Skoči na vsebino

Težave s Skyactive 2.2 letnik 2017

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.

Napisano
pred 46 minutami je Robert Š. napisal:

Pozdravljeni ... sodelavec me je presenetil z izjavo, da mu je na mazdi 2.2D skyactive letnik 2017 cca 170.000km (vse isto kot pri moji) ... razen sledeče izjave (hvala bogu), prepihalo tesnilo na glavi motorja. Še bolj me je presenetila izjava njegovega mehanika, da popravlja že tretjo mazdo skyactive, podobnega letnika in podobnih prevoženih kilometrov. Pri vseh treh enak problem. Zaradi prenizkih vbrizgalnih šob okrog katerih se naberejo saje in posledično oteži pravilno vbrizgavanja in izgorevanje goriva. Rešitev: Menjava tesnila in dvig šob. To naj bi rešilo težavo. Drug zelo pogost problem naj bi bila slaba kovica oz zakovica lopute turbine. Ko oz. če popusti, kar je baje dokaj pogost pojav, se le ta znajde na nepravem mestu ... nekje med loputami turbine. To naj bi se rešilo z varom na glavi zakovice. Slišal sem, da je nek mehanik "specializiran" za preventivno odpravljanje naštetih vzrokov oz. potencialnih težav. Če ga kdo izmed članov mazda foruma pozna, bi ga prosil za njegov kontakt. In še eno vprašanje ... Daljinsko centralno zaklepanje mi je počasi zatajevalo in sedaj dokončno zatajilo. Menjal baterijo. Uporabil tudi rezervni ključ, ampak brez uspeha. Mogoče kdo ve kaj bi lahko bil vzrok za takšno odpoved delovanja daljinskega zaklepanja oz možna rešitev? Hvala vnaprej za odgovore in lep pozdrav vsem, Robert Š.

Ja, kar običajne težave Mazda 2.2 dizli. Jaz sem dal zavariti loputo turbine pri @Miha20, če si z dolenjske, sicer pa Pelko z Domžal. Priporočam ti menjavo podložke na injektorjih in mogoče tudi izklop egr. Seznam potencialnih težav je kar dolg, jaz sem npr. preventivno zamenjal senzor izpušnih plinov in verigo oljne črpalke. 

Napisano

Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?

Napisano
pred 10 urami je Robert Š. napisal:

Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?

Pelka iz Domžal sicer ne poznam, poznam pa tistega z obrobja Medvod, natančneje Zg. Senice 46; Avto Pelko d.o.o.; Simon Pelko - 041 667 335

  • Všeč 4
  • Haha 1
  • Hvala 1

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
On 5/3/2025 at 10:23 PM, Robert Š. said:

Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?

To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?

On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.

Napisano
pred 1 uro je SpEkTr napisal:

To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?

On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.

Zaenkrat še ne, a sem bral, da EU pripravlja skupno zakonodajo za vse države članice, kjer bodo bolj striktno pregledovali te zadeve. Tako, da vsi tisti, ki imate to narejeno, morate bit pripravljeni, da ne boste šli skozi tehničnega.

Aja, ne takoj paničarit, to se bo vleklo baje še par let, zaradi razno raznih uskladitev med državami članicami, sprejetja samega zakona, nabave merilnih strojev, usposabljanja, itd... 

Se pa baje že postavlja v ospredje vprašanje socialno šibkih, ki imajo večinoma neustrezna dizel vozila. 

Ta naj bi se umaknila iz prometa in nastal bo velik problem, ker si večina teh ne bo mogla kupit novega avta. 

Tako, da se glede tega še dogovarjajo. 

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

to se bo vleklo baje še par let

 

Če bo trajalo, kot traja izgradnja hitre ceste Koper-Dragonja, se ni za bat, nas bodo prej črvički popapali.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.