Skoči na vsebino

A pozna kdo ta avto CX5, sumljivo poceni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni se zdi cena kar primerna, paket opreme je med nižjimi (mazda že v osnovi precej ponuja sicer) in motor je najšvohnejši. Nevem zdej cenikov za 2021 nazaj, ampak je bila že v osnovi med cenejšimi na ceniku.

 

Ne poznam pa avtomobila.

Napisano

Ceniki so tukaj>> KLIK

 

Takrat je bila cena za ta model po ceniku 28.990€

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Torej bi morala biti dandanes okoli 20k€ ali še kakšnega jurja manj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 11 minutami je Boss napisal:

Torej bi morala biti dandanes okoli 20k€ ali še kakšnega jurja manj.

Boss, to smo že razdelali - tvoja teza je veljala v času socialističnega planskega gospodarstva. V tržnem gospodarstvu pa se cene oblikujejo na trgu na osnovi ponudbe in povpraševanja. Če je bilo novo 4 sobno stanovanje v Ljubljani na Grbini leta 2015 vredno 250.000 €, koliko bi bilo po tvojem vredno danes? 

 

Poglejte samo cene ženskam priljubljene Mazde CX-3 ... koliko so bile nove in po koliko se prodajajo 8-9 let stare. Zato pravijo, da so ženske draga investicija ... 😃 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 4
Napisano

Sej verjetno razumemo zakaj nepremičnine vseeno niso v ekonomskem smislu enake premičninam (tud, če so zaradi okvare ratale nepremičnine).

 

Tukaj se bolj razlikuje logika kot je razlike med jabolkami in hruškami... je tam nekje narazen kot med avokadom in stročjim fižolom.

33112_1.png

Napisano
pred 6 urami je SeekK napisal:

Meni se zdi cena kar primerna, paket opreme je med nižjimi (mazda že v osnovi precej ponuja sicer) in motor je najšvohnejši. Nevem zdej cenikov za 2021 nazaj, ampak je bila že v osnovi med cenejšimi na ceniku.

 

Ne poznam pa avtomobila.

Challenge je 2 paket opreme ja!

Napisano
pred 30 minutami je dvorjan napisal:

Meni se tudi ne zdi posebej ugodna cena. Sploh pa ne bi zdaj kupil avta brez avtomatskega menjalnika.

Pa to se z avtomatskim menjalnikom ne premakne nikamor. 

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Pa to se z avtomatskim menjalnikom ne premakne nikamor. 

Res je. In isto z ročnim menjalnikom. 😃

  • Všeč 3
  • Haha 2
Napisano

Jaz iscem tocno to...nic opreme in rocni menjalnik❤️

Cena..ja vsi ostali cx5 na avtonetu od 2021 naprej so tam 28jurckov in gor...zato mi bilo sumljivo...

Hvala vsem🥰💪💪

Napisano
pred 1 minuto je m1983 napisal:

Jaz iscem tocno to...nic opreme in rocni menjalnik❤️

Cena..ja vsi ostali cx5 na avtonetu od 2021 naprej so tam 28jurckov in gor...zato mi bilo sumljivo...

Hvala vsem🥰💪💪

 

Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen. 

 

Napisano
pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen. 

 

To pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov. 

Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh  giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

To pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov. 

Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh  giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj. 

 

Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.

 

image.png

 

image.png

A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉

Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto. 

pred 30 minutami je Boss napisal:

Alex je dinozaver :hudicek:

Tudi Boss ni daleč. 😊

 

 

Napisano
pred 23 minutami je Alex napisal:

Tudi Boss ni daleč. 😊

 

True true... :bravo:

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Alex napisal:

A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉

Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto. 

Tudi Boss ni daleč. 😊

Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika. :) 

 

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆

 

Sinking Salute Gif

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika. :) 

 

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆

 

Sinking Salute Gif

Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno  prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid). 

Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno. 

 

Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊

Ali v barih ali v psi. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 13 minutami je Alex napisal:

Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno  prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid). 

Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno. 

 

Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊

Ali v barih ali v psi. 

 

Normalno da v barih, ker gre za osnovne naše enote (100.000 Pa oz 100.000 N/m2), ne pa ameriške PSI ...

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. Čeprav CX-30 ni bila vredna tvoje hvala, je psihološko vplivalo name, na odločitev. Resno.  😆

 

Ampak vseeno, jaz pa razumem @Alex in to za to, ker razliko v pogonih najbolj opaziš, če veliko furaš oba izmenično. Recimo pri meni je bilo to s službenimi in mojim. Ko so bili vsi dizel je manj razlike, ko pa je kakšen od službenih bencinar. Zdajle čakamo na tisto EV kapelco in imamo začasno neko latrino v obliki Renaulta Capturja. Bencinar, kjer po dolgem času imam odpor se vsest v avto in nekam odpeljat.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Tukaj se lahko še in še napihujemo, ampak nič ne spremeni vrstnega reda, ki je verjetno za tipičnega predstavnika kategorije približno tak:

 

1. električni

...

3. turbo dizel

...

5. turbo bencinar

....

7. X motor (Mazdin)

8. bencinski atmosferc

...

10. Daimler iz leta 1892

 

1892 Daimler Motor Car

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
    • V javnem prometu to nebi šlo.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.