Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

Sicer pa Massa ni moj tip dirka?a, ima preve? nihanj( od junaka... do bedaka) in premalo agresivnosti, kadar je potrebno! :blink:

 

?e manj pa je moj tip Lojze,ker je preve? naduvan, ?eprav moram priznat, da kdaj odpelje briljantno,samo kaj ko potem na ves glas oznanja, da je bolj?i od vseh,ki so kdaj vozili formulo... ?zmeden?

 

Se strinjam z obema trditvijama. <_< Ampak ker sn pa? Srebrni po du?i,more bit voznik iz tega mo?tva prvak. :P

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

In tudi BO, sicer zna bit "teli?ek", sam tokrat ve, da rabi samo 6. mesto al tko nekak. Mi je pa pubec v?e?, ker borben pa je fuul in bo vseeno ?el na zmago! Bi blo pa prov zanimiv, ?e bi Massa pa Hemi vozla v istm avtu, jz si kr mislim, kdo je ve?ji talent! :danzoman:

Dobrodo?li na forumu!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi blo pa prov zanimiv, ?e bi Massa pa Hemi vozla v istm avtu, jz si kr mislim, kdo je ve?ji talent

 

Tu sploh ni dileme. :D

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bi blo zanimivo ja. :D Ker avto res predstavlja velik plus,?e deluje tako kot je treba. ;)

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Ve?ina tave?jih se itak ne strinja tako, da to ni kaprica Ferrarija.

 

?e to naredijo potem za vse te ni ve? nobenega smisla, da dajejo ime na nekaj kar sploh ni Ferrari. Da se jim bo nato dogajalo, da bodo v isti ligi kot Force India, je bolje da nehajo z F1. Ne rabimo ?e enga tekmovanja A1.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e to nardijo, formule sploh ne gledam ve?, ker nebo zanimiva

 

Sva ?e dva. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo - Massa jih je rastrelil na kvalifikacijah in prepri?ljivo osvojil pole :bravo:

 

Noro dober Truli je drugi in Kimi tretji. Ob njem bo stal Hamilton za njim pa Alonso na petem mestu.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A se strinjamo, da bolj?ega ?tartnega vrstnega reda ne bi moglo biti - tako bo cela zadeva zanimiva ?ist do samega konca. ?e bi bil Hemi na polu bi verjetno bilo ?e vse odlo?eno tako pa.... :bravo: komaj ?akam

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to da za dans napovedujejo nevihte, bi znalo bit ?e zanimivo. Vsi vemo kako vozi Massa po de?ju (piruete in podobno) :D

Druga? pa sam upam da bo Hamilton obdr?al 4. mesto in osvojil prvenstvo. Sicer bomo pa vidli ?ez pribli?no 7 ur :danzoman:

The graveyards in my mind mirror the blood of my unliving purpose...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

He he,kon?no pravica. :bravo: Sn ?e mislo,da je ni,pa mislim,da nisn edini,ki je mislo,da malemu ?rnemu SPET ni ratalo. :D Bemti,je blo pa napeto...... :huh:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da je ?el Hamilton najprej h Glocku in mu poljubil podplate... Vettel v Toro Rosu !!! je namre? dobesedno poni?al Hamiltona, ki ga nekateri imenujejo kralj de?ja - kralj de?ja my ass.

 

Tole ni bila vo?nja za potrditev naslova svetovnega prvaka ampak je bila vo?nja v upanju da se mu bo nasmehnila sre?a - ?al se mu je.

 

Osvojiti naslov zgolj za eno samo to?ko ve? od Masse, ki je bil v za?etku sezone ?t. 2 svojega mo?tva, ki je moral 3x odstopiti zaradi tehni?nih te?av - 1x celo samo 3 kroge pred koncem, ko je vodil in celo z eno uni?eno dirko zaradi napake mo?tva, res ni ne vem kak?en dose?ek.

 

Prekleto veliko sre?e je bilo v leto?njem letu na strani Hamiltona, veliko ve? kot pameti in sposobnosti.

 

Massa je danes dokazal, da bi naslov moral biti njegov in upam, da naslednje leto to potrdi saj je dozorel v dirka?a, ki se lahko kosa z vsemi in vsakim. Danes je pokazal, kako se dirka in vsaka ?ast, tole danes je bilo v slogu Michaela Schumacherja.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.