Skoči na vsebino

Formula 1


M-Fan

Priporočeno sporočilo

Carski posnetek:

http://www.youtube.com/watch?v=jGOZ0SVEtHo

 

in pa carska izjava Hamiltona, trka s Kobayashijem nisem videl...

http://www.youtube.com/watch?v=aIpOewEBYDo...feature=related

 

Hamilton je sam prevzel vso odgovornost za trk, ker ni pustil dovolj prostora Kobayashiju in se javno opravi?il njemu in mo?tvu. Precej ?portna poteza po mojem mnenju.

 

?umi je legenda. Dodatne razlage niso potrebne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 4,7k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Mikele se je res izkazal! :bravo:

 

Tale posnetek pa dokazuje da Me?ka spet ni tako slaba (zanimiv posnetek ?e zaradi dvojne menjave mest);

 

http://www.youtube.com/watch?v=UPNzLbKSnG8

 

glej 35. - 45. sekunda cca. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hamilton je sam prevzel vso odgovornost za trk, ker ni pustil dovolj prostora Kobayashiju in se javno opravi?il njemu in mo?tvu. Precej ?portna poteza po mojem mnenju.

 

?umi je legenda. Dodatne razlage niso potrebne.

 

v?eraj je ?e druga?e trdil, danes pa priznal

http://f1.rtvslo.si/index.php?id=news&...e&item=4672

 

 

Mikele se je res izkazal! :bravo:

 

Tale posnetek pa dokazuje da Me?ka spet ni tako slaba (zanimiv posnetek ?e zaradi dvojne menjave mest);

 

http://www.youtube.com/watch?v=UPNzLbKSnG8

 

glej 35. - 45. sekunda cca. :jupiii:

 

na ravnini, v kornerjih pa je kanta....poglej kako se ?umi bori z volanom, bi ?el hitreje a dobi 'opel' efekt

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

?umi car, ?koda da ne more mercedes ?e ?ez ovinke tako kot po ravninah, tako da sedaj bo pa konec na dolgo?asnih sponzorskih ?trekah...

 

najbolj zanimiv podatek pa je, da je Red bull med srednje po?asnimi na ravninah, a vse kompenzira v 3-4 ovinkih monze s svojo aerodinamiko, ?e ve?, ?e pridobi.... :huh: in to na najhitrej?i dirki na svetu za F1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Hamilton je danes spet pokazal da se je ?lovek razvil iz opice! Na koncu je sicer bil 5., no brez idiotizmov bi bil "x" mest vi?je! :hudicek::whatever:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Fettel je dokazal, dalansko leto ni bilo nobeno naklju?je :notworth:

 

Ja samo, ?e Buton ne bil prpa na ?tartu dirke, bi se lahko kona?alo siguno druga?e, kako pa ne bomo nikoli zvedeli, se je pa izkazalo, da so sedaj sodniki na strani Red Bulla, vedno bolj je o?itno, da kdor ima denar lahko kroji tudi pravila.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

A se sploh spla?a omenit... tole je pa ?ista repriza dogajanja v celotni sezoni , Vettel zmaga - spet, Alonso je tretji - spet, Massa in Hamilton se zaletita - spet. And the show must go on.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam tale Massa je res zgodba zase - da dvakrat v enem koncu tedna zlomi obeso, poleg tega pa dirka?u, ki je ob njemu, ne pusti nobenega prostora in zapelje v ovinek kot da je sam na stezi - podobna situacija je ?e bila letos, in kot danes je tudi takrat zavil v Hamiltona - ta bi se pa ?e lahko navadil, da je Massa ena kamikaza in ?el prehitevat bolj "na ziher". Pred leti je bil tak kaliber Coulthard, ki je imel podobne manevre v stilu "steza je moja".

 

Druga?e pa dobra predstava Schumija, ki je bil na dirki spet hitrej?i od Rosberga :jupiii:

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sam ena zadeva mi nikoli ne gre v ra?un... zakaj bi moral odstopiti prednost, ?e je nekdo pol avta zadaj. Se pravi po tej logiki je dovolj samo, da se malo zrine? vzporedno z zadnjim delom avtomobila pa ima? kr prednost in se ti morajo tisti spredaj umikati. :ne vem:

 

OK, dobil je kazen ampak vseeno tudi prehitevanja morajo biti sigurna, ne pa v stilu kar bo pa bo sploh, ker so zdej itak omogo?ili gibljiva krilca zadaj in dali prednost tistemu, ki prehiteva. Kakorkoli po moje bi Lojze moral ne tako na silo za vsako ceno.

 

Problem pri takih prehitevanjih je mrtvi kot, v katerem se znajde avto, ki je cca z nosom nekje na polovici prehitevanega avtomobila.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No Boss kon?no se enkrat strinjam s tabo :jupiii: . Samo bi dodal, kam pa si se naj Massa sploh umaknil temu smrkavcu Hamiltonu? Samo v pesek, Hamilton pa je imel na svoji strani dovolj prostora in mu ne bilo treba tako na tesno prehitevat in to ni na redil prvi?, preve? mu je slava v glavo stopla o?itno in vsaj kar se mene ti?e je popolnoma ne sposoben voznik, ?e ne bi imel takih botrov bi bil ?ista nula.

 

Sam ena zadeva mi nikoli ne gre v ra?un... zakaj bi moral odstopiti prednost, ?e je nekdo pol avta zadaj. Se pravi po tej logiki je dovolj samo, da se malo zrine? vzporedno z zadnjim delom avtomobila pa ima? kr prednost in se ti morajo tisti spredaj umikati. :ne vem:

 

OK, dobil je kazen ampak vseeno tudi prehitevanja morajo biti sigurna, ne pa v stilu kar bo pa bo sploh, ker so zdej itak omogo?ili gibljiva krilca zadaj in dali prednost tistemu, ki prehiteva. Kakorkoli po moje bi Lojze moral ne tako na silo za vsako ceno.

 

Problem pri takih prehitevanjih je mrtvi kot, v katerem se znajde avto, ki je cca z nosom nekje na polovici prehitevanega avtomobila.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e mene vpra?ate je tale cirkus od formule ena ratal ?e prvovrstna komercialna farsa, ki nima ?isto ni? skupnega z dirkanjem <_< Skratka, da ne bojo ?li "ta brihtni" na vrhu tako dale?, in to ?e prav bizarno predale? pri teh samosvojih pravilih, da bo ?e v kvalifikacijah znan kon?ni vrstni red na dirki, ker se pa? dirka?i ne bojo ve? upali prehitevati zaradi takih "neumnih" pravil; razen, ?e kaka tehni?na okvara ne onesposobi koga :P In bodo taki ali druga?ni pripetljaji med dirka?i zgolj in le samo prdstava za popestritev ?e tako ali tako dolgo?asnih dirk, ki jih ?e dolgo ne spremljam ve? <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Haha, Opica mu s kolegi vedno re?emo (ampak na simpati?en na?in), sem pa res velikokrat razo?aran ko nardi idiotsko napako, kakr?ne pa? ?lovek ni zmo?en, druga?e pa je talentiran k zmaj! :hudicek:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes tekom dirke sem prov razmi?ljal kje se v dirki nahaja Williams (nekdaj najbolj?a ekipa v prvenstvu), tule prilepim eno slikco iz ?asov ko so blesteli - Damon prvak leta 1996! :jupiii::rozico:

post-185-1321207032_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Prejšnji vikend smo šli na morje, pa sem prišel tik pred oranžno lučko na Vinico.. imel sem poln avto (3je odrasli in 2 otroka).. natočim na Vinici v 5 minutah in pičimo dol, nakar sopotnica ugotovi, da je doma pozabila iqosa... ja nič, zapeljem dol na Delnicah in gremo na Petrol. Dež lije kot iz škafa. Na moji levi avstrijski par z električnim MG, polno naloženim, zadaj še 2 električni kolesi na thuletu. Na sredinskem zaslonu sem videl tistih 10% v rdečini. Vsak monotono bulita v svoj telefon in čas teče in teče. Otroci mi pijejo žiuce, čakamo sopotnico, da opravi registracijo iqosa (dobesedno registrirat se moraš ob nakupu). Če bi vsakič, ko sem slišal "a bomo že šli" dobil 5 centov, in potem še 10 eur za vsakič ko je en drugmu od otrok prlimou focen, bi danes verjetno že vozil novo Mazdo6. Po 15 minutah odrinem naprej in bolj kot kadarkoli sem si zaželel, da v mojem življenju ne bom v podobni situaciji kot soseda v MG in z zadnjimi sedeži polnimi otrok.
    • Ne razumem vaše težnje, da bi radi EV na vsak način prikazali v slabi luči. Kaj imate od tega? Lažje spite?   In ne gre za nobeno pripoved. Samo delil sem z vami statistiko po prevoženih 4 tisoč kilometrih, pri čemer ne gre za nobeno šparanje, prej obratno - EV porabi tako malo, da me prav nič ne motijo redni kick-downi. Če bi želel varčno voziti, si predstavljam, da bi bila številka pod 12 kWh/100 km. Pač prikazal sem vam, da se da tudi z EV brez problema na daljšo pot - daljšo, kot jo mnogi slovenski vozniki sploh kdaj opravijo.   Glede na to, kje in kako sem vozil, lahko edino jaz podajam sodbo in primerjavo z ICE. In se ne slepim - če bi to pot opravil s svojo Mazdo 3, bi bila poraba zelo verjetno kakšnih 8l/100km, po najbolj optimistični napovedi 7,5l/100 km. Kaj bi to pomenilo v izračunu? 2.078 km * 7,5l/100 km * 1,6€/l (pri nas in na Hrvaškem je bila cena 1,56€/l, v Črni Gori pa 1,64€ za liter 95-oktanca) = 250 evrov za gorivo Naj spomnim - za elektriko je šlo manj kot 20 evrov ... Pa še pri elektriki me ne rabi skrbeti, da bom tankal elektriko slabše kakovosti in kako se bo avto obnašal ... Za razliko v ceni energenta torej dobim več zelo okusnih rib, rebrc, solat itd.   Saj vas ne bom več drezal s tem. Mogoče samo na 10k km objavim še kako statistiko, za tiste par duš, ki upajo pogledati čez planke ...  
    • Nimaš na polici dodatne kombinacije D - Živali? Ker v tem primeru pri večini zavarovalnic ni odbitne franšize, niti ni izgube bonusa ... 
    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.