Skoči na vsebino

Mazda MX-5 (2016-2019)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Planiram nabavo, softtop, pri nas ni ponudbe, gledam EU trg.

Načelno 2.0, če bo kakšna ugodna priložnost pa tudi 1.5 motor.

 

Iščem nasvete, / izkušnje:

Kakšne so najbolj kritične zadeve, ki jih velja preveriti pri nakupu?

Slišal sem težave z menjalnikom do 2017 za 2.0 motorje - kako sploh preverim letnico izdelave?

Kako se obnesejo usnjeni sedeži po 6+ letih?

Katere opreme ne smem izpustiti in je nujna?

Kar velik del prodajalcev je fizičnih oseb... so kakšne specifike nakupa od fizične osebe?

 

Večinoma so sicer dobro opremljene in z malo km ...

 

Hvala!

 

Napisano

Definitivno glej v Nemčiji. Pri nas prodajalci očitno menijo, da je zadeva iz zlata.

1.5 motorja sam skoraj ne bi gledal, res pa da, imam na NC podobno konjažo in nimam ogromnih problemov s tem, po 13 letih izkušenj.

 

Prav nekih kritičnih stvari na NDjkah ni. Je res odlična serija. Gledaš pa stvari, kot jih gledaš pri vsakem rabljenem avtomobilu. Olje, kilometri...itd.

Te težave z menjalnikom so govorica ja, ampak od kje izvira ne vem. Nisem še zasledil, da bi imel kdo v Sloveniji kakšne ogromne težave z menjalniki. Res pa, da večina ljudi sedaj kupuje ND2 z G184 motorji. Mogoče so te govorice na podlagi tega, ker je menjalnik slabši kot na NC seriji in ima nižje tolerance, kar pa vpliva vzdržljivost na dirkah in raznih autocrossih.

Usnjeni sedeži se obnesejo čisto odvisno kako kdo skrbi za njih. Če ne skrbiš za njih tudi Nepalsko usnje ne bo zdržalo.

Oprema je načeloma tudi od tebe odvisna kaj bi rad. Načeloma so pa vse opreme v tej generaciji kar lepo opremljene s tempomati, avtomatsko klimo, gretjem sedežev.

Nakup iz Nemčije? Meni so dilerji priporočali nakup samo od pravnih oseb oz. avtohiš. Ker imajo Nemci strožje zakonodaje in se avtohišam ne splača nategovati folka.

 

 

Napisano
dne 9. 6. 2025 ob 15:37 je g.Wankel napisal:

Definitivno glej v Nemčiji. Pri nas prodajalci očitno menijo, da je zadeva iz zlata.

1.5 motorja sam skoraj ne bi gledal, res pa da, imam na NC podobno konjažo in nimam ogromnih problemov s tem, po 13 letih izkušenj.

 

Prav nekih kritičnih stvari na NDjkah ni. Je res odlična serija. Gledaš pa stvari, kot jih gledaš pri vsakem rabljenem avtomobilu. Olje, kilometri...itd.

Te težave z menjalnikom so govorica ja, ampak od kje izvira ne vem. Nisem še zasledil, da bi imel kdo v Sloveniji kakšne ogromne težave z menjalniki. Res pa, da večina ljudi sedaj kupuje ND2 z G184 motorji. Mogoče so te govorice na podlagi tega, ker je menjalnik slabši kot na NC seriji in ima nižje tolerance, kar pa vpliva vzdržljivost na dirkah in raznih autocrossih.

Usnjeni sedeži se obnesejo čisto odvisno kako kdo skrbi za njih. Če ne skrbiš za njih tudi Nepalsko usnje ne bo zdržalo.

Oprema je načeloma tudi od tebe odvisna kaj bi rad. Načeloma so pa vse opreme v tej generaciji kar lepo opremljene s tempomati, avtomatsko klimo, gretjem sedežev.

Nakup iz Nemčije? Meni so dilerji priporočali nakup samo od pravnih oseb oz. avtohiš. Ker imajo Nemci strožje zakonodaje in se avtohišam ne splača nategovati folka.

 

Tole tudi jaz podpiram 100%

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

evo ga doma iz Nemčije.

najbolj me je presenetilo, da je FURS (Postojna) izdal odločbo za DMV v 24 urah (e-vloga).

Drugače pa super avto!

 

image.png

  • Všeč 16
  • Ljubim 3
Napisano
Pred eno uro je Tilen5 napisal:

Raketa. Barvna kombinacija top.

A niso jajca.... :whatever: 😁😉

Napisano (urejeno)
pred 58 minutami je Bini napisal:

A niso jajca.... :whatever: 😁😉

Če bi pozorno pogledal, bi videl, da je na sliki mx-5 in ne cx30

Popravljeno od Tilen5
  • Haha 7
  • Zmeden 1

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano
pred 40 minutami je Tilen5 napisal:

Če bi pozorno pogledal, bi videl, da je na sliki mx-5 in ne cx30

A niso vse Mazde zate jajca? Vsaj tak občutek dobi človek. 

 

 

Napisano

tudi jajca na oko so lahko dobra, ali pa mešana z slanino 🤣

 

borelij, takšen avto si zasluži malo več slik na forumu, recimo 50x 😂

Napisano
pred 6 urami je borelij napisal:

evo ga doma iz Nemčije.

najbolj me je presenetilo, da je FURS (Postojna) izdal odločbo za DMV v 24 urah (e-vloga).

Drugače pa super avto!

 

image.png

Uživaj v vožnji! :zoom-zoom:

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 13. 8. 2025 ob 15:36 je GregorV napisal:

 

 

borelij, takšen avto si zasluži malo več slik na forumu, recimo 50x 😂

null- slikana v dobri družbi (menda so neka pravila za MX5 ;)

- moram ga oprat

 

Resno vprašanje - zamenjati moram gume (orignalne let 2017) in nikjer ne najdem gum v dimenziji

205/45 R17 z nosilnostjo 84. Samo 88 XL ...

se mi zdi brezveze vozit dodatno maso sabo ...

 

Če kdo zasledil Conti SC7 ali Michelin Pilot5 z nosilnostjo 84W ...?

 

 

image.jpeg

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Napisano
pred 24 minutami je borelij napisal:

se mi zdi brezveze vozit dodatno maso sabo ...

Zakaj pa dodatna masa?

 

84 je minimalna nosilnost gume in ne teža gume.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 2. 10. 2025 ob 19:44 je borelij napisal:

null- slikana v dobri družbi (menda so neka pravila za MX5 ;)

- moram ga oprat

 

Resno vprašanje - zamenjati moram gume (orignalne let 2017) in nikjer ne najdem gum v dimenziji

205/45 R17 z nosilnostjo 84. Samo 88 XL ...

se mi zdi brezveze vozit dodatno maso sabo ...

 

Če kdo zasledil Conti SC7 ali Michelin Pilot5 z nosilnostjo 84W ...?

 

 

image.jpeg

vzami prvo enako ali višjo cifro, ne delajo vseh v vseh nosilnostih in hitrostnih razmerjih ;) 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.