Skoči na vsebino

Zanimivi oglasi

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 16,1k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Uf Insignia s 110KS mora bit pa posko?na kot sam vrag, prava drag race ma?ina.  :o

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

kukrk jst vem je tale bogata oprema bolj tista med osnovnimi pri Insigniji?...

Napisano

No ja ?e vseeno je 2,0 in ima nekaj navora, za divjati pa res ni. Imamo doma Zafiro, ki ima ob toni in pol tudi le 100 konjev, ne pospe?uje kot RS ampak notri lahko nalo?i? pa ful pa se ne pozna. Isto je pri Insignii. Mogo?e ta?voh tudi ne zgori tako hitro kot je tem avtom v navadi.  :P 

Napisano

?E bo? ?el gledati enega, bo? videl oba :)

 

Ja, to sem kasneje opazil.

 

Bom pa o?itno ostal na Mazgi. Ta Toyota nima vitla in vle?ne kljuke, kar je ?e dodatnih 3000?. Brez tega mi pa stroj ni uporaben za moje potrebe...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Prva liga opis... tud tako se lahko prodaja avto, ker de?va se je res potrudila. :notworth:

33112_1.png

Napisano

Menji :D

Hehehe je trenutni kot da bi iz salona zapeljal, tko d no go.... ?e bi meu pa kej viska na lagerju bi biu pa ze 100% v garaz...

banner1ydl6.jpg
Napisano

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto. 

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri. 

Napisano

Lepa P11. Ko sem nabavljal nekaj podobnega par mesecev nazaj je bila le una modra, za katero mi je ?al, da nisem poklical. Ker je potem ?el prijatelj gledat in jo vzel, za 900? je dobil ?isto OK avto.

A misli? tisto od Pristavca?

 

Tale Daihatsu je bil ?isto pred ?asom, Ford ima ?ele zdaj svoj ECOboost 1,0 s tremi cilindri.

Ja sej to, najbolj ?alostno pa je, da to ti?ijo v te?ke krave od Mondeota
Napisano

A misli? tisto od Pristavca?

Ja njegova, za tist denar je bila zakon. Sicer mu je potem pri kar visoki hitrosti spustila zavorna cev ampak zdaj je spet OK. Pa ?e malo ve? konjev ima ?e.  :lol:

 

EDIT: V Fiesti pa z 1,6 turbino in injektorji more tisti 1,0 ?e fajn it.  :bravo: Pa ?e ?e gre u k***c ma?ina jih je dovolj, je najbolj prodajana motorna razli?ica pri Fordu (Fiesta, Focus, C Max, pa ?e kaj sem pozabil gotovo). 

Napisano

Pri teh pocenskih replikah so res sam okrasni, mam sam ene podobne. Original feltne so pa ponavadi trodelne in se lahko 'sestavlajo' z razli?nimi dimenzijami ?irin in ETja, cena seveda temu primerna :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=10806343&show=1&avto=

 

 

Ve? nas ve, ve? mam mo?nosti :)

 

 

 

Jaz bi tut rekel da so eno-delna plati??a in so tisti "?raufki" res samo za izgled. kakorkoli men so hude :)

Vsekakor so mi enodelne bol?, pa? nekaj iz treh sestavnih delov ne bo konstrukcijsko isto mo?no kot nekaj iz enega.IMO

 

 

lp,F

------------------------------------------------------
All the way Miata :)My way is sideway :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.