtu se pozna, da ima večjo porabo (cca za 1 l od kar je napaka), tudi moči nima take kot ponavadi. Turbina je mogoče nekoliko bolj glasna kot sem navajen ampak približno vem kak zvok ima turbina ki je v defektu zato se mi ne zdi da bi to bilo to.

 

Zanima me če je imel kdo izkušnje z to napako saj tudi na tujih forumih nisem našel nekega konkretnega odgovora. Ali pa če je v SLO kak dober mehanik za mazde, lahko tudi pooblaščenec, samo da je nekdo ki ne bo menjeval vse povprek 

 

Hvala vam vsem za pomoč, trenutno sem že res obupan

IMG_6506.PNG

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
Pred eno uro je Fluidikas2 napisal:

Hvala za info.  

Bom poizkusil tudi pri njemu 

 

Želim veliko sreče. In upam da čimprej javiš, da ste popravili.

 

Problematika diagnosticiranja napak novejših dizlov je znana. Tudi napake pri Mercedesih včasih ugotavljajo nekaj dni, tednov. Tudi brez poskušanja mnogokrat žal ne gre. 

Napisano

S tole napako se ukvarjam ze cca 2 meseca. Zamenjal sem najbol pogost vzrok ter nekaj stvari probal pa brez uspeha. Verjamem da bo treba se kak probat vendar ko mi je na pooblascenem rekel da bi oni turbino menjali se mi je zdelo to malo draga “proba “ zato sedaj sam iscem kaj naredit :)

Napisano
pred 19 minutami je Fluidikas2 napisal:

S tole napako se ukvarjam ze cca 2 meseca. Zamenjal sem najbol pogost vzrok ter nekaj stvari probal pa brez uspeha. Verjamem da bo treba se kak probat vendar ko mi je na pooblascenem rekel da bi oni turbino menjali se mi je zdelo to malo draga “proba “ zato sedaj sam iscem kaj naredit :)

Mogoče ti bo tole kaj v pomoč:

 

 

Napisano

Če bi bil jaz na tvojem mestu, bi kontaktiral Simona Pelka iz Avto Pelko d.o.o.; 041 667 335, on je maček za Mazde. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.