Skoči na vsebino

P: Mazda 3, SkyActiv 2.5l, avtomatik, 53.000 km

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Se vidi, da se prodajalcu ne mudi ... 😀

 

Vmes je prišla še dobra alternativa G140 ...

 

 

G140 je bolj švoh alternativa - za nekoga, ki išče bolj resno konjenico. Se lahko pripelješ mimo pa se zapeljeva en krog ter primerjava.

Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

G140 je bolj švoh alternativa - za nekoga, ki išče bolj resno konjenico. Se lahko pripelješ mimo pa se zapeljeva en krog ter primerjava.

 

Tudi iz G140 bi ti znal iztisnit 194 konjev, imam prav?

 
566778C1-170A-4A86-92CD-42E495B8FFF0.webp

 

 

 

Napisano

Verjetno nekoč, ko pridejo v tuning javnost kriptirni ključi. Zdaj so motorni računalniki vse močneje šifrirani, da imajo tudi tunerji vse težje delo. Sploh za nišne modele (kar Mazda globalno je) ni velikega povpraševanja, posledično je tudi ponudbe manj. Za SkyActivX več let ni bilo tuning ponudbe ... Sicer lahko mojega G194 spraviš na 215 konjev, če je želja.

Napisano

To je isto, kot da greš kupit 20 kil jabolk, pa pol rečeš branjevki "ma dejte še eno kilo". 😁

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Verjetno nekoč, ko pridejo v tuning javnost kriptirni ključi. Zdaj so motorni računalniki vse močneje šifrirani, da imajo tudi tunerji vse težje delo. Sploh za nišne modele (kar Mazda globalno je) ni velikega povpraševanja, posledično je tudi ponudbe manj. Za SkyActivX več let ni bilo tuning ponudbe ... Sicer lahko mojega G194 spraviš na 215 konjev, če je želja.

Tudi x186 znajo spravit na 205 konjičev in na 260Nm navora. Celo v Sloveniji. 😊 Cena? Sitnica. 400€.

 

 

Napisano
pred 18 minutami je Alex napisal:

Tudi x186 znajo spravit na 205 konjičev in na 260Nm navora. Celo v Sloveniji. 😊 Cena? Sitnica. 400€.

Zdaj ja, ko pa je 2019 prišel ven, pa ga niso znali. Niti 2020, niti 2021.

Napisano (urejeno)
pred 27 minutami je dvorjan napisal:

Zdaj ja, ko pa je 2019 prišel ven, pa ga niso znali. Niti 2020, niti 2021.

Res je. So rabili ful časa, da so ga "odklenili". 

pred 30 minutami je etcho napisal:

Ja, samo ni to to. Rajši porabit teh 400 € za boljše zvočnike. 😊

Ali pa se vozit tako kot je. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Res je. So rabili ful časa, da so ga "odklenili". 

Ali pa se vozit tako kot je. 

Že sedaj je dost "premium" potem bi bil pa "premium delux".... 😊😂🤗😉

Napisano

Kaj pa se potem s temi preprogramiranimi avti zgodi na naslednjem rednem servisu? Glede na to, da v času garancije moraš vozit na pooblaščenca, si predstavljam, da zna bit problem pri garanciji? V najboljšem primeru ti avto zresetirajo nazaj na stock, tistih 400€ za tunanje pa je pozabljenih?

A pol tunerc da kej cenej, ko prideš drugič z istim avtom nazaj? 😅

Napisano

Še nisem slišal da bi ti na uradnem servisu gledali verzijo sw in da bi ti nalagali nazaj osnovno mapo, dvomim da to delajo na mazdi če nikjer drugje ne....pri teh atmo motorjih ti nalozijo samo bolj optimizirano mapo, torej je teh 10-15 konjev samo optimiziran comp.....(npr.za hondo vem da ti potem "odpre" vtec namesto pri 3.5rpm ze npr pri 2.800 torej imas malenkost vec navora, ni pa to ne turbo boost če kdo to misli, da je potem pa raketa🤣

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 42 minutami je samSimon napisal:

Kaj pa se potem s temi preprogramiranimi avti zgodi na naslednjem rednem servisu? Glede na to, da v času garancije moraš vozit na pooblaščenca, si predstavljam, da zna bit problem pri garanciji? V najboljšem primeru ti avto zresetirajo nazaj na stock, tistih 400€ za tunanje pa je pozabljenih?

A pol tunerc da kej cenej, ko prideš drugič z istim avtom nazaj? 😅

Ko sem se jaz zanimal na servisu za g120 ni bilo problemov. Če pride slučajno do popravka mape zaradi kakega popravila na računalniku ti jo tudi gratis  ponovno naložijo kjer si jo kupil brez, da ti ga še enkrat dajo na testno stezo.... :nevem:

Napisano
Pred eno uro je samSimon napisal:

Kaj pa se potem s temi preprogramiranimi avti zgodi na naslednjem rednem servisu? Glede na to, da v času garancije moraš vozit na pooblaščenca, si predstavljam, da zna bit problem pri garanciji? V najboljšem primeru ti avto zresetirajo nazaj na stock, tistih 400€ za tunanje pa je pozabljenih?

A pol tunerc da kej cenej, ko prideš drugič z istim avtom nazaj? 😅

Ma rednih servisih nikoli ne ugotovijo, da je kaj delano na elektroniki. To bi mogoče ugotavljali, če bi bilo kaj narobe z motorjem. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.